Eithan si Darmian erau inconjurati de vampiri ,Eithan si Darmian se transforma si se duc direct spre vampiri .Lupta era in toi ,picaturi de sange cadeau pe ciment ,era o ploaie ,care distrugea recolta umanitati ,moarte ii intruchipa pe Eithan si Darmian ,erau niste spintecatori care aduceau moartea oricarei fiinte care stateau in calea lor.Dar erau prea multi vampiri ,Darmian se uita spre Eithan ,si zice "-Sper ca ai un plan deoarece ,vom deveni in curand suc la storcator "
Eithan :-Da ,am dar e cam riscant
Darmian :-Mai riscant ca noi devenind Prigat
Eithan :-Da,ai si tu dreptate
Eithan maraie tare ,acelasi marait care la ademenit pe Morti la el in Padurea Luminii , si din fiecare colt al cladirii aparura varcolaci condusi de DragonDarmian :- Am uitat sa specific un plan din care iesim cu viata
Unul din varcolaci se uita la Eithan sare langa el si se uita fix in ochiii lui ,se apleaca in fata lui si zice "-Eithan ,aducatorul de moarte ,eu sunt Alexander unul din varcolaci salvati de tine din Inchisoarea Hrismus ,datoria mea fata de tine este nemarginita "
Eithan :-Alexander ,ridica-te , tragi varcolaci ma uit in jurul meu si vad ceva dezgustator ,uitati-va la voi ,varcolacii si vampirii lucreaza impreuna ca sclavii ,nu vad ceva mAi umilitor ,ce urmeaza sa va puna Dragonul sa prinde-ti pokemoni ? Ma uit la voi si vad o familie si va pot oferi o familie si mai mare si mai puternica ,alaturati-va mie si promit ca voi ucide Dragonul si tot ce va sta in calea noastra !
Varcolaci urla toti in cor ,era ritualul de acceptare a lui Eithan ca noul Aplha ,varcolaci se napustesc asupra vampiriilor ,si ii sfarteca ,oprind lupta ,Darmian :-Frumos discurs ,E din Spartacus nu?
Eithan :-Da dar am inlocuit cateva cuvinte
Darmian :-Eithan , varcolaci nu merg cu noi , nu e lupta lor ci a noastra
Eithan :-Da ,stiuEithan strange toti varcolaci in jurul lui si le ofera instructiuni clare ce sa faca "-Va duceti la gara ma v-eti astepta acolo ,si impreuna vom merge acasa ,dar daca nu ma intorc viu ,luati cadavrul meu si il v-eti duce in Fanghill ,acolo Morti va va oferi ,o viata noua ,o familie si un scop ,fugiti !"
Alexander :-Cu tot respectul Eithan ,de ce nu vrei sa luptam cu tine ?
Eithan :-Pentru ca deja s-a varsat destul sange astazi tinere ,nu voi mai permite sa moara mai multi decat e nevoieHaita de varcolaci parasi cladirea ,Darmian si cu Eithan se urca in lift ,apasa butonul spre ultimul etaj ,se uita unul in ochiii celuilat si isi zic "-Capat de Linie ,frate"
In timp ce liftul urca ,inima lui Darmian ,batea mai tare ,sangele ii circula frenetic in vene ,avea o privire hotarata ,era pregatit sa duca la capat ceea a cautat atata timp ,sa isi odihneasca sufletul ,sufletul sau plantat intr-o gradina plina de intuneric si suferinta .Eithan parea din ce in mai hotarat ,adrenalina ii curgea prin vena ,extazul luptei cu o creatura atat de puternica il punea pe jar ,chiar daca stiia ca aceasta lupta ii poate fii sfarsitul. Ajung la ultimul etaj ,usile liftului se deschid ,ei zaresc un barbat inalta ,parul blond si lung ,un chip care denota nepasarea .
Eithan :-Ce cliseu ,adica singurul care putea sa faca sa par baiatul cel rau e sa poarte un tricou cu MetalicaBarbatul se uita spre ei si zice:"-Voi sunte-ti cei care ati facut atata zarva jos ,urasc sa fiu deranjat"
Eithan isi pune un zambet pe fata si spune :"-A ,daca am nimerit intr-un moment prost ,nu e nimic ,bagam si noi sabia asta in tine si plecam "Darmian :-Jegosule ,te-am cautat atata timp o sa iti fac sabia aia supozitor in cur si apoi o sa iti bag capul dupa sabie !!!
Eithan:-Ok,vrem sa il speriem nu sa ii facem o colonscopie ,spune el pe un ton mai glumet
Dragonul:-Hahaha ,am ucis sute de monstri care v-ar face pe voi sa faceti in pantaloni ,o sa imi sterg ghearele din resturiile din voi ,insecte infime
Barbatul se transforma ,intr-o bestie oripilanta ,ochiii lui portocali speriau pana si diavolul ,ghearele uriase taiau mai adanc ca ceea mai ascutita sabie , aripiile lui mari il inaltau sus ca pe un demon al mortii ,coltii lui imensi erau facuti din piatra si din mainiile lui ieseau flacari ,Eithan analizeaza situatia se uita spre Darmian si ii zice "-Grozav ,poate zbura si arunca foc din maini ,dar nu e niciun bai deoarece avem o sabie cat ce-o sa imi bag eu in situatia asta !"
Darmiani se asmutii direct spre creatura ,hotarat ,se transforam si sare de pe perete pe perete si il arunca jos pe Dragon.Incep amandoi sa-si care lovituri ,ale lui Darmian pareau sa nu faca nimic dar cele ale dragonului ii ardeau pielea lui Darmian ,Eithan intervine si el in lupta .Amandoi se lupta cot la cot cu monstrul ,Darmian so Eithan sunt aruncati in aer de catre Dragon si cad pe jos , Eithan se ridica si il apuca pe Darmian si fuge cu el pe brate .
Eithan:-Ok,avem nevoie de un plan deoarece am aprenta cu gheara lui pe tot corpul
Darmian:-Da ,stiu ce zici ,imi simt matele in colonCei doi au fost intrerupti de un infern de foc care venea spre ei, Eithan si Darmian se ascund in spatele unor containere in timp ce dragonul transforma incaperea intr-un gratar imens
Eithan:- Grozav de la suc la pliculet voi deveni kebab
Darmian :-Ne trebuie o diversiune cineva care sa il distraga si cineva sa ii bage sabia in inima
Eithan :-Scobitoarea asta crezi ca va strapunge armura aia de solzi ai lui ?
Darmian :-Nu stiu , dar merita incercat
Eithan :-Ok ,eu voi fii diversiune tu il vei strapunge cu sabia
Darmian :- Nu ,fratele meu Eithan e lupta mea eu voi fii cel care il va infrunta
Eithan:- Dar ,
Nici nu apuca sa pronunte un cuvant ca Darmian se repede asupra dragonului zicand in timp ce alearga "Runda 2 curvo "In timp ce Darmian si Dragonul isi taiau fiecare bucata din colt Eithan isi cAuta pozitie perfecta de unde sa se azvarle cu sabia direct in creatura ,Darmian infingd un pumnal a lui Eithan direct in gatul creaturi ,iar creatura isi infinge intr-un moment de neatentie a luo Darmian ghearele direct in inima lui Darmian.
Dragonul:-Acum imi amintesc de tine ,esti acel vampir prapadit xaruia i-am omorat cuibul si l-am lasat in viata fiindca ai fost patetic
Darmian:-Tuu ,mi-ai luat in ziua aia tot ce iubeam ,mi-ai luat scopul vietii ,ai ucis-o pe Merivor ,iubirea vieti
Dragonul:-Vampiri patetici ,va urasc sunteti slabi si inutil exact ca varcolaci ,acum mori !!!
Dragonul fuu adus la tacere deaorece din spate apare Eithan care ii baga sabia in spate .Cu o ultima suflare dragonul ii arde inima lui Darmian .
Eithan fuge direct la Darmian ,
Eithan:-Darmian ,de ce ? Ai vrut special sa fii prins ,ai lasat garda jos ,lasandu-te deschis in zona toracica ,de ce ?
Darmian :-Pentru ca stiam , ca e un ingamfat si isi va sarbatorii victoria lasandu-se descoperit destul cat sa il ucizi
Eithan:-Darmian ,te-ai sacrificat sa te razbuni ?
Darmain :-Nu Eithan ,ci sa mor impacat ,cu gandul ca am razbunat-o ,Eithan asculta-ma cauta in buzunarul geci ,vei gasi un inel ,cu acel inel voiam sa o cer Merivor in seara in care a murit ,vreau ca tu sa o ceri pe fata de care mi-ai povestit in fiecare seara ,vreau sa imi promiti ca o vei face Eithan !
Eithan :- Darmian ,nu ma lasa
Darmian :-Promite-mi !!!!!!
Eithan :-Darmian nu muri!!!
Darmian :-Eithan ,taci si promite-mi asta si faptul ca vei lasa alte persoane in sufletul tau inafara de mine
Eithan incepe sa planga si sa urle de durere ,el se uita spre Darmian si zice ":-iti promit ,fratele meu !"
Darmian vorbea din ce in ce mai rar ,simtea moartea cum vine ,si inaite ca coasa mortii sa il fure el sopteste in timp ce inchide ochii
"-Nu uita Eithan ,pe noi ne leaga suferinta "
Eithan urla ,plange si lovea cu pumnul in asfalt ,da din ce in ce mai tare pana face o groapa in pamant si urla cu un glas tare si asurzitor
"-Darmiannnnnnnnnn,nuuuuuuuu!!"""Sixth Chapter
CITEȘTI
Lupul Singuratic
Science FictionPovestea lui Eithan (un varcolac) care este alungat din orasul sau natal de catre fratii lui vitregi care ii omoara tatal si jumate din haita de varcolaci din Fanghill .Eithan paraseste orasul la varsta de 12 ani si jura ca se va intoarce sa se razb...