Mama: Lidija, odmah da si ustala iz kreveta. Ne mogu te zvati deset puta.
Ja: Dobro, mama, ustajem.Ustala sam i vidjela sat. 6:13, pa ona stvarno nije normalna. Šta ću ja sad raditi? Otišla sam do taoleta, obavila higijenu, zavezala kosu u visoki rep i izašla do kuhinje, popila čašu vode i sjela kod roditelja gledajući u telefon.
Tata: Lidija, ostavi telefon, čim progledaš odmah telefon
Ja: Šta ću onda raditi, pričati sa vama?
Mama: Ne budi bezobrazna, idi uzmi knjigu neku i ponavljaj, znaš da si loša iz fizike.
Ja: *ustajem i tihim glasom govorim* samo fizika, fizika i fizika...Kad se sjetim neke stvari koje su vezane za fiziku ...
~FLASH BACK~
Ja: Mama, ne znam kako da ti kažem ..
Mama: Reci
Ja: *šutila sam neko vrijeme*
Mama: Danas si imala test iz fizike, šta si dobila?
Ja: Dobila sam ... je.. jedan ..
Mama je samo produžila do sobe, uzela knjigu fizike i vratila se do mene.
Mama: Uzmi ovo i uči, ako ne naučiš za pola sata oduzimam ti telefon i neću ti ga vratiti dok ne popraviš fiziku. Tako isto nećeš izlaziti nikako vani, jedino smiješ do škole. Maddison i Melanie ti neće dolaziti.
~END OF FLASH BACK~Samo fizika, uvijek fizika. Ti dani su mi bili najgori. Iskreno, na početku nisam nikako htjela učiti i htjela sam se inatiti sa majkom, ali uzalud. Nakon 3 dana sam odustala i uzela da učim tu fiziku. Najgori predmet ikada...
Ponovila sam fiziku jer mi je danas test. Uzela sam telefon i javila se Maddison.
~CHAT~
Ja: Heeej
Ma (Maddison): Heej
Ja: Tek si ustala ?
Ma: Ma ne, ustala sam u 5h da ponavljam fiziku
Ja: Ja u 6, mama me probudila. uvijek ta fizika ..
Ma: Ajoj, izvini, ja zaboravila
Ja: Ma nema veze, nego u koliko u školu ?
Ma: 7:15, kao i obično ?
Ja: Možee, idem se spremati, imam još 15 minuta, byee
Ma: Haj haj, idem i jaOstavila sam telefon i počela se spremati. Uzela sam crne, duboke, uske pantole koje su izrezane na koljenima, bijelu majicu na kojoj naprijed piše Be, a na leđima smajli :) (inače BE HAPPY), dole sam obula adidas patike sivo-roze. Stavila sam maskaru, olovku i sjaj za usne, popravila kosu i krenula. Maddison je kucala na vrata. Uzela sam ruksak/ranac i krenule smo.
Ma: Jel ti se javljala Melanie ?
Ja: Ne, ja sam njoj, ali nije bila tu
Ma: Aha, oke. Imam dobre vijesti, pogađaj !
Ja: kako ću ja pogoditi ?
Ma: Uff, uvijek ne pogađaš. Raspust je za 13 dana.
Ja: Too, baš se radujem - rekla sam sarkastično
Ma: Što si takva ?
Ja: Loše jutro ili loš život ? - pogledala sam je upitno, a ona me je samo pogledala i nastavile smo hodati. Škola je blizu.______________________________________________
Ovo je prvi dio PAIN, kad budem imala 4 view nastavljam.
-REKLAMIRAJTE-TrueStories_23
YOU ARE READING
Untitled Story
Fiksi RemajaLidija Dawson je djevojka koja je imala dosta simpatija, kao i bila u mnogim vezama. Nijedna veza joj nije dobro išla. Porodica Dawson je veoma stroga, dok je porodica Lewis veoma dobra i nježna. Lidijini roditelji: Emina Dawson i Edin Dawson Markov...