HAZİNE BEKÇİSİ

2 0 0
                                    

5Arkadas
Mike : M
Sam : S
Roza : R
Freud : F
Peny : P

Beş arkadaş gezerlerken önlerine sakallı garip elbiseli yaşlı bir adam gelir .

Elinde bir parşömen kağıdı ve kâğıtta şekiller vardır 100 sterline satmak istediğini ve onları bu parşömenin hazineye göturcegini

Hayatlarının sonuna kadar zengin olacağını söyler . Yuvarlak yapıp toplanırlar ve kararı verirler... aliyoruz parşömeni ...

P: inanmiyorum öyle bisey olsa kendi alirdi.

M.S.R.F(hepsi): Adam yaşlı nasıl alsın düşünsene engebeleri biz geçebilcekmiyiz .

P: bak oda var biz gece bilecekmiyiz söylesene ya kötü şeyler gelirse basimiza ozaman ne yapacaksınız

S: şimdi gidelim evlerimize biraz dinlenelim hazırlık yapın yiyecek icecek eşya fazla yüklemeyin taşicaz sonuçta..

( herkes evine dağılır o gece kafalarını toparlamaya çalışırlar herkeste korku vardır ama bi okadarda para tutkusu bakalım ne yapacak bizim arkadaş grubu...)

[. Diger gün herkes toplanır , yol için eşyalar araca yüklenir, birbirlerine eksik veya ne alınmaması gerekiyorsa söyledikten sonra yola çıkarlar .

Yolda şarkılar oyunlar kokteyller herşey ile zaman geçirirler .]

R: tuvaletimi yapmam lazım aracı durdur lütfen

F: tamam ama çabuk ol acelemiz var

R: tamam denerim ama hiç sanmıyorum bu kokteyller midemi bozdu çok kötü oluyorum galiba .

M: konuşana kadar gitmistin biseyin yok galiba geçti .

R: Çok komiksin burda harcaniyorsun neyse lafa tutma .

R çalılıklara gider işlerini halledip ta m araca giderken bi ses duyar gitme Sakın gitme araca doğru gider.

Olayı herkese anlatır kimse inanmaz dışarıya bakarlar ve kimse görünmüyor çıt çıkmıyordur...

P: canım galiba üşüttün mide bulantısı felan bu yüzden garip şeyler duymaya baslamışşın yat dinlen biraz kendine gelirsin.

R: HAYIR ne üşütmesi asıl siz üşütmüşsünüz inanın bana ne olur

M.S.F.P: TMM canım inanıyoruz ama acelemız var hadı gel kapatalım konuyu sonra konusuruz gece bastırcak ve bızım daha cok yolumuz var .

R: tmm .

arkadaşlar araclarıyla gıderler ve dınlenmek ıcın bır yerde mola verırler kamp atesı yapmaya calısırlar çalı çırpı toplamak için ormanın içine dogru ilerlerler agaçlardan dal toplarlar. Getirdikleri odunları yakarlar etrafında toplanırlar ve şarkı söylerler seker pişirirler (marsmelow) eglenceli vakit gçirip uyurlar sabah

ÖLÜME YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin