SOĞUK GECE

367 64 308
                                    

      Anna tatile giderken yolda bişeye çarpar ama gorunmemistir.
Arabadan iner bakar ve arabada iz görür sebebini anlayamaz

   Yolculuğuna devam eder çarptığı şey bir canavardir. Canının acımasından dolayi sinir krizi geçirir ve Anna'nın peşine düşer.

       Anna onu kovalayan yaratığı fark edince gaza basar sonra bir yer görür aracı oraya sürer arkasına bakar ve takip eden kimsenin olmadığını fark eder korkudan kalp atışları çok hızlıdır ve bedeni bu korkuya dayanamayıp yorulmuştur.

    Bu yüzden konaklicak bir yer arar yola koyulur yolda değişik canavarların insanlara zarar verdigini çocukları öldürdüklerini gorunce içi gider ağlar ama yapabileceği bisey yoktur.

  Arabadan inerse eğer kendi durumuda ordakiler gibi olucaktır.
Anna tepelik bi yerde bi otel görür ve aracı oraya sürer

    Yorucu bir günün ardından konaklamak için otele geldi kapıda tony'nin köpeği Parker vardı.

     Hava okadar soğuktuki Anna üşümüştü , otele girer girmez şöminenin önüne geçti elleri buz tutmuştu konuşamıyor ve nefes almakta güçlük çekiyor ayakta duramıyordu.

      Tony sıcak çikolata yapıp Annaya getirdi , içerken titredigi için yarısını yere döktü . Artık çok geç olmuş Annanın uykusu gelmişti odasını sordu Tony odaya kadar yardım edim madam tek çıkamazsınız bu halde dedi .

      Annayı odasına götürdü . Ogece rüzgar çok şiddetli olduğu için kapılar ve pencereler gıcırdıyor herşey yerle bir oluyordu bianda bir gölge belirdi evet bu oydu.

     Annanın kaçtığı yaratık elinde bıçağıyla Annanın üstüne gidiyor Anna korkudan ne yapacağını bilemiyordu

     Bağırmaya başladı ama Tony ve Parker mezarlıktaydılar Oyuzden tekdi bu çok kötü oldu sizcede öyle deilmi ? Anna bir hamleyle yataktan kalktı ve yorganı yaratığa atıp kapıdan çıktı yaratık sinirlendi

   Elektrikli testereyi almaya dışarıya garaja gitti . Anna bodrum katının kapısını açmakla uğraşır o esnada ... Ooooo oda ne aman tanrım resmen cephanelik tabanca koleksiyonumu evet o evet Tony bodrumda koleksiyon yapmış bu çok iyi oldu .

    Anna kullanmayı bilmiyor musun :( yaaa neden ! Neden salakmısın canın tehlikede ... Anna silahları alır korkuyla kapının açılmasını bekler. Tony'ler eve dönmüştür ve bodrumda malzeme almaya iner. Hayır inmeee başına kötü bisey gelecek ama artık çok geç kapıyı açar ve Anna tüm hızıyla ateş eder Tony  vurulur orada can verir.

    Anna   ağlayarak yanına gider  , yaratık korkunç nefes sesi ve hırıltılıyla gelir NEREDESİN ! WHAT ARE YOU DOİNG SWETY GİRL ( ne  yapiyorsun  tatlı kız )

   Korkma benden sadece canını alcam nihahahahahah zuhahahahahahahah puhahahahahahh diye kötü gülüşünü yapar tüm kapıları dener ve hepsi boştur son bir kapı kaldı evet o kapı Annanın olduğu kapı yaratık içeri girer ve Annaya bakar.

     Anna korkudan ne yapacağını bilemez silahını doğrultur oha oda ne aman Tanrım !   silah tutukluk yapmış yaratık annayı kolundan tutar bir iple bağlayıp masaya yatırır organlarını söker ve çiğ çiğ yer
    

     Okudugunuz için tesekurler

      Lütfen   Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum usenmeyin :( yorulmazsiniz

        FURKAN BALCI...

ÖLÜME YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin