4#Vincent je zpět!

170 10 15
                                    

Bylo vní mrtvé TĚLO malé holčičky!Od někud jsem jí znal ale nemohl jsem si spomenout od kud.,,Mám to!" Je to ta holčička co zabil Vincent ta se žlutými vlasy.,,Nesmím ji v tom robotovi nechat,vypadalo to že tam je už pěkně dlouho,přemýšlel jsem kam to tělo dát a pak mě napadlo třeba do skladu...

Když jsem s tím nechutně zhnilím tělem přišel do skladu(do backstage) tak jsem tam Tělo nacpal do nějakého těla freddyho co se nejspíš nepoužívalo,ale to jsem neměl dělat,protože ten freddy se nějakým neznámým důvodem zapl a šel po mě.Já jsem rychle vyběhl z backstage a zamčel jsem,doufám že tam nikdo nepůjde pomyslel jsem si...

Potom jsem šel na bonnieho ten taky nechtěl jít tak jsem vzal baterku,co ležela na stole a hodil ji na jeho vypínač a on se hned vypnul.Musel jsem ho donést donést do mé technické místnosti a bylo v něm taky mrtvé tělo,tentokrát toho fialového kluka zase jsem to tělo vyndal,ale tentokrát jsem ho dal do simply closet pak jsem vypl freddyho bylo v něm taky tělo hnědovlasého kluka,udělal jsem s ním to samé jako s bonniem a to samý i s foxym...

Ani se nedivím že se animatronici chovali divně když v nich byli zchnilí mrtvý těla.

Pak jsem šel šéfovi říct,že to mám hotový a on mi poděkoval a dal výplatu.

Bylo 20:24,šel jsem už domů a najednou vydím jak nějáký chlap zdrhá před policií,mohl jsem ho chytit,ale byl jsem od něho daleko a já byl unavenej.

,,Počkat on měl fialový oblečení?!"Ne,to není možný to nemohl být on!Nebo jo?No to je jedno...

Čtvrtá část dokončena!tak jelikož možná někteří neví jak se tam ty těla dostali tak vám to vysvětlím.

Jsou na to dvě teorie:

1.že (je na to i minihra ve  dvojce) marionette je tam dala,aby jim dala druhý život.

2.že je tam dal Vincent,protože věděl že je tam nikdo nenajde

Já osobně věřím spíš té 1.Napište mi do komentářů jestli věříte té první teorii která je potvrzená tou minihrou anebo jestli věříte té 2. Anebo si myslíte že to je úplně jinak :)#370slov

FNAF:GAME OVER 2 [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat