Upoznavanje sa pričom

2 0 0
                                    

Knjiga „Princess" je jako posebna. Zaljubit će te se u nju. Ako ne odmah onda kasnije. Radi se o prelijepoj Aliji Roswelt koji je život od malena bio zagorčan. Koliko god da je propatila nikad nije pomislila na nešto što će je promijeniti. Na bolje. Promijenit će je Harry Styles. Ili bolje rečeno ona će njega promijeniti. Njihovi životi su bili jako različiti prije nego što su postali...vjerovali ili ne....muž i žena ili suprug i supruga. On je poznati pjevač iz poznatog muškog benda One Direction'a a ona je poznata pjevačica poznatog ženskog benda Big Dreamers.

Harry Styles je 25godišnjak koji je bio proglašen nekoliko puta najgorom osobom. Znate li razlog? Bio je najveći ženskaroš koji je ikad svijet upoznao.

Aliya Roswlt je bila 18godišnjakinja....da tako je bila je mlađa od njega sedam godina. On to nije znao jer Aliya nikad nije rekla tačno koliko ima godina. Plašila se da je fanovi neće prihvatiti(imala je 16 godina kada je postala slavna,odnosno postala članica benda.Po izgledu niko ne bi joj dao 16 godina.)Od 14 godina postala je Directioner. Zaljubila se u bend 1D. One Direction je voljela kao bend kao dio svoje porodice. Jer nikad osobe koje su činile njenu porodicu nije voljela kao porodicu.Ali zato je tu bio 1D. Ali bilo je tu nešto. Liam'a, Louis'a,Niall'a čak I Zayn'a iako je izašao iz benda voljela ih je kao bend kao osobe koje su činile njenu porodicu. Ali Harry'a je voljela nekako drukčije. Zaljubila se u njega još u 14 godini. Vjerovali ili ne i sad ga voli.

Da li će se i Harry Edward Styles zaljubiti u Aliyu Roswelt?


Nadam se da će vam se svidjeti „Princess".



Princess »H.S.«Where stories live. Discover now