Het was de eerste dag na de kerstdagen. Louis draagde zijn boeken naar zijn eerste les dit jaar. Wanneer de Les begon ging hij netjes zitten en zette zijn spullen klaar.
Onder tussen dat de andere leerlingen ook het klaslokaal binnen kwamen.De Lerares kwam ook het klaslokaal binnen en begon te praten.
" welkom iedereen op de eerste school dag van het nieuwe jaar! " zei Mrs.Portale die onder tussen de klas zat te inspecteren
" zo te zien missen we Mr.Styles hier. Weet iemand waar hij is ?" Zei Ze.
Niemand antwoorde. " Oke, dan begin ik alvast met infomatie te geven over het nieuwe school jaar en waar we aan gaan werken de komende weken e-"
Opeens was er een klop geluid.De directeur Mr. Stevens en Harry liepen het klaslokaal binnen.
Mr. Stevens liep de richting naar Mrs. Portale. Harry liep langs Louis en ging helemaal achter aan zitten. Harry keek nog al pissed..." Goedemorgen iedereen, ik wil alleen even zeggen dat ik hoop dat jullie allemaal een geweldige kerst hadden. En ik hoop dat alle leerlingen het beste er van gaan maken."
Zei mr. Stevens tegen ze leerlingen.Mr. Stevens liep weer richting de deur maar plotseling stopte hij.
" oh, ik vergat het bijna. Louis wil je even mee komen naar me kantoor komen na deze les is afgelopen ?" Vroeg hij.
" ja, natuurlijk!" Antwoorde Louis lachend.
Hopelijk is het niet een serieuze zaak....----------------
Na dat de les was afgelopen maakte Louis zijn weg naar het kantoortje van mr. Stevens
Hij klopte op de deur en hoorde een " kom binnen"
Hij liep naar binnen en sloot de deur achter hem. " je wou me graag spreken?" Vroeg Louis." ja, ga zitten alstublieft " zei hij. Louis nam plaats en luisterde naar mr. Stevens.
" zoals je weet ben je een geweldige slimme leerling. Je doet al je huiswerk, je krijgt net zoals gewoonlijks een 10 , en je hebt nog nooit school geskiped. Maar niet iedereen is zoals jou. Dus ik en de leraren hebben overlegd en we dachten dat één student echt goede hulp nodig heeft met huiswerk en toetsen op school" sprak mr. Stevens door.
" zo wij dachten dat jij als jonge man nu gaat beginnen met bijles geven aan een student tot het einde van deze periode" eindigde hij.Louis was geschrokken: de leraren dachten dat hij zo goed in school was dat Louis geschrikt was voor bijles geven aan een leerling. Hij moet weten wie hij gaat bijles geven. Wat als hij Harry Styles moet bijles geven?!. Hij wou er niet eens aan denken hoe erg dat zou worden.
" mr. Stevens, ik zou heel graag weten welke student ik bijles ga geven. Zo......Wil je vertellen wie?" Vroeg Louis wachtend op een antwoord.
" oh, Louis ik kan het nog niet vertellen wie. pas Na de leraren- meeting. Jij en de leerling die je bijles gaat geven, gaan morgen afspreken. De eerste les skip je dan en loop je gewoon naar m'n kantoor Okay?"
Vroeg hij me. " natuurlijk, uhh ik zie u later dan wel weer. Doei" en Louis liep uit het kantoor richting de volgende lokaal. De bel kan elk moment namelijk gaan.De bel ging af en alle studenten kwamen rennend de klassen uit, op weg naar hun kluisjes. Louis liep ook naar zijn kluisje om zijn boeken te vinden voor de volgende les. Wiskunde. Hij vind wiskunde geweldig. In wiskunde zit een systeem die je moet begrijpen en weten hoe je het moet gebruiken. Door dat is het super makkelijk.
Hij liep de klas in, maar botste tegen iemand of iets aan. Harry Styles.
"Kijk uit waar je loopt !" Wat hij bijna schreeuwend tegen Louis zei.
" uh-h s-sorry". Zei Louis stotterend. Harry liep boos langs Louis heen en zorgde er voor dat hij een harde duw kreeg tegen z'n schouder. Louis heeft nog nooit tegen Harry gepraat. Alleen maar af en toe gezien op school.Louis liep veder de klas in en ging zitten.
De lerares liep eindelijk de klas binnen en begon met les geven.
" hallo iedereen, vandaag gaan we met een paar sommen beginnen dus open je boeken op pagina 35 " zei Mrs. trainer. Ze begon te schrijven op het bord. " wie wil naar voren komen om deze som uit terekenen" vroeg ze. Louis stak gelijk zijn hand omhoog, en verrassend koos zie iemand anders."Mr. Styles wil je naar het bord komen en het proberen?" Vroeg ze hem. "Nee" antwoorde hij snel. " je hebt geen keuze mr. Styles" zei ze en wachtte tot hij opstond.
Hij liep naar het bord, en begon te staren naar de som op het bord.
" Mr. Styles! Maak de som nu!" Zei Mrs. Trainer met een harde toon.Harry pakte de pen en draaide zich om naar het bord. Hij keek naar de soms met een geconcentreerde blik. Je zag zijn handen trillen..
" ik geef het op! Ik kan dit niet doen!" Zei Harry en gooide zijn handen omhoog.
"Oh Okay.. Uh,Louis kan je harry even helpen?" Zei ze tegen hem die met een geschrokken gezicht naar haar keek. " err.. Okee" Louis stond nerveus op en liep naar het bord waar Harry stond.Hij stond recht naast hem, en keek Harry aan die met zijn felle Groene ogen hem aan keek. Louis probeerd zo min mogelijk op hem te letten. Hij stak zijn hand voor Harry uit zo dat hij de pen kon geven. Hij keek op en gaf Louis de pen. Louis draaide naar het bord en begon de som uit te rekenen.
" goed gedaan, Louis!" Zei ze en draaide zich naar Harry toe. " maar jij Harry! Jij kan beter thuis nog wat beter leren" zei ze tegen hem.
Harry stak zijn middelvinger op naar Mrs Trainer, en liep ondertussen naar zijn tafel, en pakte zijn boeken en liep uit de klas en gooide de deur dicht met een harde klap.
Iedereen was stil. Louis liep weer rustig naar zijn tafel en nam weer plaats. Hij zag dat Mrs Trainer nog iets wou zeggen maar de bel ging voor haar.
De andere lessen gingen snel voorbij en Louis was op weg naar zijn huis. Hij ging leren voor een tijd en at zijn avond eten met zijn familie.
Daarna ging hij naar zijn kamer, nam een douch en ging naar bed. Denkend over wie hij bijles gaat geven.
JE LEEST
The Tutoring Secret.
FanfictionLouis is erg verlegen maar ook een slimme student. Wat zou erg gebeuren als de punk Harry Styles bijles nodig heeft? ...En bijles zou krijgen van Louis?