'Wat?! Laat mij eens kijken' ik gris de map uit Jill's handen en bekijk ze. U heeft Leukemie en helaas kunnen wij er niets meer aan doen. Ik voel ineens een traan over m'n wang lopen. Ik ren naar beneden met Jill achter me aan. 'WAT IS DIT?!' Ik hou het papier voor het hoofd van mn moeder 'eh....dat is eh.....' 'ZEG MAAR NIKS MEER IK EN JILL GAAN NU PER DIRECT NAAR HUIS EN DE REST OOK!' Ik pak Jill bij haar pols en ik roep de rest dat ze hun koffers moeten gaan pakken en dat we naar mijn huis gaan in Nederland. 'Lilly is dit niet te overdreven?' 'Te overdreven?! Ze loog tegen ons over de dood oorzaak van papa!' Jill knikt en gaat verder met inpakken.
Na een paar uur zijn we klaar en worden we met een busje naar het vliegveld gereden en daar vliegen we naar Nederland. Kim zit natuurlijk weer naast ons. Ze snapt niet echt waarom ze naar huis moet maar ik probeer het haar uit te leggen 'mama heeft heel erg gelogen tegen ons en daarom gaan we naar mijn huis in Nederland' 'maar wat heeft ze dan gelogen?' 'Iets wat je nog niet snapt dat leg ik je later als je ouder ben nog wel eens uit' kim knikt en gaat slapen.
We hoeven gelukkig niet zo lang te vliegen maar het rijden naar mijn huis duurt gewoon heel lang. 'Lilly! We hebben alles gehoord ach lieffie' mn pleegmoeder knuffeld me stevig. Zij heeft nog nooit tegen me gelogen. 'En dit is Jill! Wat leuk om jou eindelijk te ontmoeten' ze heeft Jill ook een knuffel en daarna de andere. We gaan naar binnen en drinken wat en daarna wordt aan iedereen een kamer toegewezen.
Als we dan alles hebben uitgepakt en gegeten hebben gaan ik en Jill naar boven om te gaan slapen. 'Ik ben blij dat we weer in Nederland zijn' zegt Jill 'ja ik ook, ik vind het gewoon echt niet normaal van mama!' 'Nee das waar' we kletsen nog wen half uur door en dan gaan we uiteindelijk slapen. Over 3 dagen heb ik weer school. Ugh!
JE LEEST
Tweelinggeheimen [voltooid]
Novela JuvenilAls Jill en Lilly en hun broertjes en zusjes worden bedrijgd vluchten ze naar New York maar als dan hun vader overlijd om een onbekende rede komen ze terug. Als ze erachter komen wat er gebeurd is met hun vader gaat alles mis....