"I see you there, don't know where you come from
Unaware of a stare from someone. Don't Appear to care that I saw you,
and I want you"
Song: Say When - The Fray
Αα και κάτι που ξέχασα να αναφέρω, το όνομα Daisy είναι στα αγγλικά το λουλούδι μαργαρίτα αυτό φυσικά αφορά το τελος της ιστορίας και έχουμε πολύ καιρό μέχρι τότε:$
_________________________________________________________________________________
Αρπάζω μερικά χρώματα που μου άρεσαν ιδιαίτερα και τα τοποθετώ μέσα σε ένα ξύλινο καλάθι.
Κατευθύνομαι προς το ταμείο όταν συγκρούομαι με ένα σώμα.
Ένα γυάλινο μπουκάλι εκτοξεύεται και μπλε μπογιά πιτσιλάει την ζακέτα μου και την κοπέλα μπροστά μου
"Ω χίλια συγγνώμη θεέ μου" Μια γυναικεία φωνή ακούγεται.
Παίρνω το βλέμμα μου από το χάλι που δημιουργήθηκε και το οδηγό προς το άτομο που συγκρούστηκα.
Είναι η κοπέλα που πρόσεξα προηγουμένως.
Η προφορά της τόσο απαλή που αγκαλιάζει κάθε λέξη.
"Είσαι καλα;"
Με επαναφέρει στην πραγματικότητα.
"Ε ν-ναι εσύ;"
"Ω χίλια συγγνώμη" ξανά λέει σμίγοντας τα φρύδια της και μου δημιουργείται μια ανεξέλεγκτη επιθυμία να απαλύνω την ρυτίδα που εμφανίζεται εκεί.
"Εγώ συγγνώμη δεν έβλεπα που πήγαινα" απαντάω αν και όχι τοσο φιλικά όσο ήθελα.
"Επέτρεψε μου να σε βοηθήσω" συμπληρώνω καθώς απομακρύνω κάποια κομμάτια γυαλιού απο τα πόδια της.
"Άσε με να πληρώσω για την ζημιά" με παρακαλεί και θέλω να χαμογελάσω με την σύγχυση της και το πόσο μεγάλη ζημιά πιστεύει ότι έκανε.
"Είναι εντάξει αλήθεια" την διαβεβαιώ
"Ζωγραφίζεις;" Με ρωτάει ενώ προσπαθεί να σκουπίσει την μπογιά από τα ρούχα της.
"Όχι απλά βρήκα μερικούς άδειους καμβάδες στο σπίτι και είπα να δοκιμάσω" χαμογελάω στραβά. Δεν υπάρχει περίπτωση να της πω την αλήθεια. Είναι μια άγνωστη.
"Δεν νομίζω να έχεις σκοπό να χρησημοποιήσεις αυτά στον καμβά;"
Μου λέει δείχνοντας κάποια από τα χρώματα.
YOU ARE READING
Splashes {H.S}
Fanfiction"Θα μπορούσα να κρύψω το παρελθόν σε αυτά τα παλιά χαρτιά αλλά προτίμησα να κρύψω αυτά στο παρελθόν " Δεν χρειάζομαι πια αυτό το χαζό ημερολόγιο.