O 10 rokov
,, Miá," zaúpel 17- ročný čiernovlasý chlapec a chytil svoju priateľku za pás.
Ten chlapec sa volá Tobi. Má havranie čierne vlasy a tyrkisové oči. Je mi taký povedomý. Aj jeho priateľka Mia je milá. Často ich sledujem. Je to taká moja úchylka.
Ale ani on ani Mia ma nevidia.Vlastne nikto ma nevidí.
Nikto vo mňa neverí. Často hovoria o Jackovi Frostovi. Že to on nosí zimu. Ale vraj ho nik nevidel.
Niektorí tvrdia že je to blbosť.
Ale to nie je celkom pravda. Okrem Jacka Frosta , môjho nepriateľa ( tak mi to vsúgeroval otec ) robím zimu aj ja.
Jacka Frosta som nikdy nevidela.
Opieram sa o sochu a dívam sa na párik. Otec mi tvrdil že je to hnusný cit. Ale mne sa páči.
Občas som sa pýtala na mamu. Určite nie som vo všetkom po otcovi. Keď mi láska nie je cudzia.Pozriem sa na seba. Mám na sebe dotrhané džíny , čiernu mikinu s kapucou.
Tak chodím stále. Strapaté vlasy neriešim.,, Mia chcem ísť ešte na cintorín," povie svojej hnedovlasej priateľke.
Ruka v ruke kráčajú po zasnežených uliciach a ja letím za nimi. Prijdú na miestny cintorín. Tobi drží v ruke modré ruže.
Prijdú k hrobu z bieleho mramoru.Na ňom je zlatou kurzívou napísané
Heaven Lorenne Stormová
Jeho sestra. Zomrela pred 13-tymi rokmi. Bol vtedy malý. Nikto však o jej smrti nevraví. Nič som nezistila. Vraj sa jej zima stala osobnou. Zomrela vraj v plesových šatách.
,, Chýba Ti?" Oprie sa o neho Mia.
,, Veľmi. Bol som malý. Ale nahradila mi mamu. Neustále hovorila o Jackovi Frostovi," pousmeje sa.
,, Ja som ju ľúbil," začujem. Na strome oproti mne zazriem chlapca. Zbadám modrú mikinu a biele vlasy. A on si ma všimne tiež. Ale to už uháňam preč .
Jack
Vrátim sa k Santovi. Neustále si opakujem to dievča čo stálo vedľa Tobiho.
Nie Mia. To druhé. Ale on akoby o nej nevedel.
Videl ju vôbec.,, Jack tu si," povie Zajo.
Stále sa podpichujeme ale nie až tak. Zvykli sme si. Nechodím sem často. Väčsinou som na cintoríne a ani zimu už nenosím s takou veselosťou. Predsa len pri zime som o ňu prišiel. Najprv som mal také depky , že som si povedal že so zimou končím. Ale keď som videl smutné deti a keď ma Zajo začala kopať do zadku , nech sa spamätám.
,, Čau," odvetím.
,, Poďte rýchlo!" Povedala Zúbková víla , ,, mesiac si vyberá nového strážcu!"
Rýchlo uháňame do haly. Mesiac ožiaril podlahu a vystúpil.
,, A je to.." dychčí Santa.
Som zvedavý na jeho výraz. Mesiac môže vybrať niekoho nečakaného.
A je to dievča. Tá baba čo bola na cintoríne!
,, Nightmare Altais?" Zdvihne obočie Zajo. ,, Kto?" Zamračím sa. Altais bola jej obľúbená hviezda.
,, Nightmare Altais. Neznáma. Nosí zimu a nikto ju nevidí," vysvetlí mi Santa , ,, lenže o Tebe sme čo to vedeli. Ale o nej veľa nie. Len že chodí po tejto zemi. A je v tomto meste,"
,, Treba ju priviesť sem," otočí sa k Zajovi.
,, Idem. Potrebujem obrov," povie Zajo.,, Idem aj ja," poviem.
,, Jack radšej nie. Veď ju uvidíš,"Mlčím.
Nightmare Altais.
Jacka ani nenapadlo že to dievča , že tá nočná mora , nejako súvisí s jeho nebom.
Tak čo? Aká je spojitosť s Nightmare a Heaven?
KAMU SEDANG MEMBACA
Ľadová láska
Fiksi Penggemarspolupráca s @IbaKlra Heaven Stormovú môžete poznať z príbehu od IbaKlry. A tu je viacmenej také...pokračovanie? Heaven Stormová zomrela po tom čo ju ľadová guľa jej milého trafila do srdca. Jej smrť si Jack nikdy neodpustil. Mesiac si volí nového...