Bevezetés -01-

504 19 1
                                    

Szóval hogy is kezdjem... Jacob rajongó vagyok. 15 éves vagyok (Jacobbal egy hónapban születtem), hobbim a hip-hop tánc. Az életem nehézkes mostanában. Álmom viszont annyi mint a tenger. Főképp Jacob...

-01-
Egy átlagos nap

Reggel felkeltem kb délkörül (mindig akkor kelek, mert éjszakákba belenyúlva nézek Jacobról számtalan sok videókat). Na és igen. Felkeltem, az első az volt, hogy a telefonmhoz nyúltam, ami az ágyam mellett töltődött. Mi volt az első amit megnéztem? Hát persze. Jacob snapchatje, instagramja, twitterje, musical.ly-je... De nem rakott fel semmit. A twitternél akadtam le, mivel ott próbálok "kapcsolatba lépni" Jacobbal, ami eléggé nehéz, hisz nap mint nap, több száz, ezer rajóngója ír neki. Azért a twitteren próbálkozok, mert láttam, hogy több mint tizennégyezer embert követ. Akkor engem miért ne követhetne be? Csak azt kell elérnem, hogy észrevegyen, amivel nap mint nap próbálkozok, de sosem sikerül (hátha majd egyszer).

Nagyon sok olyan ismerősöm van, aki szintúgy odáig van Jacobért, mint én. És én nem csak itthon a telefonom képernyője mögött szeretnék a rajongója lenni, hanem találkozni is akarok vele. Mondjuk ki nem? Csak kevesen tesznek érte. Persze könnyű azoknak, akik Jacob városába/országába laknak. De az olyanoknak mint például én, akik körülbelül 1000 km-re laknak Jacobtól (vagy lehet hogy több) elég nehezen tudják ezt megvalósítani. De én más akarok lenni. Találkozni akarok Jacobbal, hisz ez az egyik álmom, és tenni is fogok érte.

-Teltek a percek, órák, és semmi értelmeset nem csináltam ma, sőt, még tanulnom is kellett volna ugye a pótvizsgára mivel megbuktam, de az álmaim teljesen lekötnek, és csak azon agyalok, hogyan találkozhatnék Jacobbal.-

Mikor megláttam, hogy Jacob pár másodperce posztolt valamit twitteren, gyorsan elkezdtem az ilyesmiféle üzeneteket küldeni neki "LOVE U" "u are so cute" "follow me pls" hátha észrevesz. De számára csak egy rajongó vagyok. Egy a millió közül.

Este 23:35 van. A gondolataim mélyen gyökereznek reménykedve Jacobbal kapcsolatosan. De néha túl messze szaladnak ezek a gondolatok. Jacobbal járni? Áh, talán álmaimban. Nagy ábrándozások közben felhívtam egyik legjobb fiúbarátomat, Bryant, akivel tervezzük, hogy elmegyünk Miami-ba nyaralni, mert az egyik rokonának van egy háza ott. Hm jól hangzik. De mindenben Jacobot látom. Vajon a sors úgy hozza, hogy épp akkor fog koncertezni ott Jacob? Najó, tényleg messze repültek a gondolataim...

Hajnali 2:00 van. Bryannel alig 1 órája fejeztük be a beszélgetést. És... úristen! Jacob posztolt snapchatre!

Gyorsan csekkoltam, hogy mit rakott ki instagramra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Gyorsan csekkoltam, hogy mit rakott ki instagramra. Belájkoltam, és kommenteltem is hozzá, de egyből elvesztem a rengeteg kommentelő rajongók közt. Még utoljára megnéztem egy pár musical.ly-it Jacobnak, utána aludtam is.

Sztárról való ábrándozás megvalósítása | Jacob Sartorius Where stories live. Discover now