#1 začátek

295 13 11
                                    

O pět let později...

Utíkám někde lesem a nevím ani před čím,najednou uvidím pět brečících dětí,jsou to ty děti co Vincent před pěti lety zabil jdu knim a najednou vydím jak se Marionette přibližuje k Vincentovi vražedně se na něj dívá a Vincent se snaží bránit, ale marionette se kněmu čím dál víc přibližuje a najednou...

Jsem se vzbudil.,,Hrozný sen" pomyslel jsem si utřel jsem si čelo,byl jsem celý spocený.od toho soudu před pěti lety se mi podobné sny zdají denně,byl jsem s tím za psychologem a popovídal jsem si s ním,asi týden se mi potom dnu se mi spalo dobře,ale po týdnu to zase začalo.No,a ktomu mě vyhodili z práce pracoval jsem jako hlídač v jednom muzeu, protože z freddyho pizzerie jsem den po tom soudu odešel,protože jsem na ni měl tolik špatných vzpomínek,že už jsem tam nevydržel a odešel...

Šel jsem dolů a když jsem vytáhl poštu ze schránky,tak mě málem kleplo.

,,Sakra,,zařval jsem a ještě jednou si to pořádně pročetl.

Stálo tam:

27.června 1992
Dobrý den,pane Fitzgeralde,chtěli jsme vás upozornit že jste 2.nezaplatil za nájem a proto vás chceme upozornit,že jestli to do týdne nezaplatíte tak na vás uvalíme exekuci.

S pozdravem ******* (nevím něco si vymyslete ;D)

,,A sakra já jsem blbec"povzdychnul jsem si najednou se mi něco otřelo o nohy,byl to můj pes rock kterého jsem si před 3 roky pořídil abych v bytě nebyl sám.Asi má hlad tak jsem mu nasypal granule.On se na mě vděčně podíval a hned se do toho pustil...

,,Musím si najít práci" řekl jsem si sám pro sebe a začal hledat v novinách a najednou jsem uviděl něco,co mě zarazilo psalo se tam:

Freddy fazbears pizza znovu otevírá přijdtě do místa plné zábavy a fantazie!

,,To určitě" řekl jsem ironicky a hledal dál...

Po 20 minutách hledání jsem nic kromě toho nenašel a tak jsem se tam šel podívat.Doufal jsem že už se tam nikdy nebudu muset vracet,ale musím jinak by mě vystěhovali z bytu...

Takže první část 2.části hotová!Doufám že se vám bude líbit.#359slov

FNAF:GAME OVER 2 [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat