Tegnap este Emily mielőtt hazament volna, újra átvettünk mindent. Reggelre tali nálunk bőrönddel, ès megbeszèljük a vasárnapot. Szóval tegnap este 8 körül, bepakoktam mindent, ami szüksèges, ès letusoltam.
Ma reggel, elèg izgatottan, ès fáradtan keltem. 6:00-kor, mert drága lovamat megkellett etetni. Azúrt. Mivel nyár volt, nem kellett túlöltöznöm, de kicsit mèg hűvös volt. Felöltöztem egy hosszú kèk farmerbe, pólóba ès egy piros pulóverbe. Ja ès felvettem egy csizmát. Előtte gyorsan megmosakodtam. Mikor felöltöztem, megfèsülködtem, ès befontam a hajam. Lementem a konyhába, ès a hűtőből előszedtem egy Activia joghurtot ès megettem egy kiflivel. Kimentem a pacimhoz ès megsimogattam. Vittem neki egy rèpát is. ☺
-Tessèk szèpsèg! Egyèl!-mondtam kedvesen.
Ő csak nyerített egyet, aztán elvette a szájával a rèpát. Csak nèztem mosolyogva, ès eszembe se jutott, hogy megkène már etetni, hisz 6:38 van! Ő csak megbökte a kezem az orrával, majd eszembe jutott!
-Oh! Ja! El is felejtettem!-nevettem.
Gyorsan elszaladtam a zabos zacskóhoz, ami egy külön garázsban volt, a "Lovas cuccok" nevű garázsban.
Mikor tele volt a vödör, visszamentem a pacimhoz, bementem hozzá, majd teletöltöttem a vájuját zabbal.
-Egyèl! Ha megetted, akkor kijövök vissza, ès lecsutakollak! ☺
Majd visszamentem a házba.
Fèl óra múlva úgy gondoltam, hogy Azúr megette a reggelijèt, ígyhát kinentem az istállóhoz.
Megnèztem, ès igazam volt...Megette. ☺
Ekkor láttam Emilyt. Termèszetesen a bőröndjèt is hozta. ☺
-Szia Emy!-köszöntem.
-Szia Anna!-mondta vàlaszkèpp. Gyönyörű a lovad! Lecsutakoljuk?
-Köszi! Igen! Èpp erre kèszültem! ☺ Kèrlek kihozod a lovas garázsból a csutakolókefèt?
-Persze!-majd elfutott.
-Na drágám! Most lefogunk csutakolni, jó?-mosolyogtam.
Válaszkèpp, csak egy fujtatást kaptam, amit "okè"-nak vettem.
Mikor Emy visszajött, bementünk Azúrhoz, ès belekezdtünk a munkába. 5-10 perc múlva, Azúr, csak úgy csilogott! ☺ Jó munkát vègeztünk!
-Anna!-kiáltott Emy.
-Mi a baj?-csodálkoztam.
-Semmi. Csak támadt egy remek, egyben őrült ötletem.
-Jah, ès mi az?
-Gyere!-mondta, majd elrángatott valahova. Nem tudom hova, mert bekötötte a szemem. Náluk vitt! Nagyon rövid az út, mivel a szomszèdban laknak! 😁 Ès ezt honnan tudom, hogy oda vitt? Megèreztem a ló illatát. Rubi volt az! Mikor Emy levette a kendőt, a garázsukban találtam magam.
-Minek hoztál ide?-kèrdeztem kissè összekavarodva.
-Látod azt a kèt angol nyerget?-kacsintott.
-Ugye nem?-már tudtam mire akar kilyukadni!
Azt akarja, hogy èn lovagoljak vele! Èn Azúrom, ő pedig Rubinton.
-Dee...Na? Mit szólsz?-kèrdezte, ès láttam, hogy várja a konkrèt igent.
-Sajnálom Emy, de èn mèg annyira nem ismerem Azúr, hogy lovagoljak rajta. Főleg felügyelet nèlkül nem! Sajnálom...-mondtam, de láttam azt is, hogy elszomorodik.
-Nem baj.-mosolygott.
Visszamentünk nálam, ès megbeszèltük, hogy ma este Emy újra nálam aludhatna, hogy holnap ne keljen átsètálgatni egymáshoz. Meg minden mást. ☺Halii! 😘 Itt a 4. rèsz!! 👆 Ha kíváncsi vagy a többire, nyomj egy vote-ot! Köszi hello! 😘
CZYTASZ
Azúr
FantasyAnna Moon vagyok, 15 èves vègzős...Családommal, ès egyetlen BFF-emmel èlek New York-ban. A barátnőm, Emily Westeller. Mindketten imádjuk a lovakat!! Minden álmunk, hogy bekerüljünk, az Aranypatkó lovasgimnáziumba, egyben kollègiumba!