Ya ben tamam dedim ama niye dedi, kime dedim, hangi, amaçla, dedim? Sorun bi... Bilmiyorum mal gibi oturdum çocuğun yanına mal mal sadece onu izledim oşsiz işsiz. Hocanın sorusuyla kendime geldim allahtan mantık yürütmem gereken bir soru değildi. Hoca adımı sormuş neyse söyledim oturdum yerime öyle boş boş mal mal baka kaldım öküzlerin efendisine. Sanırım sevdim bu lafı öküzlerin efendisi, beton, buz şelalesi ya çocuk resmen inek 40 dakika boyunca bir kere bile göz göze gelmedik beyefendi kendini dersten ayıramadıki bana baksın. Ama olsun ben onu o gözlüklü profesör tipiye severim ya cidden biz evlensek ne güzel olur ya mini mini profesör tipli oğullarımız tombiş tombiş kızlarımız olurdu. (Yanlız çoğul kullandım). Ama bide şimdi bu gidicek profesör doktor olucuk ben elimde çocuklarla hastahane kapısında bekleyemem o çocuklara hakim olamam. Ne boş konuştum deme neyse bir ara hocayı dinliyim dedim yapamadım ya o ne ponçik bir not tutmak ya bir insana not tutmak bilemi yakışır ya lütfen biri bana bunu açıklasın Siz hiç bir insana not tutmanın yakıştığını gördünü mü allah aşkına ya.
...
Sonunda zil çaldı bütün ders boyunca Müslimenin bakışlarıyla uğraştım. Ya bana niye bakıyosun arkadaşım sanki Eserle çıkıyorum. Neyse bütün bunları düşündükten sonra kızların yanına gittim. Tam muhabete dahil olıyım derken kızların benim ve Eserin hakkında konuştuklarını duydum "Ya arkadaşım sizde mi ben Eserle çıkmıyorum ne bu muhabbetler" diye daldım muhabbete. Ya burdan evrene sesleniyorum 'yine mi bana oynuyon ya ben ne yaptım allahım şu koskocaman evrende bana karşı olmayan biri var mı lan Müslime bitiyor Berkay başlıyo o bitiyo Akın başlıyo yeter artık bende bi insanım şişmanlarında kalbi var' diye içimden saydırırkan Eserle göz göze geldik arkadan sınıfımızın cüce koca götlüsü Sedat Eserin yanına gitti ve göz göze geldik dağlar delindi okyanyslar kurudu çölleri sel bastı Ferhatla Şirin aşkından utandı ne diyom lan ben çocuk resmen beni küçümser gibi baktı işte öyle boş boş mal mal baktı bana. Baksın ama şöyle bişey varki o bakıyo kalbim yerinden çıkcak gibi çarpıyor.
...Lan bu nedir arkadaşım gün boyu nereye gittiysem kaşıma Eser çıkıyo "kızlar ben kafayı yedimde okuldaki herkesi Eser mi sanıyorum yanlız kesin oda beni seviyor biliyo musunuz göz göze geliyoruz dağlar deliniyor, okyanuslar kuruyor, çölleri sel basıyor, Ferhatla Şirin aşkından utanıyo biliyonuz mu aa Eser"
"Selam öküzlerin efendisi naber" ne dedim lan ben lann Eserle konuştum lannn oğlum öküz dedim çocuğa ben diyorum imkansız.
"İyi ufaklık sen"dedi bana ufaklık dedi lan bana hani sevdiyin kız sana abi derde yıkılırsın ya öyleyim şu an hattağa daha kötü lan deyişik insan ufaklık ne bide bana bu cüsseyle lan benim boyum 1,80ne ufaklığı lann ne kadar çok lan kullandım demi lan"Yanız bu ufaklık deiğin kız varya..."diye daldı İrem muhabbete iyice barırıyordu, vallaha bitiyordum"şey demek istedi bu ufaklık olamaz o kadar büyükki buna ufaklık diyemezsin demek istedi demi İrem"dedim ardından cimcirerek "tabi tabi başka ne diye bilirim ki yani sonuçta" Eser hiç bir şey söylemeden saçlarını karıştırıp gitti vallah aa saçlarımı karıştırdı eli deydi bi daha yıkan mıycam.bir daha aslağa yıkamıyıcamm. Ama bana aynı zamanda bana 'UFAKLIK' dedi lan.
...
İnsanın kendi evi kadar güzel bir şey varmı ya. Helede annen ve baban evde değil hala çalışıyor ise boş boş yat, kalk amaçsızca evin içinde dolan ne kadar güzel değil mi şahsen ben çok severim. Şu an evin içindi resmen koşyuruyorum niye bunlar hep aşktan hep Eser yüzünden oluyor böyle. Artık boş boş oturmaktan sıkılıp kızların başını şişirmeye karar verdimİrem ve Irmağı konferansa alıp konuşmaya başladım
"Kızlar SELAMM"diye gıcık olduğum kızlar gibi son harfini uzatarak söyledi
"Ya ben düşünüyorumda biz bu kızla niye arkadaş olduk,selam canım selam"
Diye atladı Irmak
"Çünkü bizde öyleyiz sadece arada akıllı olcağımız tutuyor. Selam bebem hayırdır ne bu mutlluk?"
"Ben Esere aşık oldum çok saçma hareketlet sergiliyorum vallaha aaa o uçan Eser mi? Durun siz bi ben camdan bakayım. Vallaha Eser bekle aşkım, bebem gel bakalım gel"
"Bakın ben diyorum sorunları var bunun piskolojik gerizekalı Eser nasıl uçsun mal"dedi Irmak
"Kanka bu mal yakında bizide Eser sanacak bide bizim gözlüklerimiz aynı o profesörle vallaha korkuyorum"dedi İrem
"Kızlar Eserin selamı var"
"Canım kardeşim Eser nasıl uçsun tamam zayıf olabilir ama o kadarda saçmalama tamam mı"
"Canım kardeşim niye öyle diyorsun şu an söylediklerim arasında tek dikkatini çeken Eserin uçması mı mal"
"Cidden çok şaşırdım ama ilk defa mantıklı konuştu Irmak vallaha göt oldun"dedi kahkaha attı İrem
"İrem şaka gibi ama katılıyorum ilk defa mantıklı konuştu"
"Niye bu kadar şaşırdınız kız ben her halimle zekiyim bir kere tamam mı"
"Tabi canım tabi o bizim saflığımız çok paron öküzlük ettik Esere selam söyle" dedi Irmak
"Gerizekalı Eser burda ne arasın" deyip güldüm
"Allah akıl fikir versin ikinizede en yakın zamanda inşallah. Biraz beni örnek alın kızım azcık zeka lütfen"dedi Irem.
Sinirlenip telefonu ikisininde yüzüne kapattım.'YAŞASIN HAYİNLİK'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız aşkım
ChickLitİlk defa aşık olan bir kızın imkansız aşkıyla imtahanı.Bir aşk bu kadarmı zor olurdu.Eylülün imkansız aşkına sizde tanık olun.