~rüya gençer~"Anneğğ ben bu gün okulla gitmicem"dedim feryâd ederek evet okulu şu an hiç çekemem gerekirse hasta taklidi yaparım.
"Rüya o yataktan Kalkıp üzerini giyiyorsun beni oraya getirtme"
Annemin dediği üzerine mecburen yatağımı öpüp kalktım.Üzerimi giyindikten sonra aşağıya indim tavır yapar gibi anneme bakmadan "ablam gittimi?"dedim o da "evet gitti bisikleti ile"dedi ima ile benim motor kullanmama kızıyordu.
Boşverip dışarı çıktım ve motorumu kökledim o nasıl oluyo bende bilmiyorum sksjsjsjsjsh.
Okula geldiğimde pat bir arabaya çarptım hay benim sakarlığım eşittir dengesizliğim. Arabanın sahibi arabadan indi uzun boylu sarı Saçlı ve deniz mavisi gözleri vardı Hakkı var yakışıklıydı.
"Ya kızım dikkat etsene ya!"dedi Arabasına bakarken "ya pardon gerçekten" yuh ben ve kibarlık ne oluyo lan çocuk kafasını bana çevirdi ve sırıttı "sıkıntı yok bir ara ödeşiriz"dediği şeyle motorumdan indim ve suratına yumruğu geçirdim yere düştü aslında benim vurmamla değil bunu beklemediği için düştü "ne dedin sen!" Diye bağırdım bütün okul duymuştu yerden kalktı ve kolumu sıkarak "bana bak lan sen-" diyemeden arkadan birinin sesi ile sözü bölündü "ne yaparsın?"bu Meriç ti.
Meriç ile geçen haftaki kavgadan sonra konuşmuyorduk zaten o da irem ile takılıyordu.
Çocuk meriçe döndü "sana ne lan sg" Meriç başını havaya kaldırdığında dudağımı ısırdım bana baktı sarı kafaya baktı "aynen bana ne" dedi ve yürüdü.yürüdü!!!
Şu piçi almak yerine okula doğru yürüdü neyseki Batu gelip bir tane çaktı azına da kurtuldum.
Koridor da yürürken karşıdan gelen çocuk bana Çarptı tam düşücektim ki arkamdan biri beni tuttu elleri karnımda birleşiyordu ellerini itip kim olduğuna baktım Meriç.
Sınıfta kimya öğretmenini bekliyorduk sonra kapı açılınca içeri Kumral bir playboy tipli çocuk girdi "kimya öğretmeni Ayla hoca yok çocuğu doğacakmış ders boş"dedi ve gitti
Sıkıcı oturmaya devam ederken miranın sesi ile ona döndük "hadi doğruluk cesaret oynayalım" bütün sınıf kabul edince bende etmek zorunda kaldım.Where is the adalet?
Şişe Cem ile Batu Arasında durdu Cem soruyordu Cem daha sormadan Batu "cesaret"dedi.ah be Batu Cem sinsice sırıttı ve "matematik hocası Haydar hocaya *hocam kelmisiniz* de" dedi Batu gözlerini açmış Cem'e bakarken mira kahkaha atmaya başlamıştı "sus kıvırcık"demesiyle sustu
Şu anda bildiğiniz anırıyorum çünkü Batu hocanın kafasından peruğu aldı ve "hocam kusura bakmayın ama saçlarınız dökülüyor"demesiyle Haydar hoca cetvel ile batuyı kovaladı.
Şişeyi çevirdiğimizde sınıftan tanıdığım Damla ve sürtük irem arasında durmuştu Damla "doğruluk mu? cesaretlik mi?" Dediğinde irem Güldü ve "cesaret"dedi damlayı iyi biri sanırdım sürtük çıktı "sınıftaki en yakışıklı Kişiyi öp ama yanaktan değil"dediği şeyle gözlerim yerinden fırladı irem bunu yaparsa tam opuspu irem hareketlendi gerçekten mi? ve hemen Yanındaki Meriç'in yakasından çekip dudağına yapıştı,Meriç duraksadı sonra ona Karşılık!!! verdi ya.
Şişe çevrildiğinde soru kısmı Meriç e cevap kısmı bana geldi sırıttı "d mi c mi" Hah ukala ama cesaret demicek kadar akıllıyım "d" sırıttı hayır ama ya "söylesene hiç mi öpüşmedin?" Dediği şeyle Yüzüm kızarır ken ne diyeceğimi bilemedim sahiden ne diyecektim ki ben şimdi boğazımı temizledim ve omuz silktim "evet" "dedim kahkaha attı o kadar sinirliyim ki bakalım beni eski Arkadaşı olduğumu ne zaman hatırlayacak "tahmin ettim Hahah senden ne beklenir ki Hahah" dedi gülerek artık dayanamadım "kes şunu" "ne oldu zoruna mı gitti" ona baktığımda sırıtıyordu bende anın verdiği cesaret ile sarı Kafayı tutup kendime çektim dudaklarına yapıştım.
Geri çekildiğimde Meriç elini yumruk yapmıştı "sorunun cevabı hayır öpüştüm diye düzelttim" mira hala bana azı açık bakarken Meriç kalktı ve cam şişeyi tahtaya fırlatıp kırdı ben ona hayretle bakarken "rüyaya dalmışım!" Dedi ve Sınıfı terk etti.
Telefonuma mesaj geldiğinde açtım bilinmeyen numara kaydet ben Meriç yazıyordu iztemsizce sırıttım ve onu ukala diye kaydettim.
Telefonuma bildirim Yağmur'u yağdığında instagram a girdim biri beni bir fotoğrafa etiketlemişti baktığımda Meriç ti bu fotoğrafta ise benim meriçe bakarken sırıttığım Meriç'in de bana baktığı andı bu ne zaman oldu yahu açıklama kısmına bastığımda
"Bence doğru yoldasın böyle devam ;)) #sinirlişeytan #ukala
Yorumlara girdim yuh 9.000 yorumSevgilin mi?
Bu kim ya?
Ben daha güzelim Meriç be Hah haspam seni sürtük
Bence yakışıyorlar
Sırıtış.Bir dakika ölüyorum gelicem oğlum kız taş
Sırıtış ve piç gülüşüBence yakışmıyorsunuz
Yaha neden sevgili yaptın ki biz yetmiyormuyuz sana 👎🏻
Artık okudukça sinirleneceğimi anladım ve kapattım ardından Meriç bir şey paylaştı girdiğimde şok oldum.
Fotrafta Meriç bana arkadan sarılmış benim de Gözlerim kapalıydı şok oldum ama bu olay böyle olmamıştı ki açıklama ya girdiğimde
Resim değil çerçeve Olacağım ;D
Artık sinirlenmeye başladım bu çocuk bana zerre değer vermiyordu yorumlara girdimğimdeYaha ama ağlicam ya
Evet sevgilisi
Yakışıyorlar lan kıskanmayın
Ama nasıl sarılmaktır o ya
Ölürüm😻
Yorumlardan çıktım ve bende kendi fotoğrafımı paylaştım altına da
Güzel bir gün mü?...aptallık sadece sıkılıyordum. #sinirlişeytan #ukala
Meriç i etiketlediğimde sırıttım
Telefonum bildirim Yağmur'u sokunca bakmak zorunda kaldım yorumlara baktım ben şok 6.000 iyide benim bu kadar yorum alma olasılığım matematikten 100 alma olasılığımdan daha az yorum yapanlara baktımAnladık sevgilin
Abla çok tatlısın 😻
Meriç için en iyi kız sensin bence
Iki güne sıkılır #meriç bundan
Kaşlarımı çattım
Ben daha iyiyim şaka canım kız taş kıskanmayınAşık bunlar lan dağılın
Telefonu kapattım ve kendimi yatağa attım mesaj gelince açtım
Gönderen;bay ukala
Ünlü olduk ;)
Gönderilen;bay ukala
Sayende :/
Dedim ve telefonu kapattım yorucu bir gündü.Veee ben geldim.
Nasılsınız sevdiniz mi hikayeyi?
Merya hakkında ne düşünüyorsunuz?
Onlar hemen sevgili olamaz söyliyeyim
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala
Novela Juvenil"Ben.benim..." Yine böldü "Sen aşalık bir" Durdu yumruğunu sıktı "Defol defol git elimden bir kaza çıkacak!" Hıçkırdım. "Ağlama!rüya kes şunu!" "Ben ne yaptım Meriç?" "Bilmezlikten gelme bora ile öpüştün" Tırnaklarıma kadar sinir işlenirken nasıl ol...