"Yeter !Gidiyorum ""Bir daha gelme Derin!"
Bir dakika! O üvey baba benim evimden beni mi kovuyordu yani!
Sinirle nefesimi dışarıya vererek odama koştum. Hemen dolabımdaki bütün eşyaları sinirle akıttığım gözyaşlarım eşliğinde valizime fırlatıyordum.
Pembe elbise , siyah bluz , pantolon..
"Ah!" Dedim sıkıntı ile ; "...hadi ama!"
Tüm yöntemleri denedim fakat kapanmıyordu!
"Eşyalarını düzenlemeyi denesen?"
Kafamı hızla kapının pervazına yaslanmış, beni izleyen anneme çevirdim.
Kafamı sallayarak dediğini yaptım.
Dolabıma gittim ve , beyaz kalın askılı , atleti giydim. Dolabıma ilerlediğimde gitmişti annem. Daha sonra beyaz dar pantolonumu giydikten sonra ayağıma saks mavisi vanslarımı geçirdim. Saçlarımı tepeden topladıktan sonra ayakkabımla aynı renk olan hırkamıda koluma astıktan sonra merdivenlerden indim.
Arabama valizimi yerleştirdirdikten sonra arka koltuğa çantamı ve hırkamı koydum. Tam arabaya binecekken o üveyin sesini duydum.
" Kıyafetlerin dışında araban dahil hiçbirşey almıyorsun! Banka hesabınıda sıfırlartıracağım! "
Arabamı seviyordum. Kırmızı minicupper ( doğru mu ki yazımı sjsjjs) modeliydi arabam.
"Pardon! Duyamadım? Sen kimsin lan! Bu ev, üzerindeki kıyafet, cebindeki para, yazlık, holding.... hepsi benim anladın mı! Babamın bunlar!"
Fikret olacak üvey bi morardı sanki?
"Derin! O benim kocam! Ve mirasta benimde hakkım olduğuna göre.."
"Anne sus ya! Sen onunla evlendiğin an senin üzerinde mirasın 'm'si kalmadı! "
Yüzümde bir acı hissettiğimde bana vurduğunu anladım..
"Defol , defol Derin!"
***
Günlük, kendi evinden kovulmak , üstelik salak gibi tek imza ile herşeyi annemin üzerine yaptırmak? Hesabımda para var evet, ama o para okulum için zar zor yeter . Benim para kazanmam lazım! Son sınıfı okurum bu sene, seneye Allah büyük. Ama bu seneyi ( en azından tatili ) çalışarak geçirmem lazım. Nerede çalışacağım?
**
"Hey! Yanlış anladınız ki , sadece ben yardımcı olmaya -"
"Sus yeter kovuldun!"
"Yardımcı olmaya çalışıyordum" dedim fısıltı gibi çıkan sesimle
" Hadi kızım KOVULDUN"
"Eeeh! Yetti he! İstifa ediyorum sen beni kovamazsın! Ben kimin biliyomusun sen,"
-10 dk sonra-
Evet şuan kapıya atıldım. Ciddi ciddi. Baya.
Beyaz ince topuklu ayakkabılarımla paytak paytak , yere bakarak , dalgınca ilerliyordum. Sonra sert bir şeye çarptım. Sonra adım attım. Sonra yürütemed- HÖST! Adama çarptım lan!