1

24 1 0
                                    

Nudím se vůbec nevím co  mám dělat tak zkusím napsat Izabel jestli nechce náhodnou ven nebo nakupovat.

O pět minut později.....Zase nemůže tak co já budu dělat?....Okey jako vždy půjdu na Facebook už jsem tam dlouho nebyla.

Mám tam:50 upozornění  10 žádostí o přátelství a 20 zpráv.Si se přečtu a odpovím.

Andy_King:Ahoj 

Já:Ahoj kdo jsi vůbec tě neznám.

Andy_King:Já tebe taky ne.

Já:Tak proč mi píšeš?

Andy_King:Protože jsi krásná.

Já:Jsi úchyl!!!

Andy_King:Ne nejsem úchyl já jen mluvím pravdu nic víc.

Já:Už musím čau.

Andy_King:Ahoj kotě.

Kotě?....Proč mi říká kotě vůbec mě nezná.....Ale no nebudu to komentovat..

Po hodině...

Andy_King:Ahoj tak už jsi tu?

Andy_King:Halóóó jsi tu??

Já:Přestaň mě otravovat nemám náladu si psát.

Andy_King:Stalo se něco?

Já:Nerozuměl si?

Viki_Princess se odhlásila.

Andy_King:Co se s tebou děje?.....Nic jsem ti neudělal tak co se stalo??

V pohledu Viki:

Měsíc jsem na fb nebyla a vůbec mi to nevadí aspoň budu mít od něho klid...Najednou mi zapípal mobil...Zase mě otravuje já jsem to zakřikla..Rozhodně mu nebudu psát...Počkat to číslo jde zablokovat tak ho zablokuju.

V pohledu Ondry:

Co ona si mě zablokovala co jsem jí udělal??....Jen jsem se zeptal co se jí stalo nic víc...No nebudu to řešit třeba se časem ozve.....

V pohledu Viki:No asi jsem byla hnusná na něj přece nic mi neudělal jen otravoval no ok napíšu mu...

Já:Promiň byla jsem hnusná já vím ale v tu dobu toho na mě bylo moc nezlob se 

Andy_King:Jo v pohodě a můžeš mi říct co se stalo mám o tebe strach!!

Já:To je moje záležitost....Nechci se teď nikomu svěřovat promiň...Strach vůbec se neznáme...

Andy_King:Tak se můžeme seznámit ne?.....Okey :)

Já:Tak jak se jmenuješ??

Andy_King:Ondra Kubíček ale říkají mi Andy a co ty?

Já:Viktorie  Kučerová a říkají mi Viki...kolik ti je let?

Andy_King:19 tobě?

Já:17 no a co ty jaký máš kroužky?

Andy_King:Hraju hokej co ty?

Já:Tancuji(Hip Hop)....

Pohled Viki:

Vůbec není špatný...Někdo mi napsal hele Izabel ptá se jestli nechci jít nakupovat a na oběd...Jo klidně půjdu stejně nemám co dělat...

Já:Hele já už musím pak napíšu ahoj..

Andy_King:Kam jdeš?

Já:Pryč ahoj.....

Viki_Princess se odhlásila.........

Máme sraz v 15:00 před obchoďákem....

Já:Ahoj Izabel...

Izabel:Ahoj Viki

A šli jsme nakupovat....

V pohledu Ondry:

Tam je nějaká hezká holka kdopak to je!....Zkusím napsat Viki...

Andy_King:Viki co děláš?

Já:Jsem v obchodě

Viděl mě jak píšu a přišel za mnou.......


Omlouvám se že tento díl je tak krátký ale další díly určitě budou delší :)


Láska přes messageKde žijí příběhy. Začni objevovat