Yağan yağmurun ardından açan güneş gibisi yok... Bu gün sıradan bir pazartesi.Yeni Evimize Alışalı bir-kaç Ay oldu.. Ben pek alışamadım gerçi.Ne uşak ne hizmetci ne de sarayda bulunan baska bir şey var burada.Arkamızı Kendimiz Topluyoruz.Haliyle Uyuşuk lakabını da Evimi paylaştığım Karımla bol bol tekrar etme şansına sahibim.En azından kuru temizleme denen şeye üyeyiz.Yemekler güzel.Home ofis yaptık bir odayıda.Gerci gerek yok dedim ama tutturdu iste.Neymiş efendim calısıyormuş bilmem ne... Neyse ben bunları yazarken televizyonda izlediği diziye pur dikkat odaklanmıs halde eliyle patlamıs mısır tabagını gezdirirken bittiğini farkedince bos kase ile birkac saniye bakısan o gozlerini bana ceviriyor simdi...
-Mısır bitti...
-Daha yeme bu ikinci idi.
-Mısır doldursana he?
-Ellerim yaglanır.Telefonda bisilerle ugrasıyorum simdi.
-Uyuşuk iyi ben gidiyorum reklam girdi zaten.
-Yemek yemeyecekmiyiz? Sıcak bişiler hazırlayacagım biraz yemek yapmadım ya hastayım dışarıdan söyleyelim.
-Evet 4 gündür hastasın.
-Ya gelme üstüme pastil de bitti boğazım kötü zaten.
-Senin yüzünden eczanede pastil stokları bitti be. Adam yemek yerine pastil tükettiğini düşünüyor.
-Aman sarayda kişisel Butler ını getir götür Michael yapan ben değilim.
-Ne getirip ne götürdüğünü biliyorsun sanki.
-Biliyorum tabi senden önce ona konusuyordum hatırlasana? Bi an kafam karıstı.
-Ne ne bir saniye ne konusuyordunuz?
-Ben yatıyorum reklam reklam kafamı şişirdi ya. Üstündeki battaniyeyi koltuğa bırakıp odaya giderken sorumu takmadığı icin peşini tutmaya karar verip televizyonu hızla kapattım.Yanına gelip tekrar sordum.
-Claude ile aranızda ne oldu?
-Luka neden sordun şimdi bunu? Banyoya gidip dişlerini fırçalarken yanına tekrar geldim.
-Anlatmayacak mısın?
-Çıkar mısın?
-Ne? neden?
-Dişimi fırçaladığıma göre...
-Hee tamam pardon aşkım.
-Ah... ah. Arkamı dönerken başını kapının arasından cıkarıp bana bir basık attı.Ve kulağıma fısıldarcasına o sesiyle
-Asla öğrenemeyeceksin. Dedi. Dediği gibi de kapı kapandı... Bu da ne....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Prens Ve Bir Baş Belası
RomanceBir Prensin Saraydan Ayrılarak Baş Belası fakat sevdiği kızı elde etmek uğruna şehir hayatına yerleşmesi hakkında bir serbest roman.Biraz Gülmek isteyenler için iyi bir kitap.