Tanıtım

137 12 15
                                    

"Başka bir dünyada,
İblisler yaşamaktaydı.
Ne kadar güçlü olsalar da,
Hepsinin zayıf noktası bulunmaktaydı.

İkisi vardı, en güçlüleri.
Biri piramite benzer, diğeri geyiğe,
Lakin görünüşleri aldatmasın sizi,
Kızdılar mı, dünyayı getirirlerdi kıyametin eşiğine.."

Bill'in, en sevdiği kısım buydu kitaptaki. İkisi de resmen efsane gibi kulaktan kulağa anlatılırlardı lakin bunu kimin yazdığını bilen kimse yoktu insanlardan.

O kim bilmiyordu lakin, şu anki yaşamından mutluydu. İnsanlarının zihnini kontrol edebiliyor, onlara zorla her şeyi yaptırabiliyor ve bu sayede güçleri daha çok büyüyordu.

Ama bu sayede yok edilebilme şansı da ikiye katlanıyordu.

Sadece akıllardan silinmesi yeterliydi, bu çok kolaydı, sihirli bir silah, onu her zihinden silebilirdi. Bu da onu, sonra geri gelmeyecek bir şekilde hapsederdi.

Ama Bill şu an sadece kendini güçlendirmeyi umursuyordu. Çünkü, kendini güçlendirirse, o kadar yok olması güç olur diye düşünüyordu.

Ama tek ihtiyacı olan şey insan bedeniydi.
Ona izin verecek bir insan bedeni.

Ve onu nasıl alacağını iyi biliyordu.
--
Kaç yıl geçmişti ruhunun bu lambaya hapsedilmesinden? Elli? Yüz? Yoksa daha mı fazla?

Bu lamba, bedeninin tam güce erişmesini engelliyordu. Ve o lamba sönerse, onun için çok kötü şeyler olabilirdi.

Güneşin tepede olmasına rağmen, her adım attığında, orman gece gibi karanlığa bürünüyordu. Ormanı sadece gözleri ve elinde tuttuğu feneri aydınlatabiliyordu.

Çocukları bulup onları ağaca çeviriyordu. Sonra onların özlerini emerek, güçleniyor ve geri kalanlarla ise lambasının ışığının daha çok yanmasını sağlıyordu.

Ne kadar zor olsa da yaşamından mutlu gibiydi.

İblis dünyasını terk edeli bayağı bir zaman olmuştu ve bundan hâlâ pişman değildi. Dünya'ya gönderilen birkaç iblisten biriydi ve bu, onu en güçlülerden ve en önemlilerden kılıyordu.

Güçlü kalmak için ihtiyacı olan tek şey, ağaçlardı. Bu yüzden, sürekli ormanlarda dolaşırdı. Ama çocuk özlü olan ağaçlar, onu daha güçlü kılardı.

Lakin, bir ihtiyacı daha vardı.

Bir insan bedeni.

Bu onu daha güçlü ve daha yenilmez kılacaktı.

Ona hayır demeyecek bir insan bedenine ihtiyacı vardı.

Ve onu nerden bulacağını iyi biliyordu.
---
HALLOĞOĞOĞ

Böyle giriş yapmaktan sıkılmayacağımı söylemiştim .s

Anladığınız kadarıyla ben Aisenma ablanız N|

Jdnsf herneyse, OTGW'a şu sıralar bayağı taktım ve Beast!Wirt favorim djsb, gerçek değil sanırım ama olsun ;-;

Wifi yok izleyemiyorum da -_-

Herneyse.

Bu kitaba da inşallah devam edeceğim djsbd.

Bu arada MOF'a da bölüm yazmayı düşünüyorum.

Sonunda dediğinizi duyar gibiyim.

Evet evet mükemmelim.

*Lola tarafından kafasına tava atıldı*

*Kafasını ovuşturur* Öhöm yine herneyse.

Bunu yayımlayıp MOF'a bölüm yazmaya gideceğim herhalde.

Umarım beğenmişsinizdir, yeni bölümü yakında paylaşacağım dksb.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

" DEAL!" (GF x OTGW)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin