Elgurultunk a klubig. Soha nem néztem, mi az eredeti neve, leszartam. Nekünk csak A KLUB. Leparkoltam az út mellett, és sietve kiszálltam a kocsiból. Minél előbb be akartam jutni, hogy kiüthessem magam. Hülye kurva! Alex nem kérdezett semmit, minden rá lehetett írva a képemre. Nem izgatott különösebben, hogy hosszabb sor kígyózik a pénztárnál, és az sem izgatott, hogy ki a mai ,,sztárvendég". Előrenyomakodtunk. Beálltam a soron következők elé, és közöltem a pénztárossal, hogy két kibaszott jegyet kérek.
A félrelökött soros háborogni kezdett.
– Ember! Takarodj hátra! – jött a kemény dumájával. Megfordultam, és úgy néztem rá, mint aki ketté fogja tépni a gerincét, ha nem fogja be azonnal. A háta mögé tolta a dekoratív cicababáját, de nem szólt újra. Helyes! Kifizettem a jegyeket, végre bejutottunk. A bejárattól kék fények villódzása irányított a nagyterembe. A hely egy óriási, régi gyárépület volt, ami ma már csak elektronikus zenei esteknek szokott otthont adni. A bárpultnál megkértem Alexet, hogy keresse meg Claust, és sürgősen vegyen tőle kokaint. Addig kértem két dupla whiskyt tisztán. Az egyiket azonnal lesegítettem a torkomon, a másikkal elindultam a mosdók irányába. Vélhetően arrafelé terít Claus. Szép tömeg gyűlt össze, úgy kellett óvatoskodni a pohárral. Jól sejtettem, ott voltak. Alex intett a fejével, amikor észrevett, hogy kövessem a mosdóba. Kezet fogtam a falnál álló dílerrel, miközben megállás nélkül furakodtam tovább. Alexnek átadtam a poharat, majd benyitottam az egyik boxba. Ott várt engem a kis tündér, egy fél pakett kokain. Elővettem a telefonomat, és a képernyőjén kihúztam négy csíkot a lakáskulcsom négyzet formájú fejével, miután szétnyomkodtam a göböket. Szégyelltem magam, hogy egy ilyen szépséget egy ilyen bunkó tárggyal kell részekre szednem. Kettőt habozás nélkül felszívtam az orromba. Szipogtam, mert irritálta a nyálkahártyámat az erős, keserű íz, de megért mindent ez az érzés. Elzsibbadva mostam meg az arcom egy kis hideg vízzel. Alex addig felszívta a többi cuccot. A tükörben néztem farkasszemet magammal. Szétvetett az idegesség. Nőtt a hangzavar, a tömeg egyre növekedett odakint. Lassan kezdett átjárni a kellemes bizsergés, de ilyen felhúzott állapotban nem tudtam eléggé kiélvezni. Kivettem a zsebemből a cigim, és rágyújtottam egy szálra. Alex felé kínáltam a doboz tartalmát, aki élt a lehetőséggel és követte a példámat. Felhajtotta a whiskyt, rágyújtott. Búcsúzóul még levágta a poharat az egyik mosdókagyló mellé.
Otthagytuk a klotyót, bementünk a tömegbe az asztalok és bárszékek között lavírozva. A hangos dubstep irányította az emberek ütemes mozgását. A nők úgy rázták a testüket, mintha ebből élnének. Jó kis előjáték.
Rendületlenül kémleltem a bárpultot, mennyien nyüzsögnek körülötte. Amikor eloszlott egy nagyobb társaság, átverekedtük magunkat a tömegen.
– Négy sört kérek! – kiabáltam a pincérnek. Bólintott, és eltűnt a pult alatt.
– Mi a fasz bajod van? – üvöltötte nekem Alex.
–Sophie a bajom! – feleltem. – Megmérgeztem a kapcsolatunkat! – néztem teátrálisan a mennyezetre.
Alex felvonta a szemöldökét, de nem mondott semmit. Szerinte Sophie már régóta rossz hatással volt rám. Ő már hónapok óta mondogatta, hogy előbb-utóbb el fog jönni ez a pillanat. Horkantott, majd a táncolók felé fordult, és addig legeltette a szemét, amíg meg nem akadt a tekintete egy szép női példányon. Ahogy megkapuk a sörünket, Alex felkapott a pultról két üveggel, majd odadobott egy bankjegyet. Nem késlekedett, a kiszemelt nő felé nyomult a tömegben.
Na, talán ő dugni fog ma este. Én meg ki tudja, meddig aszalódom még. Már idejét sem tudtam, mikor feküdtem le mással Sophie-n kívül. Magam is megnéztem a felhozatalt. Akadt néhány szexi kis husika. Ott villogott a szemem előtt a tilos jelzés, hiszen nekem elvileg ott van Sophie. Legalábbis, azt hittem...
De mivel is járnak a szünetek? Szünettel!
Akkor ma rendesen megünneplem a szabadságom.
Nem én akartam kidobni őt, hát akkor így járt. Nem leszek hűséges egy hálátlanhoz. Pedig még a kurva kezét is megkértem! Átkoztam magam a pillanatért, hogy így elgyengültem.
Egy lány a parkett szélén felkeltette a figyelmem. Percek múltán sem tudtam elengedni a látványát. Nem illett ide a csillogó, fekete, mini kisestélyiben. Lehunyt szemmel – átadva magát a mozgás szabadságának és a zene ütemének – szexi magántáncot lejtett. Hosszú, barna haja egyenesen omlott le a hátán. Ezüstszínű, platformos tűsarkúban irtó kívánatos a lába.
Platformos tűsarkú... ezt a kapcsolatot nem én mérgeztem meg. Ilyeneket baromira nem kellene tudnom...
A csajban tuti volt valami anyag, mert nem nagyon tudott magáról. Döntöttem. Elvettem a maradék két sört a pultról, az egyiket egy nagy korttyal meghúztam, aztán elindultam felé.
A stroboszkóp és a füstgép megadta a hangulat alapját, a dub mélyei az egész testemben lüktettek. A csaj mögé álltam, hogy érezze a mozgásának határvonalait. Az egyik üveget a kezéhez irányítottam, továbbra is csukott szemmel, de kérdés nélkül vette el tőlem. Egy idegentől.
Néztem a nyakát, amint inni kezdett, és a nyeléstől megmozdult a torka. Nem túl észszerű viselkedés egy nőtől, de most pont nem bántam. A szabad kezemmel végigsimítottam az oldalán, aztán megállapodtam a derekán. Olyan ez, mint amikor egy ló oldalára rászorítasz a lábaddal. Irányba állítod és vezeted, megmutatod neki, ki a főnök. A csaj a baszott szexi kis fenekét továbbra is az ágyékomnál táncoltatta. A combközépig érő ruhája teljesen megőrjített. Ittam a sörömből, aztán lejjebb hajoltam, hogy beleszagolhassak a nyakába. Az illata akár a gazdagoké. Első pillantásra láttam, hogy nem az én súlycsoportom. Valószínűleg ezért is jelentett kihívást. De jelen állapotában nem lesz előttem akadály.
Megláttam egy közeledő pincért, gyorsan lehúztam az üvegben lötyögő sört, az üres üveget pedig rátettem a mellettem elhaladó tálcára. Most már csak a csajra akartam koncentrálni. Az újonnan felszabadult kezem lapos hasára fektettem, hogy közelebb húzhassam magamhoz az izgága kis testét. Rögtön elkezdte stimulálni a kezdődő merevedésemet. Vékony ujjaival átfogta a nyakam, és az arcát felfelé fordította a vállamnál. Lenéztem, és megláttam a szépséges vonásait, hosszú szempilláit, hibátlan bőrét. A szemét csukva tartva élvezte a pillanatot. Ajka enyhén elnyílt, ahogy a sörösüveg szája hozzáért. Még egy óra, és másféle keserű nedűvel fogom itatni. Fejemet lejjebb hajtottam, hogy az övéhez közelebb lehessek. Számat csiklandozta a szemöldökét is eltakaró frufruja. A derekáról a csípőjére simítottam a tenyerem, majd lejjebb, a szabadon hagyott combjára. A bőre olyan puha és selymes, hogy féltem, összekaristolom az érdes bőrömmel. Próbáltam feljebb pödörni a ruhájának az alját, amikor egy másik lány megjelent mellette és a fülébe súgott valamit. A partnerem kiegyenesedett, felém fordult, és mozdulatlanul figyelte minden rezdülésem.
Most vette észre, hogy van valaki mögötte? Kicsit kivan szegénykém. Még mindig bámult. Kíváncsian fürkészte végig teljes valómat, aztán újra megállapodott a zöldnek látszó szeme az arcomon. Igazán kívánatos teremtés.
Elővettem a cigimet és rágyújtottam egy szálra, ő közben mindvégig rajtam tartotta a tekintetét, én pedig pislogás nélkül álltam. Megnézett mindenhol, a nyakamon lévő madár tetoválást bámulta egy ideig, utána rátalált a többire, amelyek az alkaromat díszítették. Meglehetősen bíztam benne, hogy nem hagy magamra a hülye barátnője miatt. Odahajolt hozzá, és súgott valamit a fülébe. A barátnője a vállát rántva odébb állt. Jó kislány!
Tett felém egy lépést, kivette a számból a cigarettát és szívott belőle egy slukkot. Óvatosan megfogtam a csuklóját, lassan visszacsúsztattam a nyakamra, ahol korábban is volt. Nem állt ellent, ismét mozgatni kezdte a csípőjét. Felmért tetőtől-talpig, és nem hagyott itt, vagyis bejöttem neki.
Akkor jöhet a következő lépés. Ezúttal nem haboztam a fenekére tenni a kezem. Felizgatott minden egyes mozdulatával, minden pillantásával. Ezt a nőt sürgősen meg akartam dugni. Megalázni az alacsony társadalmi rétegemmel. Bemocskolni a tisztaságát. Pedig lefogadtam volna, hogy nem is olyan ártatlanka. Úgy mozgott, mint akiben járt már egy-két farok. Néhány slukk után visszatette a cigit a számba, hozzáérintve kecses ujjait is. A nyomukban áramütést éreztem az ajkamban. Nem engedtük el egymás tekintetét, figyeltük egymás rezdülését. Még soha nem volt részem ilyen erotikus szemezésben. Ez a lány gyönyörű! Akartam.
Kapd be, Sophie!
Egyre felajzottabb állapotba kerültem, egyre türelmetlenebbé váltam. Szorosan magamhoz rántottam ezt a szépséget, és visszafordítottam, hogy hozzá simulhassak. A formás kis tomporával csak tovább szította bennem a tüzet. Lágyan végigvezettem a karján az ujjbegyeimet, a hónaljánál kicsit megremegett, de utána éreztem a mozgásán, hogy többre vágyik. Megadtam neki. Ismét a combján kalandoztam felfelé, de most befurakodtam a belső oldalra. Összerándult, utána lejjebb húzott a nyakamnál fogva. Állatira begerjesztett. Kapaszkodott belém. Élvezte. Nem hagytam abba a simogatást, a lába közt cirógattam az ujjaimmal, de nem érintettem meg az intim helyeken. Azt akartam, hogy nagyon akarjon.
Kihúzta magát, a háta ívbe feszült, a fenekét nekem nyomta.
Totálisan végem lett tőle! A jobb combjánál a csípője felé simítottam, megvonva tőle az érintésemet. Felháborodva fordult felém, magához húzta a fejem, hogy megharapja az alsó ajkam. Ezzel az elevenembe talált. Rátapadtam cseresznyepiros szájára és falni kezdtem.
Jó a nyelvjátéka, egyértelműen nem kezdő.
A testemben egyszerre áramlott végig a vágy, az izgalom és az adrenalin. Durván fordítottam meg, hogy velem szembe kerülhessen, és rendesen megmutathassam neki, milyen is az a csók, amit soha nem fog elfelejteni. A fejét tartva gátoltam meg abban, hogy elhúzhassa tőlem az enyhén dohány, sör és mentol ízű száját. Meg sem próbálta kiszakítani magát a szorításomból, maximálisan belement a játékba.
Éreznie kellett, ahogy alhasának feszült a farkam. Az ujjával a hajamat túrta a tarkómon, én pedig a ruhája alá nyúlva markoltam a fenekét.
Atya ég, mennyire finom kis nő! Köszönöm, Sophie!
Csupán egy leheletnyi kis bugyit viselt, éreztem a csipke szegélyét, a feneke közé ékelődve várta, hogy végre lekerülhessen róla. A teste forróságát szinte mindenhol érezni lehetett, legalább annyira beindult, mint én. Szinte könyörgött, hogy jól megbasszam. Kicsit elhúzódtam tőle, megfogtam az egyik kezét, összekulcsoltam az ujjainkat, aztán húzni kezdtem kifelé a tömeg szélére. Nekidöntöttem a hátát a mosdók melletti téglafalnak, gyengéden megsimogattam az arcát, majd újra megcsókoltam. Alig akartam magára hagyni, amíg megszerzem Alextől a kólát. Féltem, hogy eltűnik.
A csaj füléhez hajoltam, és megkértem, hogy várjon meg itt, azonnal visszajövök. Puhán beleharaptam a fülcimpájába. Viszonzásul megragadta a seggem és magára húzott. Te jó Isten! Vadul csókoltam, miközben durván nekinyomtam az ágyékom. Előbbre tolta a csípőjét, én pedig még mélyebbre toltam magam, amíg neki nem szorult a feneke a falnak. Konkrétan párzási táncot jártunk. Lehúzta magához a fejem, és lágy hangján kérlelt, hogy ne menjek el. Rázott a hideg a vágyakozástól. A mutatóujjam az ajkaira tettem, és azt üzentem a számmal, hogy mindjárt vissza fogok jönni hozzá. Bekapta az ujjbegyemet, körkörösen nyalta, mígnem ráharapott. Akkor újra rábuktam a szájára, a feje nekiütődött a falnak, de szerintem észre sem vette. Hármasban csatáztunk a bagó ízű ujjammal. A csípőnkkel megint táncot jártunk, egyre vadabbak lettünk. Egy levegővétel alkalmával sikerült elszakítani magam tőle, mert előttem lebegett a végcél. Ennél csak jobb lesz!
Elővettem egy szál cigit, meggyújtottam és átadtam neki. Alig hallottuk egymást, de a testbeszéd sokkal többet mondott. Az enyém azt üzente: várj meg itt, visszaérek, mire elszívnád. Kurva gyorsan bevetettem magam a tömegbe – pedig olyan kába voltam, hogy járni is alig tudtam – a legutóbbi helyen keresve Alexet, ahol láttam. Még mindig a szöszivel táncoltak, de közel sem olyan szinten, ahogy nekem összejött. A vállára tettem a kezem, kiszakítva a flörtölésből. Elmutogattam neki, hogy adja ide a kokaint. Nem kérdezett, észrevétlenül tette a tenyerembe az anyagot. Miután a farmerembe csúsztattam, elővettem a slusszkulcsot, és egy gramm füvet a kettőből. Kisfiú korunk óta barátok voltunk, minden kis gesztikulációból megértettük egymást. Tudta, hogy nincs szükségem a kocsira, az övé lehet, mert én kefélni megyek. Nem szívesen viszek haza numerát, az az ő szokása. Ilyenkor jobban szerettem az Ubert és a tömegközlekedést. Rám kacsintott, én pedig barátilag rácsaptam a hátára.
Visszasiettem a gyönyörűségemhez, aki ugyanott állt, de nem felém fordult. Hátulról átöleltem a derekát, és megcsókoltam a füle mögött az érzékeny nyakbőrt, mire viszonzásul a hajamba markolt. A mosdó felé kezdtem tolni. Nem érdekelt, melyikbe megyünk, talán a női volt, mert több nő a tükör előtt tette-vette magát, rúzsozott, vihogott, ketten egymásnak estek. Belöktem az ajtót, aztán lassan beirányítottam magunkat az egyik kis fülkébe. Ahogy becsukódott mögöttünk az ajtó, rázártam a reteszt.
Felhúztam a csaj hasáig a ruhát, és bepofátlankodtam a bőre és a bugyija közé. Az ujjaim alatt éreztem egy sűrű sávban a szeméremszőrzetét. Imádtam ezt a fazont! Mélyeket sóhajtott, számat a nyakán tartva éreztem a dübörgő pulzusát.
Megmarkoltam a csipkés anyagot, és felfelé, a hasa irányába húzni kezdtem, hogy így mozgassam meg vele a csiklóját. Hátranyúlt, hogy kitapogassa a merevedésemet. Erőteljesen megsimogatott, amitől kezdtem tényleg az eszemet veszíteni. Még mindig volt a cigarettájából, úgy szívta meg, mintha feloldozhatná. Nem akartam a puncijához érni a koszos kezemmel, ezért csak az anyagon át nyomtam rá a tenyerem. Felgyorsult a lélegzetvétele, miközben gyorsult a keze mozgása az ágyékomon. Oltári forró volt az átázott bugyija.
Hirtelen elszakította magát tőlem és csak annyit mondott:
– Ne itt! – Bólintottam, és elővettem a zsebem tartalmát. Figyeltem a reakcióját. Beleegyezésének jeléül biccentett, mire elkezdtem kihúzni két szélesebb csíkot. Odatartottam neki, hogy kezdje a sort, de tanácstalanul nézett rám.
– Kokain – mondtam, mert úgy sejtettem, erre kíváncsi.
Utána már nem habozott, gyakorlottan felszívta az egyik csíkot. Hasonlóképp cselekedtem, aztán a nadrágomba töröltem okostelefonom képernyőjét. Lejjebb húzta a ruhájának alját, aztán ő ragadta meg a kezem és kezdett vonszolni, átvéve az irányítást.
Na, vajon hová megyünk? Hol akarja megejteni az eseményt? Kikeveredtünk az épületből, ami előtt a taxik várták a potenciális utasokat. Bevetődtünk az egyikbe, a lány elhadart a sofőrnek egy címet, aztán rögtön rávetettem magam. Folytattuk a taxi hátsó ülésén, amit korábban elkezdtünk. Muszáj volt fenntartani a vágyakozást, nem engedhettem, hogy meggondolja magát. Már majdnem becserkésztem, csak egy hajszál választott el tőle.
Mikor megérkeztünk, előhúzott a melle közül egy vékony papírpénz hengert, és átadott belőle a taxisnak több, mint eleget. – Majd én fizetek, vedd azt szépen vissza! – szóltam rá, és
igyekeztem előkotorni a pénzt a zsebem mélyéről.
– Ne foglalkozz vele, menjünk! – lökött rajtam egy kicsit, hogy szálljak ki. Csakhogy az én becsületemen ne essék csorba! Lehet, hogy nincs sok pénzem, de ismerem az illemet, és sosem hagytam még nőnek, hogy helyettem fizessen. – Indulj már! – szólt rám újra.
Továbbra is keresgéltem. Megelégelte a várakozást, kiszállt a saját oldalán, aztán megkerülte a taxit, és felfutott a lépcsőn az ajtóig azokban a brutális cipőkben.
Hogy ne bukjam el őt, kipattantam a taxiból és utána siettem. – Ez nem volt tisztességes tőled!
– Úgy nézek ki, mint akit érdekel, ki fizet? – nyitotta ki a bérház bejárati ajtaját, és nekiiramodtunk a második emeleti lakásnak. A lépcsőkön kézen fogva vezetett maga mögött, miközben a fenekét simogattam és markolásztam menet közben. Kicsit megnehezítettem a dolgát a kulccsal is, mert állandóan csókolni akartam. Végül ellökött magától, hogy egy kis időt nyerjen és kinyithassa a lakás ajtaját. Ezt a csatát is megnyerte...
Ahogy beléptem, bekúrtam magam mögött az ajtót, és azonnal felkentem a falra. Felfelé rángattam a szűk ruhácskáját, amíg ő a sliccemmel próbálkozott. Egymás száját egy pillanatra sem engedtük el. Amikor sikerült kigombolni a felső gombot, a többit egy rántással intézte el. Ez szexi volt. Megpróbálta lejjebb tornászni rajtam a farmert az alsógatyámmal együtt, de nem fért hozzám rendesen, mert közben én a ruháját próbáltam áthúzni a fején. Feltartotta a kezét, így egy gyors mozdulattal lekerült róla. Egy lépést hátráltam, az extázistól ugyan nem láttam tisztán, de muszáj volt szemrevételeznem a testét: Nem viselt melltartót. Talán, mert a ruha hátsó kivágása láttatta volna. Átlagos méretű, formás, feszes melle volt. Ám az egyikben egy piercing díszelgett, és ettől végleg elhomályosodott a látásom. Régóta vágytam rá, hogy összefussak egy fémdarabbal a bimbóban. Nem különösebben voltam csöcsfanatikus, nekem mindegy mekkora egy mell, amíg az szép és reagált a törődésre. És ez a példány bizony mocskosul izgató!
Már csak egy fekete csipketanga állta az utam. A csaj türelmetlen volt, és nem érdekelte, hogy tovább akarom csodálni gyönyörűséges alakját, megvadulva cibálta le a cuccaimat.
Segítettem neki levenni az egyszerű, fehér pólómat, hogy ne akadjon bele a kiszabadított farkam, és nehézkesen lerúgtam magamról a gatyát meg a Converse cipőt. Egy pillantással mérte fel a tetoválásokkal borított bőrömet, és innentől már nem volt hajlandó tovább várni. Ha más nem is, ez mindig bejött a csajoknak. A rosszfiú imázs. Imádják a szegény huligánt, aki majd valami izgalmasan újat tud mutatni nekik. Az ölembe kaptam a törékeny kis testét, és a makkommal izgattam a bemenetét. Azt akartam, hogy ne tudjon uralkodni tovább magán, üljön bele, és akarjon. Nem kellett túl sokáig várnom, helyezkedett, és már benn is voltam a szűk, nedves forróságban. A Kánaánban.
Mindketten nyögtünk, ahogy emelgettem magamon. Egyre gyorsult a mozgásunk, egyre sűrűbben kapkodtuk a levegőt. Nem tudtam, miből merítettem erőt, de volt még bennem annyi, hogy lassítsak. Azt akartam, hogy soha ne felejtse el, mennyire vágyott rám.
Magától kezdett mozogni türelmetlenségében, és csakhamar el is élvezett. Ő nyögdécselt, én pedig morogtam, mint egy vadállat. Ösztönösen. Körbenéztem a szobában, hogy hol vagyunk, hol folytathatnánk. Balra nyílt a konyha, jobbra a nappali. Az a hatalmas bőrkanapé tökéletesnek tűnt. Odavittem, leemeltem magamról, és ráejtettem hibátlan testét. Nem tudta, mit szeretnék.
–Fordulj meg! – kértem, ő pedig azonnal térdre helyezkedett, a háttámlán könyökölve támasztotta meg magát. Rávertem egyet a feszes kis seggére, amitől ijedtében megugrott. Odacsaptam a másik oldalra is, ugyanúgy reagált. Félig feltérdeltem a kanapéra, és belécsúsztam. Kurva jó érzés!
Erősebben és ütemesebben döftem. Pumpáltam több- féleképp, többféle szögben, amik általában be szoktak válni. A nyögéseinek száma szaporodott, a hangja úgy vitt az orgazmus felé, mint félholtat a fénylő alagút a halálba. A szemem egyre többször fordult be az üregében; úgy dugtam, hogy szinte sikított. A hangja olyan volt, akár egy szirénnek.
Megállt tőle a világ, a farkam összerándult a közelgő orgazmustól. Amikor megremegett alattam, kirántottam magam a puncijából és a fenekére élveztem. Utána ingatag lábakkal vágtam le magam a puha bőrkanapéra. Pihegtem és gyönyörködtem a testében.
A bokájára ült, a fejét a háttámlán pihentette, arcával felém fordult. Haja most is rendezettnek tűnt, egy leomló zuhatagnak, aminek súlyos tömege lehet. A kipirosodott orcája a zöld szemével erős kontrasztot alkotott. Szépséges teremtés.
Nincs bűntudatom, Sophie!
Feltápászkodtam, a konyhába mentem, hogy kéztörlőt, szalvétát, vagy bármi mást keressek. Találtam is egy puha anyagot, talán törlőruhát, vagy nem tudtam, mi lehet, de jónak ítéltem.
Monogramos... Tényleg, még a nevét sem tudtam a csajnak, de nem szokás megkérdezni egy gyors numerától. Benedvesítettem a csap alatt a rongyot, majd visszatértem, és az egyéjszakásom mögé álltam letörölni a spermámat.
Jó sokat kapott. Kár, hogy nem a szájába ment. Érdekelne, hogy a lenyelős vagy a kiköpős fajta. Tuti nyel.
Utána a száraz résszel is áttöröltem, és a földre dobtam az anyagot, mert a csodás teste megint a bűvkörébe vont. Csókokkal hintettem tele a műremek popsit, ami egy idő után megint pucsított nekem. Gondoskodásra vágyó kiscica! Letérdeltem a hosszú szőrű, puha, vajszínű szőnyegre a kanapé előtt, és hátulról belemártottam a nyelvem nedves hüvelyébe. Azzal kezdtem kefélni. Mikor elfáradt a nyelvem, a csiklóját pergettem és szívogattam pihenés gyanánt. Harmadszor is elélvezett. A farkam addigra újra álló pozícióba került.
A szépség megfordult, a kanapé szélére helyezkedett, és felállított.
– Le akarlak szopni! – nyüszögte.
Hülye lennék megakadályozni!
Végigsimítottam az állán, majd a kézfejem köré csavartam hosszú haját, és felé toltam az ágyékom. Úgy, ahogy volt, kapásból végignyalt fel és le. Kész voltam tőle, kiváltképp, amikor hirtelen majdnem teljesen elnyelt. Nem mozgattam a fejét a haját markolva, mert tudtam, hogy sok nő nem szereti. Csak fogtam, hogy érezzem a selymes hajtincseket. Értett ahhoz, amit csinált, nem kellett sok. Másodszor is elélveztem. Bele a szájába, és nem szaladt kiköpni. Nem, ő lenyelte!
Lehetek egyszerre két nőbe szerelmes?
Kecsesen megtörölte a száját, aztán felállt, és kiment a szobából. Nem követtem. Nem gondoltam, hogy több időt kéne itt töltenem, mint amit már elbasztam. Duplán kielégülve rángattam magamra a nadrágom az alsógatyámmal együtt, már csak a pólómat kellett felvennem. Addigra a csaj visszaért egy lezser felsőben. A bimbói még meredeztek az élvezettől.
– Kérsz valamit inni? – kérdezte.
– Egy pohár víz jólesne. – Hallottam, ahogy megnyitja a csapot.
Felvettem a pólómat a földről, és megközelítettem a konyhát. A pultot megkerülve vettem el tőle a poharat.
– Köszönöm! – Egy kortyra ittam ki a tartalmát. Megváltozott a számban nedvének íze a víztől. Csalódás! Közelebb léptem a lányhoz, az állánál fogva irányítottam magamra a figyelmét. Kimérten hajoltam hozzá, hátha elutasít, de nem tette, így hát megcsókoltam. Lassan, nem úgy, mint eddig. Felültettem a konyhapultra és befurakodtam a lábai közé.
– Gyönyörű vagy! – súgtam a szájába, és nem hagytam neki lehetőséget kihátrálni a csókból.
Kis idő után elhúzta az arcát.
– Most már menned kéne.
– Igen. – Nem vettem zokon, hogy elküld, nem kapcsolatot építeni jöttem, hanem megbaszni. – Figyelj, nem tudom, hogy... – kezdtem bele, de félbeszakított egy intéssel.
– Ne búcsúzkodj!
Eszemben sem volt. Mégis elmosolyodtam, amikor megláttam egy tollat a pulton. Felkaptam, és megragadva a csuklóját, felírtam az alkarjára a telefonszámomat. Nem tudtam volna megmondani, milyen indíttatásból tettem, mert még sosem csináltam ilyet.
– Ha esetleg szükséged lenne valamikor a társaságomra...
Hagytam a kezét visszahullani a pultra, gyorsan magamra vettem a pólóm, és kiléptem a lakásból. Azért fohászkodtam, hogy hívjon még.
YOU ARE READING
Addiction
RomanceFüggő: kényszeres szenvedélyű ember, akinek leküzdhetetlen belső kényszere van egy ártalmas szer fogyasztására, egy káros szokás művelésére. Dominik Archer vagyok, a káros szokás. Megvolt a magam élete, minden olajozottan működött, amíg nem találkoz...