Kızlarla konuştuktan sonra biraz televizyon izliyim dedim zil çaldı annemler gelmişti onları öpüp içeri geçtim "günün nasıl geçti prenses" dedi babam "iyi babacım güzel geçti sizin gününüz nasıl geçti"dedim"güzeldi yetştirmemiz gereken bir ürün var o yüzden biraz yorulduk"dedi annem babamda ona katıldığını belli etmek için kafasını salladı onlar üstlerini değiştirdek sonra birlikte yemek hazırladık ve birlikte yedik yemekten sonra sofrayı toplamaya yardım ettim ve odama gittim yapmam gereken ödevlerimi yaptım, çantamı hazırladım ve yatağıma yattım ne oldu bilmiyorum ama o geldi birden aklıma Eser mutlu oldum saçma bir şekilde ...seviyorum daha göreli bir hafta olmadığı halde onu o kadar çok seviyorum ki bi parçam olmusmuştu resmen Eser ve Eylül ESEY çok güzel Esey...Eser ve Eylül, Eserin Eylülü.
...Sabah alarım çalmadan uyandım ilk defa bu kadar huzurlu kalkmıştım daha okula gitmeye iki saatim vardı kalkıp kahvaltı yapmaya karar verdim annemle babam daha uyuyorladı. Onları uyandırmadan kahvaltımı yaptım ve sofrayı topladım bulaşıkları makinaya yerleştirdim tekrar odama gittim saata baktığımda bir buçuk saatim vardı. Kalkıp saçlarımı düzleştirdim ve sepet şeklinde yanlardan biraz ördüm ve üzerimi değişturdim. Bütün işlerimi bitirdiğimde daha bir saatim varadı salona geçip televizyon izledim. Sonunda bir saat geçti ve evden çıktım. Okula kadar müzik dinlerken yürümeye devam ettim okulun kapısına geldiğimde telefonumu kapatıp çantama attım sınıfa çıkıp kızların yanına gittim "Semlam bebeklerim"dedim"Selam bebem"dedi Irmak "Selam bebem"dedi İremde aynı şekilde"Kızlar ben Eserle konuşmak istiyorum ama çok korkuyorum ya beni terslerse ya ben Esere çok aşık oldum" deyip ağlamaya başladım ikiside bana sarıldı ve kafamı kaldırdığımda onlarında ağladığını fark ettim onları öyle görünce hıçkırarak ağlamaya başladım tam o anda sınıfa öğretmenin girdiğini fark ettim hemen kızlardan ayrılıp yerime geçtim allahtan öğretmen hiç bir şey sormadan derse başladı. Ya cidden ben bu kadını çok seviyorum çok minnoş bir kadın bu (türkçe öğretmenimiz) şu an eğer Derya öğretmenin yerine başka biri olsa ne oldu, ne var, niye ağladınız diye başlar aileleri arar çıkar işin içinden ama bu minnoş kadın hiç öylemi yaa.
Ders içinde bir an yavaş yavaş ağlamaya başladım öğretmenim gelip "Canım bir tuvalete git elini yüzünü yıka hattağa biraz bahçede oturun İrem le Irmağı da al yanına biraz hava alın" dedi. Kafamızı sallayıp sınıftan çıktığımızda hıçkırarak ağlamaya başladım "Ya ama ağlama Eylül ne olur"dedi İrem "Yapma böyle bak oda seni seviyordur, bence oda seni seviyor."dedi Irmak "Sevmiyo Irmak sevmiyo umursamayor beni. Ufaklık dedi bana ya yeter arkadaşım şişman olabilirim ama benimde bir kalbim var buna neden kimse inanmıyor" deyince daha hızlı ağlamaya başladım "Ya ama ağlama Eylül o seni sevmiyorsa biz seviyoruz biz varız" dedi Irmak. Kapı açıldı Cemil çıktı Cemil benim kardeşim kadar çok sevdiğim bir arkadışım bu yaşına kadar erkek gibi büyüdüğüm için birsürü erkek arkadaşım var. Daha bu sene yeni yeni kız arkaşlarım oldu. Neyse Cemil beni ilkokuldan arkaşım senelerdir ne zaman ağladığımı görse gelir bana sarılır ve bana herşeyin daha güzel olcağını söyler bende salak gibi inanırdım ona hala inanıyorum o ayrı konu. Yine aynısı oldu geldi sarıldı kulağıma "kardeşimsin sen benim kafasını koparırım o şerfsizin benim kardeşimi üzemez"dedi"iyiki varsın Cemil iyiki benim kardeşimsin"dedim "ya ne diycem ben sana evlendirmem ben seni kıskanırım bence biz senle kardeş kardeşe yaşarız boşver sen Sudeyi bende Eserden vazgeçiyim sevmiyolar zaten bizi. En iyisi kardeş kardeşe yaşamak bence"dedim "Ama öylede olmaz ki Sude sonuçta yeni Sude olan Sude"dedi ve güldü "ya çok pisliksin biliyorsun demi"dedim "tabi kız ablan pislik bebeyim" dedi "bide ablan,yokk artık"dedim "tabi bebem ne sandın"dedi "kanka hadi derse girsene hoca kızcak bak şimdi" dedim"bişey olmaz ben bırakmam seni burda bu ikisi gitsin" diyip İremle Irmağı gösterdi "Ya bizden ne istiyorsun tamam hadi aşağıya inelim bari"dedi İrem Irmak"Sedat'da gelir şim"dedi kaldı kapı açıldı Sedat yanımıa geldi "bak ağlamaya devam edersen yemin ederim seni bile gözüm görmez dalarım o egoiste" dedi Sedat hiçbirşey söylemeden aşağı doğru yürümeye başladım onlarda arkamdan yürüyorlardı. Şimdi sizin beyniniz yandı demi. Sedat ve Cemil benim ilkokuldan arkadaşlarım ben onlara direk kardeşim diyorum. Irmak ve İremle bu sene tanıştım, bide Arda var o bizim aramızdakı en şebek insan onuda bu sene tanıdım. Şimdi gelelim Eserlerin sınıfına,Berkay ve Okan Eserin kankaları aynı zamanda benim kankalarım. Müslime benim Eseri sevdiğini düşündüğün kız. Bide Emir var Eserin kardeşi kadar sevdiyi kankası. Bu arada Sedat anasınıfından beri Irmağa aşık Irmak'da onu seviyor ama hep gurur yüzünden söyleniyor Sedat birkaç kere söyledi ama Irmak söylemiyor. O anda Arda geldi yanımıza biz tam banklara otururken arkamdan gelip sırtıma atladı "benim kankamı hangi şerefsiz üzdü, yine o değişik insan mı (Arda Esere değişik insan diyor) bak beni zorla sin0irlendiriyor bu çocuk ya vallaha kaşınıyor ben bir kaşıycam görcek gününü"dedi Arda "Ya bir oturun oturduğunuz yerde kimseyi dövmek falan yok kendinize gelin. Bu arada bizi öğretmen yolladı siz nasıl geldiniz?"dedim Cemil "ben yalvardım gönderdi" dedi "ben tuvalete gidicem dedim izin verdi"dedi Sedat "vallaha hoca daha yeni fark etmiştir benim olmadığımı ben kaçtım"dedi Arda "ya ben sana boşuna şebek demiyorum öylesin çünkü"dedim.
...
"Ay ne çok konuştum dedi ya hepinizin başını şişirdim"dedim hepsi beni izliyorlardı hepsi aynı anda kafalarını hayır anlamında sağa sola salladılar Sedat vallaha ben halimden memnundum açıkcası ben saatlerdir Irmağı kesiyorum biliyomusun"dedi Irmak Sedata dönüp "öylemi hiç farkında değilim biliyormusun"dedi "zaten farkında olmadığın zaman daha tatlı oluyorsun ondan ses çıkarmadan kesiyorumya"dedi Sedat. Ikiside birbirlerini çok seviyorlar ama daha bir kere bile birbirlerine seni seviyorum demediler bence çok saçma. Ben Eserin beni sevdiyini bilsem ona her gün 'seni seviyorum' derim çünkü Eseri çok seviyorum. Ben böyle gereksiz şeyler düşünürken zil çaldı tüm öğrenciler yavaş yavaş aşağıya inmeye başladılar. "Gençler size doyum olmaz ama ben üşüdüm sınıfa çıkıyorum."dedim Arda da hemen arkamdan "Bende geliyorum ama Eser geliyor otur istersen zaten sadece tenefüslerde görüyorsun özlemişsindir. Sen otur burda ben hemen getiricem senin ceketini" dedi ve koşmaya başladı. Eser ve çok sevdiği arkadaşı Emir bahçede başka yer kalmamış gibi bizim yanımızdaki banka oturdular Eserin şu anda bu kadar yakın olması kalbimin aşırı hızlı çarpasına neden olmuştu. Bu kadar basit bir şey beni neden bu kadar heyecanlandırdı ki demi. Arda koşarak yanıma geldi ve bana ceketimi verdi. Ne kadar şanslı bir insanım ben ya beni benden daha çok önemsiyen arkadaşlarım var. Tam ağlıyıcaktım o anda Eserin yanımda oturduğunu hatırladım bildiğim kadarıyla erkekler sulu göz kızları hiç sevmezlerdi yani bu yaşıma kadar Sedatlardan öğrendim erkekler kendine güvenen kızları severlermiş yada ben yalnış biliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız aşkım
ChickLitİlk defa aşık olan bir kızın imkansız aşkıyla imtahanı.Bir aşk bu kadarmı zor olurdu.Eylülün imkansız aşkına sizde tanık olun.