1.Part

33 1 2
                                    

Stojim sva ukočena. Ne mogu da vjerujem šta piše na listu papiru koji držim nekih petnaest minuta. Na papiru piše:

Od danas ste zakonita supruga Harry Styles'a...

Ispod je otisnut pečat zlatne boje.
Zakonita supruga Harry Styles'a.. Ovu rečenicu sam ponovila u poluglas nekoliko puta. Ovo ne može biti istina.

"Ja sam zakonita supruga Harry Styles'a?"Pitala sam plavušicu koja je stajala ispred mene buljeći u papir naopako.

"Da,draga. Sad si sigurna." Gledala me je sa plavim očima. U njima sam vidjela brigu. Brigu za mnom. Ponovo sam spustila pogled na papir i pročitala istu rečenicu.

Bilo mi je jako drago što sam se spasila. Ali koliko god mi bilo drago i bila sretna toliko sam i tužna. Šta ako Harry sazna našu tajnu? Mrzit će me do kraja života. A ja to ne želim. Ne želim da njegove zelene oči gledaju sa mržnjom. Neću to moći izdržati.

"Mrzit će me kad sazna!" Mucajući sam se obratila plavuši koja je ovaj put gledala u mene a ne u papir. A zatim sam briznula u plač.Slane suze su lile iz mojih smeđih očiju pa sve niz moji bledih obraza i vrata.

"Neće! Nikad neće saznati. Mi smo tu uz tebe. Sad si sigurna od Jamesa" Onda sam osjetile njene ruke oko svojih ramena. List je pao na smeđi tepih okrenut naopako. Odjednom vrata se otvoriše. Ja i plavuša smo gledale u prelijepu brinetu sa krupnim smeđim očima.

"Zar ste mene zaboravile?" Pitala je sa tužnim izrazom lica. Zatim se nasmijesila i potrčala prema nama. Sve tri smo bile u zagrljaju. Kad nam je ponestalo kiseonika prekinule smo zagrljaj.
Prelijepa brineta,Lana uhvatila je mene i Lilian za ruke vukući nas iz sobe.

"Požurite! Može nas neko vidjeti." Išle smo kroz veliki hodnik. Zatim smo stale ispred velike sobe. Malo je reći velike. Radije bih je nazvala dvorana. U njoj je moglo stati oko 400 ili 500 ljudi. Prva je ušla Lana zatim Lilian. Ja sam odlučila prije nego što uđem da udahnem što sam i uradila. Zatim sam i ja ušla. Na meni je svjetlucala plava haljina sa dugim rukavima i bila je malo iznad koljena. Gledala sam okolo nadajući se da ču ga vidjeti. Kad smo došle do kraja sobe sjele smo za okrugao sto.(ne znam da li će te razumiti)Sjela sam pored Mie i Clare a Lana i Lilian ispred. Tako da smo sve pet imale pogled jedna prema drugoj. Mia je bila plavuša kao Lilian. I imale su slične plave oči. A Clara je bila brineta kao Lana i ja.

Cijelo vrijeme sam čupala šljokice sa plave haljine. Sve četiri moje frendice su to primijetile. Lana se odjedanput zaledi. Pogled joj je bio iza mene. Polako sam se okrenula ugledavši petoricu muškaraca za stolom blizu vrata od sobe. To je razlog zašto ga nisam vidjela. On je mene vidjeo kad sam ulazila. Pored njega sjedio je Niall zatim Liam. A sa desne strane Zayn i Louis. Njegov pogled odjednom zastade. Pogledao me je ali ne sa mržnjom. Okrenula sam se i ponovo počela čupati šljokice.

(Mia,Lana,Clara,Lillian I ja smo članice ženskog benda Big Dreamers)

Onda sam čula najhrapaviji glas.

"Želim našem bratu Zayn'u čestitati rođendan. Iako nije član 1D uvijek će biti naš brat." Zatim su svi počeli da plješću. Onda je Louis i ostali rekli slično kao Harry.

Ova noć je bila najduža ikad u mom životu. Trčala sam prema svom autu da što prije dođem u hotel i zaspim. Ali nažalost, sreča nije bila na moju stranu. Harry je stajao naslonjen čvrstom stražnicom na moj automobil gledajući u rasvjetu. Iza sebe sam mogla da čujem glasove svojih prijateljica. A onda kako su ušite valjda jer su vidjele Harry'a. Harry je čuo kako me dozivaju pa je svoj pogled prebacio sa rasvete na mene. Polako sam koračala prema njemu oborene glave. Šta ako je saznao?

"Hej!" Rekao je tiho kao da nas neko prisluškuje.

Podigla sam svoj pogled prema njegovim zelenim očima. Njegove oči su tako drugačije od drugih. Uvijek sjaje čak i kad se promijene u tamnu boju.

"Hej!" Rekla sam što i on.

"Da li si vidjela....?"

"Jesam." Prekinula sam ga.

"Dogovorili smo se,šest mjeseci ni dana više." Rekao je ozbiljno.

"Znam. I hvala ti što si mi pomogao. Znam da ti nije lako ali nije ni meni."Oborila sam pogled.

"Znam to. Ne smije niko saznati za ovo. Pogotovo ne novinari." Rekao je to kao da ne zna da Lilian,Clara,Lana i Mia ne znaju. Znaju i njegovi momci!

Onda smo se uputili svako svojim putem. Uletila sam u hotel. Uzela sam kljuc i ušla u sobu. Legla sam na udoban krevet pokrivši se preko glave. Nisam se ni presvukla. Nemam volje uopšte ni za šta. Onda sam sklopila umorne oči.Samo što sam ih sklopila čula sam svoj telefon kako zvoni. Ustala sam mrzovoljno iz udobnog kreveta uzevši telefon u preznojene ruke. Bila je Lilian. Nisam imala volje bilo sa kim da pričam. Ugasila sam mobitel i ostavila na noćni ormarić. Ponovo sam se prekrila preko glave i ovaj put ostala da spavam.

Čujem jako lupanje na vratima. Odnosno odvaljivanje. Ko je ovakav debil? Skočila sam i potrčala prema vratima. Na vratima su bile moje cure. Bile su sve ljute. Ušle su kao ris ne govoreći mi ništa. Sjele su na moj krevet. Onda je progovorila Lana.

"Upali televiziju."Skoro da je nisam čula. Ništa nisam pitala. Uzela sam daljinski upravljač pričnuvši crveni gum. Vjesti su bili na svakom kanalu.

U kući Zayn'a Malik'a našla je čistačica papir koji dokazuje da je Aliya Roswelt sada Styles zakonita supruga poznatog pjevača Harry'a Styles'a.

Odjednom sve je postalo crno. Ispod sebe sam osjetila tvrdi pod.


....

"Aliya? Aliya?"Čula sam Miu,Lilian I Lanu kako me dozivaju. Zatim sam čula korake iznad moje glave. Clara je progovorila nešto slično kao donjela sam. Onda sam osjetila ledenu vodu po licu i vratu. Otvorila sam lijeno svoje oči. Ležala sam u krilu Mie.

"Hvala ti Bože" Sve su rekle u isto vrijeme. Onda sam se sjetila zašto se nalazim u krilu Mie.

Saznali su sad svi. Šta sad da radim? Harry će me mrziti a kad sazna ono što krijem do kraja života će me mrziti.

Ustala sam iz toplog Mijinog krila. Lana me je uhvatila za ruku kako ne bih pala. Legla sam na isti krevet kao i sinoć.

"Ostavite me samu! Molim vas!" Sve su me pogledale sa upitnikom zatim su se uputile prema vratima.

Puna dva sata sam buljila u plafon koji je bez mane okrečen bijelom bojom. Čekala sam ga da dođe. Bojim se šta će se desiti?

Čula sam lupanje na vratima. Ustala sam I uhvatila pozlačenu šteku. Na vratima je stajao on. Harry Styles. Moj zakoniti muž.







___________________________________
Ovo je moja prva knjiga. Voljela bih da mi malo pomognete jer sam nova. Ako želite pomoci molim vas ostavite vote/komentar.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Princess »H.S.«Where stories live. Discover now