2.bölüm

53 2 0
                                    

Cep telefonunun verdiği o tiz sesi kulaklarımda hissettiğim an suratımı ekşiterek kapattım.Saat 6 ve kahvaltı etmem gerekli..

-Hey,Hadi Kalk İşe gideceğim.

-Ne... 

-İşe gideceğim kahvaltı edelim hadi.

-Tamam git.Gitme mi dedim.. Dolapta süt var Cornflakes ye.

-Hadi,Ben onunla doymam kalk.

-Tamam bay Aç. 5 dakika dur... 

Banyodan çıkınca mutfaktan kızarmış pastırma ve omlet kokusunu alınca üstümü hızla giyinip tabağımı iştahla yedim.Tabletten haberlere göz atarken o çok beklediği..

-Haberlerde neler var?

-Bunu görmen gerekli.

Elimle tableti ona uzattığımda çatalı ağzına alıp gözlerini ekrana götürdü.

-İnanmıyorum! sonunda! 

-Nereye?! 

-Nereye olacak hemen alışveriş merkezine!

-Sakin ol 9 da açılıyor.

-Hadi ye yemeğini çabuk çabuk bende geliyorum seninle.

O telaşla sofrayı toplayıp giyinen hanımefendi arabaya yetişip kendini limuzine atıyor kendini.

-Claude beni şu köşede bırak tamam mı?

-Tabi Leydim.İsterseniz yardım için bi-

-Gerek yok Roberto ile konuştum mesajımı alır almaz oda benimle olacak.

Araya girdim.

-Roberto mu? iyide onun ne işi var?

-Ya bu iki kişi ile daha güzel.hem sen evde olmuyorsun.üstüne bunu uzun zamandır ikimizde bekledik.

-ikiniz?

-Vaktim yok.stokta bitmeden almamız gerekli.

-Bu kadar önemli olsa bana söyler getirtir idim.Ne bu ille alma merakı.

-Sen anlamazsın tamam mı?  Ben bunu 5 aydır bekliyordum.

Limuzinden çıkar çıkmaz alışveriş merkezinin kapısındaki kitleyi görünce sanırım gerçekten de anlayamayacağımı Fark ettim...

Bir Prens Ve Bir Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin