Een half uur later word ik voor het eerst gebeld door Jill: 'Hey Lilly heb je het gezien' 'ja ik ben er best wel blij mee, nu kan ik het zeggen' 'dus je gaat het morgen doen?' 'ja morgen heb ik mentor les maar het zou fijn zijn als jij er was' 'misschien kan ik komen als ik de laatste trein haal dan ben ik er vanavond nog en ik neem de rest ook wel mee' 'ja is goed' ik hang op. En loop naar beneden 'mama maak de kamers maar klaar Jill enzo blijven hier vanavond slapen' 'o en dat vraag je eerst niet even' 'nee nu even niet' Ik loop naar de slaapkamers en maak ze klaar een uur later hoor ik de bel en daar staan al m'n broertjes en zusjes. 'haiii kom binnen' ze lopen naar binnen en we gaan met z'n alle aan de grote tafel zitten. Ik en Jill pakken onze laptops en gaan een presentatie maken. Het is nog best wel een gedoe want ik weet niet alles over m'n broertjes en vooral bijna niks over Kim en Roos (dat vind ik nog best wel raar )
als we klaar zijn gaan we allemaal naar bed. 'gaat het nog een beetje?' vraagt Jill als we op bed liggen 'ja hoor maar ik ben gewoon heel zenuwachtig' 'ja ik ook maar dat hoort erbij denk' 'ja we gaan niet zomaar iets zeggen' 'dus heb je er zin in?' 'mwa ik ga eerst slapen denk en dan kijk ik morgen wel' ik geef Jill een knuffel en we vallen in slaap.
de volgende ochtend is het gekkenhuis. Iedereen zit in de badkamer en ik moet nog douchen en we hebben nog maar 3 kwartier. Eindelijk is de badkamer vrij en douche ik binnen 5 minuten (wow wereld wonder) Ik kleed me snel en ren naar beneden waar iedereen aan het ontbijten is. 'zo iedereen er zin in?' vraag ik als ik eindelijk zit. 'eh ja hoor maar ik ben gewoon heel erg bang' antwoordt Kim 'hoezo?' 'nou wat als iemand het niet geloofd enzo dan hebben we dit voor niks gedaan' 'ach zo erg zal het ook weer niet zijn, de kinderen uit mijn klas zijn heel aardig en zouden jou alleen maar heel schattig vinden' ze fleurt helemaal op als ze het woord schattig hoort en ik moet lachen. Als we allemaal klaar zijn stappen we met z'n alle het busje in waar we nog maar net met z'n alle inpassen. Als we bij school aankomen stap ik de bus uit en zeg ik:'als ik app dan mogen jullie naar lokaal 2-2 komen dat is in die vleugel' en ik wijs de rechter vleugel aan van m'n school. 'de directeur weet over jullie bezoek dus als jullie binnen komen staat er een man met zwart haar en die zal jullie de weg wijzen' 'zo zo geen geloof in ons dat wij het lokaal niet vinden?' zegt Jill lachend 'jawel maar straks vraagt een leraar die jullie tegen komen iets maar die weet natuurlijk niet dat jij het ben en ik akward situaties vermijden, nou succes iedereen!' ik zwaai nog even en dan loop ik de school binnen met Max die natuurlijk ook op deze school zit.
'Hey Lilly wat ben je laat' vraagt Hanna ineens die achter me staat als ik m'n spullen in m'n kluisje doe. 'ja ik eh..... had me een beetje verslapen, m'n moeder heeft me gebracht' lieg ik gelukkig zit Hanna in m'n klas en hoef ik dus niet lang meer te liegen. 'zin in vandaag?' 'ja best wel eigenlijk, ik heb namelijk een verrassing maar dat zie je straks wel' 'vertel! vertel! ik hou niet van verrassingen dat weet je!' 'jaja maar toch zal je nog even moeten wachten'
en dan gaat de bel......
en mijn hele (gelogen) leven
Heyyyyyyy,
okey dit was het op een na laatste hoofdstuk van Tweelinggeheimen. Hierna komt nog een hoofdstuk en een epiloog en dan stopt het boek. Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vonden en ik ben jullie gewoon heel erg dankbaar voor het lezen van m'n boek
luf joe all
x Ies
JE LEEST
Tweelinggeheimen [voltooid]
Teen FictionAls Jill en Lilly en hun broertjes en zusjes worden bedrijgd vluchten ze naar New York maar als dan hun vader overlijd om een onbekende rede komen ze terug. Als ze erachter komen wat er gebeurd is met hun vader gaat alles mis....