Louis zit in de les van Spaans, eigenlijk helemaal niet te luisteren naar wat de leraar zegt. De leraar zegt toch alleen maar dingen wat Louis al wist.het is donderdag en hij is al helemaal klaar voor het weekend, hij wil gewoon veel kunnen uit slapen.
Louis kijkt omhoog en luister naar wat de leraar zegt. En hij ziet dat de leraar iets verkeerds heeft opgeschreven. Hij steekt zijn hand omhoog " Um, het spijt me maar is het niet ' reconozco' plaats dan ' reconoco'?"
" Wat?" Vraagt de leraar confused.
Louis legt het nog een keer uit en de leraar re-writes.
Van de rest of de les ging er sloom voorbij...
Het is pauze en Louis zit in de kantine, hij eet zijn lunch samen met zijn nerd vriend Liam. Louis en Liam zijn geen goede vrienden maar beide zijn ze slim en worden gepest; dus daarom.
De rest van de dag gaat snel voorbij en wanneer Louis thuis komt probeert hij eten klaar te maken. Maar hij liet alles verbranden en gaf het op; Koken is één van de dingen die Louis niet kan. Elke keer wanneer hij kookt, gaat er iets fout.
Wanneer zijn moeder thuis komt dacht Louis dat ze teleurgesteld zou zijn in het eten wat ze zouden eten. Maar toen ze de aangebrande kip zag keek ze Louis aan en lachte.
De volgende dag werd Louis wakker, hij voelde zich niet moe. Hij ging uit bed en nam een douche, en kleedde zich aan. Toen hij op school aankwam liep hij naar zijn kluisje en pakte de boeken voor zijn eerste les. Hij liep richting het lokaal maar zag Niall en Zayn. Hij kende hun niet erg goed maar wist wel dat ze niet al te aardig waren voor ' nerds' like him.
Louis liep sneller maar zag dat ze hem volgde;
Hij liep plotseling de Toilette in, wat geen goed idee was. Louis was op het punt om het hokje dicht te doen, maar opeens pakte iemand zijn arm en duwde hem tegen de muur. En sinds het een stenen muur is, voelde Louis de pijn erg.
Hij yelped in pijn. Maar stond op en keek naar Niall en Zayn angstig.
Ze kwamen dichter bij en Louis was geklemd tegen de muur.
Niall pakte Louis boek, maar wanneer Louis ze terug wou pakken. Stompte Zayn kei hard Louis in de buik. Tranen rolde over zijn wangen.
Wanneer Zayn dat zag zei hij " Aw kijk Niall, de kleine boy is aan het huilen". Niall keek omhoog van het boek en huiswerk; die hij had gepakt en lachte.
" Zayn geef je mobiel " zei Niall. Wanneer hij de iPhone had, maakte hij foto van het huiswerk van Louis.
De bel ging en Louis raakte in paniek, hij is nog nooit te laat gekomen in de les.
" je wilt nu wel je boek terug he?" Louis knikte. Niall liep naar hem toe en gaf hem zijn boek. " Maar je hebt dit toch niet nodig ?" Voor dat Louis kon reageren werdt zijn huiswerk gescheurd in kleine stukjes.
" Nu gaan." Zei Zayn en Louis rende de uit de toilet. Bang dat ze hem zouden slaan als hij niet weg ging. Hij rende zo snel mogelijk naar het klaslokaal.
Maar wanneer hij terug keek zag hij Harry in de toiletten lopen. Was hij hier bij betrokkenen? Was dit de payback?
Louis was net op tijd, lucky dat de leraar Louis niet op merkte.
JE LEEST
The Tutoring Secret.
FanficLouis is erg verlegen maar ook een slimme student. Wat zou erg gebeuren als de punk Harry Styles bijles nodig heeft? ...En bijles zou krijgen van Louis?