Roberto ile aralarındaki bu müthiş arkadaşlık duygusu az da olsa kıskandım dememe sebeb olmuştu.
Eve geldiğimde ikisini yeni aldıkları oyun konsoluna kurmaya çalıştıklarını farkedip fırsat bu fırsat yollamak istedim karımı.
-Aşkım!
-Hii!! Ay.. Luka senmiydin... öldürdün beni...
-Ee hala kurmasını beceremediniz mi?
-Kurduk kurumasına da Oyunu bulamadık.. burda bi yere koymuştum.
Etrafa Bakındıktan sonra Robertonun o tüy yumağı kendisinin eline düştüğünü mutfakta süt kassesine abanirken farkettim.Ne hikmet oyunuda Sütlemiş hayırsız.
-Aşkım bunu gormelisin...
- Roberto!?!?@^$&$;'@(!!)!&#^/
-Ahahahhhhhh Roberto kendine teşekkür et bu gece karımla güzel bi gece geçireceğiz.
Kendisini alıp hızla kaçan Prens Roberto soluğu evinde almak için Tüy yumağını da unutmuyor yanına almayı.Ve zafer bu gece benim olacak...
Her zaman ki gibi bir akşam yemeği ardından küçük bir sohbet yapıp güzel karımın tatlı şikayetlerini dinliyor onlara bakarız diyor ve uyku zamanının geldiğini de iletiyorum.
-Neden erken yatmak istiyorsun?
-Bilmem? Neden acaba?
-Ben hala Açım.
-Pizza söyleriz hele yatağa gel sen..
-Luka pizza çağırma sadece şey zamanlarında oluyo.. r...
-Evet?
-Hayır bu gece olmaz.Oyunum ne hale geldi ne çok üzüldüm ben bu gün.
-O halde seni mutlu edelim az?
kafama yastığı yememle gitmesi bir oldu.. Neyse şansımı bi sonraki gün hediye bir oyun alarak denesem daha iyi olur sanırım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Prens Ve Bir Baş Belası
RomanceBir Prensin Saraydan Ayrılarak Baş Belası fakat sevdiği kızı elde etmek uğruna şehir hayatına yerleşmesi hakkında bir serbest roman.Biraz Gülmek isteyenler için iyi bir kitap.