DEVRİM İÇİN ENGELLER

61 4 1
                                    


Bu sağcı devrim Turkiye bazında Osmanlı sistemine geri dönüş dönemi içindeki ana ve en büyük adım bu devrim olacaktır.Ve bu devrimi yapacak olanlar kesinlikle devrimci ve benzeri solcu isimlerle anılmamalıdır.Gelelim bu Osmanlı'ya  dönüş çabaları için en büyük engel ise Türkiye Cumhuriyeti devletinin ilk cumhurbaşkanı olan sözüm ona 'ATATÜRK' diye adlandırılan ve eski bir Osmanlı paşası olan Mustafa Kemal'dir.Aslında bu adam kabrinden  çıkıp bir şekilde Osmanlıcıların karşısına çıkacak değildir lakin kurduğu vatan haini sistem  ve 'KEMALİZM' diye bir düşünce yapısı ortaya çıkarmıştır.Ve bunun en büyük sıkıntı yaratacağı nokta Osmanlıcıların  bir bölümü olan ülkücüler için Mustafa kemal yarım olsa da doğru biridir.Öncelikle 20. Yy.' ın  en büyük politikacılarından  biri olan  Alman devlet adamı ve Nasyonal Sosyalizmin kurucusu olan Adolf Hitler eğer halk bir anlayışın kalkmasını istiyorsa  bunu o kişi veya düşüncenin resimlerini yasaklamayla olmayacağını belirtiyor.Öncelikle TV,radyo,gazete gibi propaganda yöntemleriyle insanlara yavaş yavaş  gerçek gösterilmedir.Ayrıca miting ve benzeri siyasi halka açık toplantılarla halk kıvama gelir.Şu bilinmelidir ki cennetmekan Hz. Sultan Vahdettin değil asıl vatan haini Mustafa Kemal ve yandaşlarıdır.Bu konuyu en iyi ispat eden kişi rahmetli üstad  Necip Fazıl'dır.Hatıratında şöyle bir ifade vardır 'Mustafa Kemale Sultan tarafından tahsis edilen Bandırma gemisi saat de 5 mil hız yapabiliyordu.Fakat o dönemde donanması boğazda olan İngilizlerin torpidoları saat de 30 mil hız yapabiliyordu.' Bu ifade de şunu akıla getirmiyor değil madem Sultan Vahdettin hain İngiliz yanlısıydı o zaman o Bandırma gemisi Samsun' a  nasıl gelebildi?


Osmanlı DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin