pheirspictíocht Jack
Bhí sé ina lá gnáth, nuair a chonaic mé an fear is taibhseach ar fud an domhain. Theastaigh uaim a labhairt dó, ach bhí mé ró-neirbhíseach. Breathnaíonn sé ag dom agus gabhálacha mé Ag stánadh air, leacain mé go mór ansin breathnú ar shiúl. D'fhéach sé Cóiréis, a rinne neirbhíseach dom, toisc nach bhfuil a fhios agam Cóiré.
Tosaíonn sé ag siúl i dtreo dom agus smiles. Cad a dhéanann sé ag iarraidh?
"Hi, my name is Mark, I noticed you were staring, and I wanted to come say hello." Deir an fear matáin ard chugam i mBéarla.
"Ní féidir liom labhairt Béarla ..." A rá liom agus blush.
"Oh, you must speak Irish, or as you call it Gaeilge."
Thuig mé rud amháin ar a laghad a dúirt sé ar a laghad. gesture mé féin mo lámh i dtreo bialann i mo dhiaidh. "Dáta?" Rá liom helplessly. Pulls sé amach leabhar a deir rud éigin i mBéarla. Rud ... Gaeilge ... rud éigin.
"Date...? Well, of course, but I need to keep this book with me."
I tilt mo cheann go dtí an taobh, ansin flips sé tríd an leabhar éigin níos mó agus deir, "tá". meangadh mé agus a ghlacadh a lámh go sona sásta.
a théimid ag siúl isteach sa bhialann beag áitiúil agus suí ag bord, aoibh gháire mé agus a ordú mo is fearr leat Aoirí, pie. orduithe sé an rud céanna, is dócha toisc nach bhfuil a fhios aige rud ar bith eile ar an roghchlár, agus faigheann ár bia a sheachadadh go luath tar éis.
"My name is Mark....or umm...is ainm dom Mark..."
"Is é mo ainm Sean, nó Jack, tá ceachtar ceann fíneáil," stop mé ag smaoineamh ar feadh an dara ..... fhoghlaim mé cad atá i gceist i mBéarla ... oh! "My name....is Sean....call me Jack."
"So you do know some English..."
Nod mé, ithe ansin roinnt de mo bia. "Is é an bia gur maith." Breathnaíonn sé tríd an leabhar arís, agus nods.
"It really is...tá sé i ndáiríre..."
blushes sé toisc mé ag gáire an mbealach a deir sé an focal, an leisce gleoite.
"Ligean ar ghlacadh an ais go dtí mo theach....." léann sé an leabhar, ar ndóigh, agus tá sé suas leis na súile leathan. aoibh sé beagán agus bhí a lámh amach.
"Let's go, I'll drive you... Dammit... ummm.... Feicfidh mé tú ag tiomáint"
Bíonn sé dom ar ais go dtí mo theach, agus admires sé lena súile. "Like it...?" Rá liom i mBéarla leisce ort, nach mian leo a praiseach sé suas.
"Ah, more English you know...Do you know, let's fuck until we pass out?" sular féidir liom freagra póga sé dom agus wraps a airm thart ar mo chom. póg mé ar ais gan aon leisce. Sucks sé ar mo theanga agus moan isteach an póg. (I don't know any of the sexy stuff in Gaeilge, so I had to use google translate for this part XP)
tarraingt mé ar shiúl, i bhfad chun a brón. "Tá tú cheana féin crua ..." Tá mé iad a reáchtáil a chur suas.
"That feels nice Sean. No time to grab my book, so Imma assume you know what I'm saying." meileann sé ar mo bod ag fás agus mé moan. "You like that?"
phóg sé mo mhuineál, ansin phioc mé suas, Caitheann sé liom ar an leaba, agus póga dom roinnt níos mó.
"No is níl In English." Bhí a fhios agam cad a chiallaigh sé ar an bpointe boise, chuir mé ar mo Dresser. d'oscail sé suas an tarraiceán agus fuair an lube. clúdaithe sé a bod ann, ansin a mhéara. duillíní sé ar cheann taobh istigh orm, agus curls sé taobh istigh orm. squirm mé faoi dó agus moan.
"OH ag fuck Mark .." sásta a fhios agam conas a swear i mBéarla, bhí mé dó a fháil amach cad a bhí á dhéanamh aige dom. tar éis déanta aige síneadh dom, bhrúigh sé taobh istigh orm agus fhan mo chomhartha. Nod mé mo cheann chun comhartha Tá mé réidh le dul. bogann sé isteach agus amach as mo mall, ach ardaíonn luas tapa.
"Oh fuck Mark...."
"You're so right Sean..." Níor thuig mé an méid a dúirt sé ach glacadh leis go bhfuil sé moladh i dtreo dom.
"I'm gonna cum soon Sean..."
"Tá mé ag dul ag teacht ..." tháinig sé taobh istigh orm agus tháinig mé ar do bhrollach, sé turais amach do pléisiúir. ansin leagann aice liom, agus hugs dom. "Hey Mark..."
"Yes?"
"I can speak English..."
DU LIEST GERADE
Septiplier smut >#< (one shots)
FanficSeptiplier one shots, smut, fluff and angst. Leave any suggestions you want in the comments. Thanks for reading!!!