You happy?

175 10 4
                                    


Pov Lukas: 

Nie jestem pewny ,ale chyba zakochałem się w Marcie. Ten pocałunek był taki ,,romantyczny" ona mnie odepchnęła i chyba mnie nie lubi. Muszę coś zrobić,żeby mnie polubiła nie dam rady tak....

Pov Marta:


Gdy Oliwia już przyszła zanieśliśmy rzeczy do mojego pokoju.


-To jak powiesz mi w końcu o co chodzi?

-Nom... ta...em...

-No kobieto weź wdech i mi powiedz.

-Ok OK. No bo gdy weszłam no pokoju Lukasa to on mnie pocałował a ja go odepchnęłam i wyszłam z pokoju. Szczęśliwa? 

-Oj Marta on się w tobie zakochał,. Tak 

-Ta jasne a może ja go nie lubię?

-A może ty coś do niego czujesz tylko nie wiesz co?

-Raczej nie.

-Ok ok nie wtrącam się. Poszłabyś mi po coś do picia a ja bym się jeszcze przebrał?

-Ta już idę.


Gdy zeszłam po schodach do kuchni. Lukas w niej był starałam się go omijać ale to nie wyszło.


-Dlaczego mnie unikasz?

-Ym... coś ci się chyba przewidziało

-No nie byłbym taki pewny.Możemy porozmawiać?

-Nie mamy o czym

-No raczej mamy. Pamiętasz o tym moim koledze?

-No... coś... chyba ...tam...pamiętam...

-No to on dziś za godz. bd

-No i fajnie coś jeszcze? -spytałam wyciągając szklanki z szafki i kierując się do  lodówki po Coca-Cole

-Em... tak jest jeszcze coś

-No to szybko bo nie mam czasu

-Bo ten pocałunek..

-Nie przypominaj nawet!

-Ale on był taki idealny.

-Co??? Koleś jesteś u mnie ok 3 godz i ty się we mnie zakochałeś ja o tobie nic nie wiem. Wiem tylko tyle,że jesteś synem mojej mamy koleżanki i nic więcej.

-Ale Marta.. ja ci wytłumaczę

-Na pewno nie teraz bo muszę iść koleżanka na mnie czeka.


 Wyszłam szybko po schodach na górę do mojego pokoju


-Ok. to ja idę się umyć.

-Ok ja sprawdzę powiadomienia na social mediach.


Pov Lukas.

  -Co??? Koleś jesteś u mnie ok 3 godz i ty się we mnie zakochałeś ja o tobie nic nie wiem. Wiem tylko tyle,że jesteś synem mojej mamy koleżanki i nic więcej.

-Ale Marta.. ja ci wytłumaczę

-Na pewno nie teraz bo muszę iść koleżanka na mnie czeka.


Ja się w niej zakochałem a ona w sumie o mnie nic nie wie. Może ma trochę racji. Jutro spróbuje zostać w domu sam z nią . Mike jej koleżankę gdzieś weźmie i mam nadzieję że się uda.


Pov Marta

Gdy sprawdzałam Fb zobaczyłam,że Marina Kopenicka dodała post. 

,,Lukas Rieger w Polsce! Będzię koncert? Czekam na bilety!!"

Wpisałam Lukas Rieger i nie mogłam uwierzyć,że to on. Wpisałam na yt jeszcze jego nazwę i muszę przyznać,że nawet nieźle śpiewa. 

Usłyszałam dzwonienie do drzwi. Poszłam otworzyć bo Oliwia się jeszcze myła.


-Hay.

-Hay

-Jestem Mike Singer.

-Marta.. Może wejdziesz??

-Dzięki. Jest może Lukas?

-Ta w swoim pokoju. Po schodach na górę i w lewo pierwsze drzwi to jego pokój.

-Ok. Dzięki. 


Poszłam do swojego pokoju i sprawdziłam Mike Singer.No kurde sami piosenkarze u mnie są może jeszcze przyleci tu Naill Horan? Marzenia...


-Marta.. kto to był?

-Mike Singer przyszedł do Lukasa Riegera

-Say what??

-Nom... ta..

-A wiesz kim oni są?

-Ta wiem...

-Skąd jak?

-Yt i fb robi swoje-uśmiechnęłam się do niej.

-Ty kobieto to masz szczęście

-Ta niby czemu?

-Sami piosenkarze u cb i jeszcze może Naill Horan przyleci do cb?


Zaczeliśmy się śmiać jak głupie i tak głośno,że chopacy do nas przybiegli 


-A wam to co?

-Nam?? Nic.. Mike.

-Jestem Oliwia-podała rękę Mike'owi po czym uśmiechnęła się do niego a Lukasowi przybiła piątkę.

-Ja jestem Mike a to Lukas.

-Tak wiem znam was i słucham.. nie musicie się bać nie jestem PSYCHOFANKĄ.

-Ta jasne Oliwia wcale nie jesteś PSYCHOFANKĄ.


Wszyscy w tym momencie zaczeliśmy się śmiać. Starałam się unikać kontaktu z Lukasem ale to nie wychodziło.


To kolejna część! Do zobaczenia w kolejnej!

Koczam was!

Friendship and love Lukas Rieger and Mike SingerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz