Az unoka tesom csöngetett már mint Holly Blou.
Tizenhat éves apunak a testvérének a lánya.
-szia hát te hogy hogy itt?-kérdeztem egy ölelés közben.
-szia eljöttem láttogatoba anyudéknak szoltunk. De akkor biztos nem mondták.-monta nagyon mosojogva.
-ja nem mondták-szemforgatva mondtam.
-jol van. Bemehetek?
-persze gyere. Medig maradsz?
-egy hét a sulimban szünet van valami hülyeség miat ezért el jöttem.
-jol van de nekem...khm...dolgom lenne.
-ooo akkor rosszkor jöttem.
-nem csak nem tudtam és randim lesz de meg mutatom a szobád ki pakolsz és szerintem leg késöbb nyolcra itthol vagyok de nagyon sajnálom le mondhatom ha akkarod.
-nekem jo mutasd meg a szobám de ne hogy le mond a randit majd ha haza jösz beszélünk jo?
-aha persze nagyon szépem köszönöm.-mikor a utolso szot mondtam csegetek.
-szoval itt van a hodolod?
-igen szerintem ő az várjál meg itt mind járt jővök.-Holly bolintot én gyorsan oda mentem az ajtohoz és kinyitottam.
-szia Zayn.-köszöntem mosojogva.
-szia Melani. Indulhatunk?
-gyere be egy kicsit valami közbe jött.
-neee akkor nem megyünk sehova?-kérdezte szomoruan.
-de megyünk csak elöbb elintézem.-Zayn arcán meg könyebülés látszot. Közben Hollyhoz értünk
-na szoval ő Holly Blou az unoka tesom ő itt Zayn Malik az udvarlom.
-szia Holly-nyujtotta a kezét Zayn.
-szia Zayn.
-gyere Holly meg mutatom a szobád Zayn várjál meg itt mindjárt jövők.-hadartam el egy szuszra.
-jol van várlak.-mondta Zayn.
-na iduljunk-mondtam. A lépcsőn felfele.
-nem is mondtad hogy ilyen helyes.
-mert egy szot sem mondtam még rola talán azért-nevetem kinosan.
-jol van na.
-szoval itt a szoba van benne fürdő.-nyitotam be.
-ez meseszép de indulj ne várasd meg.
-jo jo megyek akkor majd este szia.
-szia
Gyorsan le szaladtam a lépcsön de az utolsó lépcsö fokrol ugy csusztam le.
-nyugi nem kell ennyire sietni.-mondta Zayn.
-jo jo na menjünk-kaptam fel a cipőm és nyitotam az ajtot. Beültünk a taxiba és Zayn a vidámparkba kérte az utat. De jo vidámparkozni fogunk.
Az uton Zayn szolalt meg én nekem semmi nem jutott eszembe.
-hogy vagy?-kérdezte
-jol vagyok-válaszoltam boldogan.-és te hogy vagy?
-én is jol. Szoval örülszneki hogy vidámpargba megyünk?-láttam rajta a félelmet hogy mi lesz ha nem tetszik nekem.
-igen nagyon örülök imádok vidámpargba menni. Ausztriába sokat voltam de itt még egyszer se.
-akkor itt velem jösz elöször.
-igen és nem is bánom meleted nem félek.
-de jó nekem és van olyan amire nem mersz fel ülni?
-aha van-mondtam szégyelve.
-na ne szégyelősködjél. És mitől félsz?
-a hulámvasut.
-jol van akkor arra is fel ülünk.
-nem nem az kizárt én arra biztos hogy nem ülök fel!-jelentettem ki.
-aha majd azt meg lássuk. Am ugy meg azt mondtad hogy meletem nem félsz.
-jo tudom de akkor is félek hogy hányingerem lesz és tudod...-fejeztem volna be de nem hagydta.
-igen tudom de nem lesz semmi bajod.
-de én ezt...-már megint nem hagyta hogy abba hadjam. Most komolyan ezt fogja játszani?
-nem lesz semmi baj.
-mért nem hagyod hogy abba hadjam?
-hát mert tudom mit akkarsz mondani.
-de akkor is meg engedhetnéd hogy be fejezem én se vágok a te szavadba.
-jo jo erre oda fogok figyelni de üljünk már fel velem.
-nem-vágtam rá.
-kérlek-olyan aranyosan nézet hogy majd nem el olvadtam.
-jooo legyen-egyeztem bele
-na akkor indulás.
-na akkor menyünk.
Beültünk és elindult én Zayn kezét szorongatam. Szegénynek már vérkeringés nem lehetett a kezében. De nem szolt. Amikor le száltunk.
-na jo volt?-kérdezte.
-igen jo volt. Csak egy kicsit szédülök.
-akkor gyere üljünk le ne hogy valami bajod legyen.-oda kisért a padhoz és leültünk egymás melé.
-aszem töbet nem nagyon ülök fel.
-jol van már nem baj a lényeg hogy velem felültél. Kérsz valamit?
-aha egy kis viz jol esne.
-jol van hozam. Vagy jösz?
-aha megyek nem akkarok itt maradni egyedül.
-jo akkor gyere. Más valamit kérsz?
-nem.
-biztos?
-hát talán még egy fagyit.
-jol van akkor veszünk vizet meg fagyit.
-jol van köszönöm.
-nincs mit neked mindent.-be valom egy kicsit elpirultam. Vettünk vizet és fagyit még körül néztünk és mentünk haza én elég jol el fáradtam.
-na hogy tetszet jo helyre hoztalak?-kérdezte Zayn
-nagyon tetszet ilyen jo randim még soha sem volt.
-ennek nagyon örülök.
-én is de akkor most haza megyünk?
-igen vagy még akkarsz valahova menni?
-nem nem akkarok igy is fáradt vagyok.
-akkor jo.-az uton elaludtam mivel nem nagyon beszéltünk.*Zayn szemszöge*
Melani a haza fele uton el aludt. Nem volt szivem fel kelteni ezért ki fizetem a taxit és bevite a kezemben észre se vette hogy felvettem vagy meg érkezzünk. Tényleg el lehetet fáradva. Felvittem az ágyába leraktam levetem a cipőjét be takartam és egy puszit nyomtam a homlokára.
-szia Melani-köszöntem el sutogva.*Melani szemszöge*
Reggel az ágyamban ébredtem nem nagyon tudom hogy hogy kerültem oda. Csak annyira emlékszem hogy be ültünk a taxiba beszéltünk párszot és utana elsötétült minden. Ugy gondoltam hogy fel hivom Zaynt hogy fent vagyok de mikor rá néztem az órára rájöttem hogy nem reggel van hanem éjjel két óra hát ez remek. Fáradt már nem vagyok ugy hogy valamit kéne csinálni ugy voltam vele hogy tv nézek. A csatornákat váltogatam és valami hülye filmet találtam. Vicces volt jo nagyok nevetem de egyszer csak eszembe jutot hogy itt van Holly is és nem kéne annyira hangosnak lennem apámék nem nagyon érdekelnek hogy fel ébrednek vagy sem. Ezért halkitotam a tvn és halkaban nevetem. Mikor végelet a filmnek kerestem egy másikat mivel még mindig nem voltam fáradt.
A másik filmnek is vége lett addigra el álmosodtam és kikapcsoltam a tv lefeküdtem.
Arra ébredtem hogy csörög a telefonom azt gondoltam hogy az ébresztöm de mikor a kijelzőre néztem Zayn neve volt ott.📱
-jó reggelt-monta a telefonba Zayn.
-jó reggelt-válaszoltam.
-fent vagy már.
-mivel fel ébresztettél igy már igen.
-ja jo de jo lene ha készülödnél mert iskola van ma.
-uuu basza meg tényleg akkor megyek is.
-jol van akkor ott leszek hét húszkor.
-jo jo szia.
-szia.
Amikor leraktam a telefont gyorsan el mentem meg mosakodni elraktam a táskám elövettem a ruhám és felöltöztem.Bocsi hogy ilyen soká hoztam új részt de meg kezdődöt a suli és nem nagyon van időm. Remélem tetszet a rész igyekeztem jot irni.❤
ESTÁS LEYENDO
Egy új élet kezdete
FanficSziasztok tizennyolc éves vagyok Ausztriából költöztünk Londonba anyámék munka helye miatt. Anyám ügyvéd, apám bankár. Ami annyit jelent hogy bankokat vezet. Apámékat nem nagyon szeretem sokszor meg feletkeznek rólam és most nagyon meg utáltam őket...