BAB 1
'Down down we gotta get down.......'
"Hansome nye gikwang.."puji Julianna pada salah seorang ahli Beast yang merupakan kumpulan idol Korea Selatan yang terkenal.
'Penatnya dari tadi aku berdiri,tempat semua dah penuh..' rungut Julianna dan mengambil keputusan duduk di palang berdekatannya di tepi pintu keluar masuk KLIA,sementara menunggu untuk check in penerbangannya ke China bersama dengan keluarga untuk bercuti.
Julianna yang fokus dari tadi menonton video koreanya terganggu apabila ada seseorang yang duduk di palang yang sama diduduki oleh Julianna dengan jarak 2m darinya.
Julianna perasan dirinya dipandang,terus dia menjeling..Lelaki itu terus mengalihkan pandangannya ke arah lain.
'Handsome gak mamat ni..' desis hati nakalnya..
Dengan tak tahu malu Julianna memandang ke arah lelaki itu.
Baju lengan panjang berwarna cream melekat dibadannya menampakkan bentuk tubuh badannya yang bermuscle,seluar jeans hitam,rambutnya tersisir rapi.
'Wah,handsome jugak mamat ni.Badan dia ade muscle,macam artis korealah.Cairnya.' puji Julianna yang masih memandang lelaki tersebut.
Jejaka tersebut perasan yang Julianna memandangnya dari tadi,terus memandang Julianna.Julianna yang sudah sedar dari lamunannya,terus memandang phonyanya kembali untuk cover malu.
'Aduh,apalah kau ni Ju,yang kau pegi pandang dia lama2 apasal..!!'marahnya didalam hati yang masih bengang dengan perilakunya tadi.
Dengan pantas dia bangun dari palang tersebut terus kearah keluarganya yang sedang duduk di bangku yang disediakan.
Julianna yang sedang berbual dengan ibunya ternampak lelaki tersebut berdiri didepan bangku yang sediakan betul2 bertentangan dengannya.
Hampir setengah jam berdiri,Julianna mengambil keputusan untuk duduk dipalang tersebut.Walaupun,palang tersebut sudah diduduki seseorang ditengah-tengah,dengan selamba badaknya Julianna duduk dihujung palang tersebut.Namun,baru beberapa saat Julianna duduk,lelaki tersebut juga duduk dipalang yang sama tetapi dihujung sebelah kiri.
'Apahal mamat ni asyik ikut aku je,aku berdiri dia berdiri.Aku duduk,dia duduk.Dia syok kat aku ke..?Woi,Julianna anda jangan perasan boleh..Da la x cun,perasan..!'kutuk dirinya sendiri.
-----------------
'Eh,mamat ni lagi..?Mungkin dia ikut agensi yang same kot..??'teka Julianna setelah mendapati lelaki tersebut duduk betul2 disebelahnya.
Semasa dalam perjalan ke China,secara x sengaja Julianna tertidur.Semasa dia tidur,tiba2 dia tersedar sesuatu..
'Eh,bukan ke aku peluk bantal tadi..??Aku dapat dua ke bantal..??'Julianna yang masih memejam mata,membuka matanya perlahan2.
'Warna cream..?'
'Wait..'
Julianna terus mengangkat kepalanya.
'Ya Allah,bengangnya aku..Macam mana aku boleh syok2 je tido kat bahu dia..??!!Aduh malunya..'
"Sorry sangat2.."Julianna bersuara.
"Tak pe,awak pon x sedar masa tu.Saya tak sampai hati nak kejut awak sebab tengok awak macam penat je.."balas lelaki itu dengan tenang dan diakhirinya dengan satu senyuman yang sangat manis.
Julianna terpesona..
Kemudian mereka berdua terus melakukan kerja masing2..
YOU ARE READING
YANG MANA..??
RomantikNur Julianna Natasya seorang perempuan yang ada sedikit perwatakan lelaki..Kasar tetapi masih menjaga batas pergaulan dengan kaum adam..Disebabkan itu,ramai kaum adam selesa berkawan dengannya menyebabkan timbul konflik apabila kawan karibnya,rakan...