Love Warning:Three(3)

510 8 1
                                    



Convo with Him.

Him:Jooooh!I Have A Good Newws!

Syempre,bilang SUPPORTIVE bestfriend.Naexcite Din Ako.

Me:Waaah!Ano Yan Joh?

Antagal Namang Magreply Ni Joh.Kainiiip Tuloy.

Him:KAME NA ULIT!

Oh-My-Ghad!

Binasa Ko Ito Na Pabalik Balik,baka Namali Lang Ako Ng Pagbasa,Pero Kahit Ilang Ulit Ko Pang Basahin.Yun Parin</3

Sila Na,kaya Naman Pla Ganon Na Sya.Kaya Pla Ganon Sya Kaactive,How Sweet.

Me:Congrats Joh!

Yan Nalang Ang Tanging Natype Ko,Wala Akong Masabi Eh.Sa Sabing Di Ako Masaya Eh!Fvck I cant Believe This!

Ilang Beses Na Sya Niloko For Pete's Sake Tapos Mamahalin Niya Pa!?Babalikan Niya Pa!Goodnesss,Letsugas Na Brianna Yan,She's Not Even Worth It.

She's One Hella'B*Tch!Fvck,di Ko Maiwasang Magmura,Dahell.I know She Got One Damn Hot Body,all Right.Pero That Doesnt Make Her perfect,Her Nose Is Such A Distraction.She Only Got This Gorgeous Hair With No Beauty.

I know You're Thinking That Im Just Bitter,But For Pete's Sake She's So Majiga,You Know?Pagktapos Kay Brix Tapos Kay dwayne Tapos Babalik Nanamn Sya Kay Brix!?Ughs.

I wanna Hila Hila Her Hair 'coz She's So Very Majiga!Eew.

But I Know Love Can Really Make You Do Crazy Things Indeed.Yung Kahit Alam Mong Ang Tanga Mo Na,Go Parin Basta Masaya Ka Lang.

I cant Help To Think,Yun Di Yung Iniisip Ko Nung First Naging Sila.I was Hurted To Be Honest,But Seeing Him Smile That Way,That Smile That He Only Show When Brianna's Around Is What All I Need.

I want Him To Be Happy,I Guess Ill Be Moving On,Coz This Love Is No In Its Place.

Im In The Love Warning Portion,Slash Bawal Na Pag Ibig.Why?Kase Nga Kung Ipagpatuloy Ko Pa To Edi Masasaktan Pa Ako.

Mas Mabuti Nang Lumayo Kaysa Sa Masaktan Pa.I Guess This Is It.

Pumasok Na Ako Ng Kwarto And Lay My Head On My Sponge Bob Pillow,I guess Its Just You And Me Pal.

No More Brixel For Sure Coz Here Where The Love Warning Begins..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Warning:Where stories live. Discover now