Ca de obicei alarma îngrozitoare sună, si ca de obicei sunt nevoită sa ma trezesc. E vineri dimineața. Se anunta a fi o zi însorită, după cum puteam zări printre jaluzele. In camera e întuneric besna, doar razele mici de soare emana o lumina obositoare.
Max încă doarme , si incerc să nu l trezesc ca să nu ma încurce prea mult.
Cobor in graba , fără sa -i salut pe ai mei care erau ocupați cu discuția despre bani, despre întreținere, chestii complicate. Oricum nu mi făcea placere sa-i vad.Jake era atât de norocos ca scăpase de aici!
Ies pe usă, si îmi pun castile in urechi ca sa ma detașez de tot ceea ce ma înconjura .
In acelasi timp când iesi din curte, Joe, iese de pe usă casei, parca ma urmarise afurisitul.
Îmi făcu un semn cu mana, dar ii întorc capul. Nu pot sa-l iert după iesirea de ieri.Degeaba il evit, tot se incapataneaza , si nu stiam cum sa scap de el. Îmi spuse câteva cuvinte pe care nu le înțelegeam. Eram prea ocupata cu muzica si incercam sa nu l bag in seama.
Intr-un sfarsit, văzând nerușinarea cu care îl tratez rămase umit, nedumerit, dar enervant la culme. E rândul lui să si mănânce nervii de pomană.Sunt mult prea ocupata astăzi. Răzbunarea mea față de Jenny trebuia sa iasă ca unsa, iar Joe trebuia înjosit în fata tuturor pentru ca a avut tupeul ca o ridice in slăvi pe unica persoana pe care nu o suport.
Ora începe in graba. Am geografia-fizică, dar proful nu se obosea sa treacă pe la ore. Minuant! Am timp sa-mi gasesc cuvintele cu care ii voi înfrunta pe cei doi dusmani la prânz.
Timpul a trecut ca naiba! Nu eram emotionata pentru cearta ce urma, dar parca un fior triumfător îmi umplu tot trupul. Nu sunt genul de batatusa daca nu ma atatai, dar nici proasta si iertatoare nu.
Cantina era plina de adolescenți care palavrageau încontinuu intr-un mod obositor si sacaitor. Jenny se afla desigur langa Joe si langa prietenii lor de care erau nedreptăți.
Fara multa sinchiseala din partea mea , m-am dus la masa lor si i-am vorbit pe un ton atât de înalt încât sa auda toți :
- Plimbarea de ieri cu iubitelul tau a fost jalnica ! Mi- a povestit cat de minunata esti , si cat de strălucitoare pari în ochii lui.Cât despre tine , ce as putea sa spun. Esti atât de josnica! Umblii după Joe de ti se vad balele de la un kilometru. Penibil ! Toți vad ca Joe e u fustangiu, si tu , " cea mai populară ființă de pe pământ " umbli după unul ca el. Si javra mea de acasa, asa cum ii spui tu are mai multa demnitate ca tine.
Fara sa i las un răgaz in care sa mi raspunda probabil cat de ciudată si neagreata sunt de toți , adaug :
- Joe e al tau. Nu as umbla niciodată cu unul care nu are nici măcar bunul simt sa ma respecte când iese la o intanlire cu mine.
Toți sunt uimiți. Eu , fata ciudată, care nu scoate doua vorbe, acum ajung sa-i fac de râsul liceului pe cei mai populari din scoala.