Başlık korkutmasın.Biliyoruz ki devrim diyince herkesin aklına özünü, dinini unutmuş azgın komünist serseriler gelmekte.Lakin devrimin ülkenin zararına olduğu kadar faydasına olan versiyonları da bulunmaktadır.Ayrıca söz konusu devrim solcu devrimi gibi ülkeyi uygun olmadığı duruma sokmak değil aksine 120 yıl önce koyulduğu ve Türk ve İslam değerlerine aykırı düzenden çıkarıp asıl olan düzene koymak birinci amacıdır bu sağcı devrimin.Zira bu devrimin amacı İslam devletlerinin önce bir pakt ardından tek devlete gitme yolunda Türkiye bazında zemin hazırlamaktır.Her halükarda ülkede bu harekete muhalefet edenler olacaktır ve bu devrimin önündeki en büyük engelde bu olacaktır.Ama bunun çözümü ise gözümüzün önündedir lakin haçlı zihniyetinin ülkedeki maşası hain muhalefet sayesinde yıllar boyunca süren operasyonlar sonucunda başardığı şey neydi şimdilerde AKP ve MHP' diye ayırdığı Osmanlı ideolojisi bunu şöyle düşünün Osmanlı devletinin AKP'sini alıp ikiye bölüyorsunuz ve ümmetçi ve ülkücü diye sınıflandırıp birbirine sanki zıtmış gibi düşündürüp bu Osmanlı ideolojisini 1 asır uyuttular ama Başbuğ rahmetli Alparslan Türkeş,rahmetli Adnan Menderes, Prof. Dr. Rahmetli Necmettin Erbakan...bu örnekler daha fazlalaştırılabilir işte bu uyku döneminde başkaldıran ve aynı amaç için savaşan bu cennetmekan zatların savaşlarında bile bu hain planın tesirini görüyoruz.Nasıl mı? CHP' kapansa da tekrar açılıp liderlerinin altında faaliyetlerine devam etmiştir ama İslam ve Türklük için savaşanlar hep ayrı mesela Alparslan Türkeş MHP üzerinden Adnan Menderes DP üzerinden vermiştir savaşlarını bu iki zat olmasa da bu tarz ayrı parti veya kuruluşta bulunup aynı amaca hizmet edenlerin kavgaları bile olmuştur.Ama 1990'larda bir devin ayak sesleri duyuldu aziz vatanda Refah Partisinde Recep Tayyip Erdoğan isimli bir kişi İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinde idi 2001'de AKP'diye bir oluşum ortaya çıktı ardından bu kişi (RTE) Adnan Menderes, Alparslan Türkeş ruhuyla ve ülkücülerle uyum sağlayarak başbakanlık yaptı.Bu kişi ülkesi için cesur ve fedakar bir liderdi ve karşısında onu durduracak kimse yoktu.Ana muhalefet partisi olan CHP tam da demokrasiye uymayan diktatör Erdoğan diye bir reklam yapmıştı ki tam bu sırada cumhurbaşkanlığı seçimleri yaklaşıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Osmanlı Dönüşü
أدب تاريخيDönüşün ilk 3 bölümü halkın ayaklanma düşünme ve gerçekleri görme zamanı gelmiş geçmektedir..