Trys sekundės

61 4 6
                                    

Blondine iš 8c,
Trys sekundės. Štai tiek laiko užtruko, kad suprasčiau kaip stipriai tavęs neapkenčiu.
Nesu piktas arba pilnas stereotipų, bet tris savo gyvenimo sekundes išsvaiščiau veltui žiūrėdamas į tave.
Nežinau, kokia gražuolė ar nuostabi mainaisi esą, bet aš, kaip mandagus prašalietis ir nieko blogo nelinkintis žmogus, galiu pasakyti kad esi šūdo krūva, o ne žmogus.
Nežinau kodėl tau rašau šį laišką, bet pažiūrėjęs į tave pajutau nezuvaldomą pyktį ir panorau sviesti į tave šalia stovėjusį vaiką. Ar gali patikėti? Nes aš tai ne.
Norėčiau, kad perskaičiusi šį laišką pagalvotum, kiek dar žmonių šitaip tavęs neapkenčia, įskaitant ir tavo motiną, aš manau. Linkiu tau kelias naktis nesustabdomai verkti, po to jaustis kaip nuo nuodų mirštančiai žiurkei, gulinčiai vidurį žvyrkelio ir kas minutę pervažiuojamai mašinos, bet kažkaip nenusibaigiančiai.
Jausk kaltę už egzistavimą ir melskis kad daugiau niekada nebegimtų joks žmogus bent iš dalies panašus į tave.

Žmogus, kurio dar ilgai nekęsi
----
Šį mielą laiškeilį atspausdink arba suklijuos iš raidžių, iškirptų iš laikraščių ar žurnalų ir nusiųsk žmogui ( arba keliems ), kuris bent kartą sumenkino tavo savivertę ir orumą, nes esi savaip tobulas/a. Niekas negali to atimti iš tavęs, nes tai daro tave tuo kas esi ( nebent rašai dar vieną fanfiction apie 1D arba Jacob Satorius. Tada dek pragare, nes pati susinaikinai viską kas dar buvo tavyje žmogiško). Pabaiga.

Laiškai NiekamWhere stories live. Discover now