Letěli jsem už asi 2 a půl hodiny a už jsme se dost znali, zjístil jsem,že se jmenuje mike smith a představte si,pracoval ještě přede mnou v freddy fazbear's pizza!Já jsem mu řekl o tom všem co jsem zažil s Vincentem a on na mě jen kulil oči...
No a taky jsem zjistil,že bydlí asi 5KM ode mě což je super.Nedalo mi to a musel jsem se ho zeptat.
(J=Já M=Mike)
J:Miku?
M:No?
J:Víš, jak jsem ti říkal o tom jak Vincent unesl toho mího kámoše?No tak mohl by jsi mi pomoct ho vysvobodit?
M:jasně,Že váháš!
J:díky,jak přiletíme,pojedeme ke mě a vyřešit?
M:OK
O půl hodiny později...
Prosíme,všechny cestující aby opustili letadlo,ozvalo se z repráků,tak jsme s Mikem vyšli z letadla,vyzvedli kufry něco si vyřídili,zavolali taxíka a jeli ke mě...
Když jsme přijeli tak jsme si sedli ke stolu a začali to probírat.
J:OK,takže jelikož mi Vincent ukázal na videu,že ho chytli a já poznal to místo kde je tak tam pojedem zítra ráno.
M:OK,tak vymyslíme plán...
Bylo 21:37 a mi už měli vymyšlenej plán že zavoláme poldy,vše jim vysvětlíme a půjdeme tam všichni.Bylo už pozdě tak jsme šli spát,já spal na gauči a mike v mé posteli...
Ráno jsem se vzbudil,bylo 8:34 tak jsem vzbudil Mika a šli jsme na to místo...
Přišli jsme tam i s poldy a vtrhly dovnitř,byl tam svázaný Fritz a u něj byl pink guy poldové hned namířili na pink guye pistol a on neměl čas použít fritze jako rukojmího...
Když pink guye odvedli,tak jsme se s Mikem postarali o fritze,zavolali jsme taxíka,jeli jsme k Fritzovi a asi 2hodiny kecali...
Tak jo mi už půjdeme,řekl jsem,tak jo a díky moc za záchranu,řekl Fritz...
8.část hotová doufám,že se vám bude líbit:)
PS:díky Luckadasa za to že mi doplnila nápady ;)
PS2:pusťte si tu písničku nahoře⬆️je to úplně super FNAF4 song kterej poslouchám,když toto píšu ;)
ČTEŠ
FNAF:GAME OVER 2 [DOKONČENO]
FanfictionToto je pokračování příběhu GAME OVER. Jeremyho vyhodí z jeho práce,nemá čím platit dluhy a tak hledá práci uvidí práci za kterou je dost peněz,je to ta práce kterou úplně nejvíc nenávidí ale nezbývá mu nic jíného než ji přijmout....