3. BÖLÜM

21 3 0
                                    


Multi;  Kumsal ARMAĞAN

Duyduğum şey ile biranlık afalladım. Ne yani evelenecek olduğum adam bu muydu. Beni tanıyor demek. Ama ben evlenmeyecektim. Halamlarla bir bağım yoktu benim evlenmeyede zorunlu değildim.

* ne?* dedim şaşkınlıkla. * duydun işte ufaklık * dedi. Ne ufaklıkmı?. :/
* Bak... Daha adını bile bilmiyorum. Ve ben evlenmeyeceğim. Halamla bir bağım yok. * dedim. Kesin bir sesle.

- * Keşke evlenmesek bende zorunlu tutuluyorum. Ama zaten nikah iki gün sonraya alındı bu arada ben Ekin. *
- * Ne! Ne dediğinin farkındamısın sen?! Evlenmeyeceğim ben.
- * Bak kızım zorluk çıkarma bende sana meraklı değilim. Ama seninle evlenmessem hayatım kararacak."
-* Ne demek ya zorluk çıkarma. Ben 13 yıl boyunca yetimhaneden çıktığım özgürlüğüme kavuştuğum bu günü hayal ediyordum. Ve şimdi zorla evlendiriliyorum. Nikah tarihim bile alınmış. Bana bak Keskin ben seninle evlenmeyeceğim. " diyip oradan kalktım ve elimde bavulumla halamlara doğru yürüdüm.

Gözyaşlarım akmaya başlamıştı. Ben böyle hayal etmemiştim ki. Halamların evine gelip kapıya var gücümle vurdum. Kapıyı direk Eniştem açınca yakasından tutup duvara ittirdim. " Allah sizi kahretsin" diyip karnına dizimi geçirdim. " Lanet olsun " Halam geldi sonra. Halamada bağırmaya başladım.

- * hepiniz lanet varlıklarsınız. Allah belanızı versin. Ama evlenmeyeceğim bu sefer istediğinizi vermem size " diyip evden çıktım. Evlenmeyecektim. Yapamazdım. Tanımadığım bir playboy la evlenemezdim. Her gece altına başka bi kız alan biri ile aynı evi paylaşamazdım. Hiç bir güç beni buna zorlayamazdı hakları yoktu. Hava çok kararmıştı. Bir yandanda deli gibi korkuyordum. Telefonuma bir mesaj geldi .

Gönderen; Gizli numara
" ya Ekinle evlenirsin yada küçük kardeşini ölüme terk edersin. Evet tatlım bi kardeşin var yeni duyuyorsun değilmi. Ama ne yazıkki onu göremeyeceksin. :D.

Ne , nasıl kardeşimmi. Benim bi kardeşimmi var. Yok ya biri benimle oyun oynuyor belli ki. Tabiki bu mesaja inanıpta Ekin ile evlenmeyecektim. Saçmalık .

Tekrar sahile geçtim. Gidecek başka bir yerim yoktu. Hava fazla soğuk ve karanlıktı. Gidecek bi yerimde yoktu. Ve fazlasıyla uykum vardı.
Bir banka oturup kendimi ısıtmaya çalışsamda işe yaramsmıştı.  Ve daha fazla uykuys yenik düşemeyerek göz kapaklarım uykuya teslim oldu. 

*********

  Ekin - Keskin;

   Başım çatlıyordu . Elimdeki viskiyide kafaya dikip bardan çıktım.  Bar tam sahilin çaprazında olduğu için  sahilden geçmem gerekiyordu.  Bi kız dikkatimi cekti bankta yatıyordu.  Yanına doğru yürümeye başladım . Siktir!  Bu kızın burada ne işi  var! Dikkatli davranarak Kumsalı kucağıma aldım.  Diğer kızlara göre fazla gerçekçiydi.  Duru ve doğal bir güzelliği vardı.  Benim içinde fazla masumdu.  İlk bu kızla evleneceğim için evi alt üst etmiştim.  Ve halada aynıyım.  Evlenmeyi hiç ama hiç istemiyorum.  Ama babama karşı gelemiyordum.  Dediği dedikti.  Her akşam altımda farklı bir kız varken tek bir kadına bağlı kalmazdım.  Ki bu kişi Kumsalsa.  Kumsal benim ihtiyaçlarımı karşılayamazdı. Ve bunu yapmazdı.  Cünkü birbirimizi sevmiyorduk bile.  Formaliteden bir evlilikti.  Ona kocalık görevini yaomıyacaktım.  Eski hayatıma devam  edecektim. 

    Kumsalı yatağa yatırıp ayakkabılarını çıkardım.  Bende üstümü çıkarıp duşa girdim. 

*****

  Kumsal - ARMAĞAN; 

     Uyandığımda bi yataktsydım.  Bilmediğim bir odada yatıyordum.  Neresi lan burası.  Yataktan kalkıp ayakkabılarımı giydim.  Banyo diye tahmin ettiğim yerden su sesleri geliyordu.  Elime  bir vazo alıp odanın kspısına doğru yaklaştım.  Kapının koluna yaklaşıp tutacağım sırada banyodan  birinin çıkmasıyla vazoyu kafasına patlıyordum ki elim şaşkınlıkla havada kaldı. 
 

* Ekin! *
* Kumsal napıyosun *
* Ya asık sen napıyosun benim burda ne işim var!?
* Ya kızım bankta uyumuş kalkmışsın bende evime getirdim kız başına bisey gelecek  başına *
* Ya sana......  Ekinn!!!  " deyip hızlıca arkamı döndüm.  * Bu halin ne! " *
* Ne varmış halimde? *
* Sorunda o belinde tek bi havlu var onun dışında bisey yok?!*
 

  kahkahasını duyabiliyırdum. 
* Tamam  tamam hadi sen aşağı inip salona geç bende giyinip geliyim *
* Ben bence gidiyim artık *
* Hayır aşağı in dedim!  *
* Peki *
Niye sinirlendi şimdi bu ya neyse.  Aşağı inip salona geçtim.  Bir koltuğs oturdum.  Çok geçmeden Ekin yine siyahlar içinde aşağı iniyordu.  Gelip yanıma oturdu. 
  

* Burada kalacaksın ve yarın düğün alışverişine çıkıyoruz *
* NE!  *

 

 

SADİST Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin