Biliriyorum okuma sayısı çok az ama zamanla büyüceğimize inanıyorum sizi seviyorum iyi okumalar.
Bu arada yeni kapak için Ecem'e teşekkür ederim.~rüya gençer~
Nerede kalmıştık benim hayatım! Hayatım alt üst olmaya o kadar alışmış ki artık işler yolunda gitse birazcık sevinecektim.ama malesef ki yine hüsran!dün instagram da yaşananlardan dolayı sınıf beni Meriç ile sevgili öğk.aynı zamanda onun yeni sürtüğü sanıyor anlıyormusunuz ve bu yüzden bizim tayfa yani Batu mira Mert bana tepkili neden olmasınlar ki bende olurdum.
"Ya ben bişi yapmadım" dediğim şey üzerine batunun kaşları Kalkıp inmişti Mert "kızım sen bizi delirtçekmisin biz sana dedik ondan uzak dur sen ne yapıyorsun!"başımı yere eğip somurttum mira her zamanki gibi beni savunuyordu canım ponçiğim "ya yeter tamam daha fazla gitmeyin kızın üzerine" başımı kaldırıp yukarı aşağıya salladım "hem hem" ne dicektim ben ya bu halime bizimkiler gülerken ben yine somurttum haksızlık ya yanımdan bir kızın Çikolatalı süt içerek geçmesi ile Gözlerim kalp kalp oldu.bende istiğommmm Kalkıp batunun yanaklarını sulu sulu öptüm Batu "hayırdır ne bu Mutluluğun sebebi altında bişi çıkmasın?" Şirince gülümsedim yada çalıştım "Batu aşkoşum bana Çikolatalı süt alırmısın?" Batu sinsice gülüp beni geri itti ve avucunun içini göstererek "Bak görüyormusun yala" gözlerimi devirdim ve heycanla Mert'e baktım o da ellerini havaya kaldırıp onaylamaz şakilde başını salladığında yine yine yeniden somurttum "Küstüm size" diyerek ayağımı yere vurdum ve kollarımı göğüslerimde bağladım Mert bu halime gülerken yana baktığımda Meriç ve selini gördüm ve alayla sırıttım ha gerçekten mi? "Ben gidiyorum süt alıcam"deyip trip atarak oradan kantine indim ve Hacı amcaya "hacı amca bana ordan Çikolatalı süt versene"dediğimde süt Önümde olmuştu gülümsedim tanıyordu beni.
"Hayırdır rüya kızım uğramadın bayadır" hacı Amcanın kaşları çatarken Şirin olduğunu düşündüğüm bir şekilde gülümsedim "dersler be hacı amca"dediğimde oda sıcacık gülümsedi "peki kızım hadi git sütünü iç"başımı onaylarcasına salladım ve Sınıfa doğru yürüdüm koridorda Yürürken meriçle karşılaştım. "Ne o biricik batun seni bana yasakladı mı?" Dediği şey ile kaşlarım çatıldı "bu seni ilgilendirmez hem iki gün önce tanıdığım birini ne kadar güvenirim söylim -0 anladın?" Sahte olduğunu düşündüğüm bir kahkaha attı "iki gün önce mi?ben seni yıllardır tanıyorum be" dediğinde dondum hatırlamış mıydı beniHönk
"Nasıl sen beni hatırlıyormusun" gülünsedi gülümsedim. "Kumsalın en yakın arkadaşını unutacak kadar salak birine mi benziyorum sence?" Gülümsemem yayılırken sırıttı "ama hala çirkinsin" kaşlarım anında çatarken "ah seni ukala"dedim ve onzuna yumruk attım omzunu tutarak inledi " ahh Offf kızım ne Biçim kızsın sen!" Ayağımı yere vurdum "Sanane lan gıcık ulan senin gibi birinin nasıl kumsal gibi bir kardeşi olur" kaşlarını çatma Sırası ondaydı "alla alla ne varmış bende?" Sinsice sırıttım boğazımı temizledim "öhöm şöyle söylim hem ukala hem yapışkan hem uzuz hemde gıcıksın aslında sana bir isim takmak gerek a bul-" cümlemi Bölen birinin "Rüyam" diye seslenmesiydi arkamı döndüm Arda?
Gelip bana sıkıca sarıldı Arda benim ponçiğim yani pek görüşemediğimiz için eski Ponçik olsun benden ayrıldığında Meriç burda değildi aman neyse Arda gelmiş be..
Euhuhuhuh
Bana vote bırakın lütfen
Bundan sonra bölümleri biri için yazıcam
Eğer bölümleri size adamamı isteyen olursa yoruma adını yazsın
Evet ponçiklerim vote ve yorumlarınızı istiyorum
Oyuncular;
Şimdilik bilmeyin sjsjsjsjjsjs
Ama sanırım
Batu;Alperen duymaz
Kumsal;Nilay duru olacak hadi hayırlısı 💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ukala
Teen Fiction"Ben.benim..." Yine böldü "Sen aşalık bir" Durdu yumruğunu sıktı "Defol defol git elimden bir kaza çıkacak!" Hıçkırdım. "Ağlama!rüya kes şunu!" "Ben ne yaptım Meriç?" "Bilmezlikten gelme bora ile öpüştün" Tırnaklarıma kadar sinir işlenirken nasıl ol...