...
Eve geldiğimde o kadar yorgundun ki hemen uykuya daldım. Hayatımda ilk dafa rüya gördüm."Rüyamda Eser takım elbise giymişti. Elinde bir buket çiçek vardı bana doğru geldi ama bana vermedi çiçekleri arkama döndüm arkamda Müslime vardı. Biran gerçekten kafayı yiyicektim birden müslime kayboldu. Hayatımda ilk defa bu kadar mutlu olmyşdum 'Eylül Eylül' diye sesler duydum arkama döndüm bi baktım Eser bana doğru geliyordu" o anda annem beni uyandırdı"Ya anne ya hep aynı şey ben güzel şeyler düşündüğüm zaman 'kalk Eylül şunu getir Eylül bunu ver Eylül o Eylül bu yeter artık anne bırak beni hayallerimin prensi ile yanlız bırak beni". "Eylül saat 07:30 der ve susarım." 07:30 mu allahım ben daha giyinicem saçımı yapıcam ayakkabı seçicem."Eylül saat 07:35 hadi ders başlıyo o anda sıçradım ilk ders fen ve öğretmenimiz çok gıcık ben hemen üstümü giyiniyorum.
...
Okula gittiğimde sınıfta kimse yoktu demekki bir etkinlik vardı demeye kalmadan bütün sınıf yavaş yavaşiçeriye girdi hepsi çok rahattı demekki öğretmen gememişti. Irem geldi "Eylül hemen 6\E ye" "İrem Eserde 6\E deee"dedim"Hadi hemen gidelim"dedi. Sınıfa girdiyim zaman bütün gözler benim üstümdeydi. Kesin Berkayın yüzünden Berkay Eserin en yakın arkaşı. Müslime bana öyle bir bakış attı ki kıskandığını gözlerinden anladım ama niye kıskandı Eser beni sevmiyo ki. Yani ben öyle biliyorum. Niye beni sevsin ki benim kadar çirkin birini ben olsam bende sevmem. Sınıfta boş bulduğum ilk yere oturdum allahtan Eser bu gün okula gelmemiş derken Eser içeriye girdi şok oldum göz göze geldik kafamı çevirdim. Göz göze gelmekten korkuyordum neden olduğunu bilmiyordum bildiğim tek şey Eseri çok sevdiğim. Bir anda sınıfa baktım yanı tek boş olan bendim hemen kalkıp İrem ve Berilin yanına geçtim Eser benim yerime oturdu. Öğretmen sınıfa girdi bize baktı beni ayağı kaldırdı"kızım sen niye orda oturuyosun Eserin yanı boş oraya otur kızım"dedi bende sadece "Tamam"diyebildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız aşkım
ChickLitİlk defa aşık olan bir kızın imkansız aşkıyla imtahanı.Bir aşk bu kadarmı zor olurdu.Eylülün imkansız aşkına sizde tanık olun.