DEFNENIN AGIZINDAN:
Odadan disari cikinca derin bir nefes verdim ;cunku kendimi icerde zor tuttum.elimdeki plan kagitlariyla yesimin yanina gittim.plan kagitlariyla daha cok isim ya da isimiz var. Mesela:
1. Madde)kesinlikle gulmiyceksin onun yanida
2. Madde)gormezden geliceksin
3. Madde)ondan kacabildigin kadar kacacaksin.
Vs. Vs........iste
Yesim beni gorunce ne yaptigimi sordu bende olayi anlattim.
YE=o zaman plana devam kuşum
DE=ama yaa ben cok zorlaniyorum.
YE=dayan kuşum dayan sonunda mutlu sona kavusacaksiniz eminim.
DE=sana guvendigim icin yapiyorum bak.
YE=tabiki de bana guveniceksin
DE=tamam o zaman ben işime doniyim artık cunku sürüyle isler beni bekler sana kolay gelsin kuzum bay.
YE=sana da kolay gelsin kuşum bay.
Odama gidicektim bide ne goriyim yalin masami karistiriyor kesin kagitlari ariyo.hehe ama bulamiycak.simdi ben bi guzel azarliyim onu.
DE=yalin bey ne yapiyorsunuz orada?
YA=ee sey....😵.... bende ..bende tam sizi bekliyordum.hah evet sizi bekliyordum.😧
DE=ama ben masada degilim.
YA=efendim?
DE=diyorum ki ben masada degilim niye masami karistiriyorsunuz?
YA=yani seni bekledigimi yemedin mi?😯
DE=cık.bana bu numaralari yutturamazsiniz.salak gibi mi gozukuyorum.hic size yakisiyor mu masa karistirmak?hım?😬😡simdi ger cekten orada ne aradiginizi soylermisin?ayy pardon soylermisiniz?
YA=defne sen konusurken sana yetisemiyorum.yaa bi nefes al ben yoruldum sen nasil yorulmuyon acaba?
DE=konuyu degistirmeyin yalin bey orada ne ariyorsunuz dedim
YA=tamam kurtulus yok anladim.senin fotokopi odasinda elinde tuttugun kagitlari ariyordum.
DE=bosu basuna yorulmussunuz ben onu yesim hanima verdim bile😌
YA=hadi yaa e o zaman gorusuruz guzelim.😎
DE=defne hanim.
YA=anlamadim?
DE=diyorumki yalin bey bana lutfen defne hanim diyin.
YA=olmaz guzelim.
DE=neden acaba?
YA=cunku ben sana oyle demek istiyorum laz kizi.
DE=laz kizi diyorsunuz ama simdi.
YA= aa sen ne zaman takar oldun bunlari defne ben oyle de derim boylede neyse gorusuruz guzelim.
Yaa boyle bir adam olamaz yaa beni sinir etmek icin herseyi yapiyor.anlamiyorum beni niye bu kadar kizdirmayi seviyor. anlamiyorum ya anlamiyorum.
YALININ AGIZINDAN:
Ben giderken oyle sinir olmustu ki kendiyle konusuyodu.seviyorum hakkaten cok seviyorum ben bu kizi.Gozlerime oyle bir bakiyorki affetmek istiyor ama edemiyor gibi.cok guzel yani..
Simdi ben o elindeki kagitlarda ne yazdigini nasil bulucam acaba yesimden istesem verir mi ki bence verir yok ya vermez verir mi dersin ayy bende iyice defneye bagladim ya
Off simdi napicam ben en iyisi odama gidiyim hem deniz de ordadir ona danisirim işimi .belki cozer o.
Arkadaslar yeniden merhaba yazamadim cunku tatildeydim.hepinizden ozur dilerim.bu bolumu uzun tutmaya calistim.okul baslayinca muhtemelen sık sık yazamiycam cunku ben 7 ye gectim .vote ve yorumlarinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNADIN BİTMESİ AŞKIN BİTMESİDİR!
De TodoBu hikaye inadına aşk'la ilgili olucak. Karakterlerle roller aynı olucak.bu hikaye bir inadına ask bağımlısı, sevgilisi ... tarafından yazılmıştır.iyi okumalar... yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.