*12*

891 99 22
                                    

SLOVENSKÉ ROCKOVÉ A METALOVÉ SKUPINY
Iste, je veľa dôvodov, prečo sa hanbiť, že žijem na Slovensku (Nejdem tu vypisovať konkrétne dôvody, keďže nechcem mať problémy.... aj keď by už napríklad tie cesty mohli po vyše dvadsiatich rokoch dokončiť). Ale teraz sme tu kvôli skupinám a hudbe. Všetci asi poznáme Zuzanu Smatanovú, Peter bič projekt, Majka Spirita, Dominiku Mirgovú, Kristínu a iný príklad odpadovej hudby. Keď sa vás opýta cucidzinec na rockobú skupinu z vašej zeme tak asi väčšina z vás odpovie ,,Horkýže Slýže". Horkýže Slýže sú síce super, a ich pesničky sú fakt dobré na pobavenie. Ok. Beriem. Ale keď si chcete vypočuť fakt dobrú rockovú alebo metalovú muziku bez všetkých srandičiek naookolo, tak to asi nebude muzika z našej krajiny. A to je smutné, pretože my tu máme niekoľko fakt dobrých kapiel, ktoré ani väčšina z nás nepozná.

😍Pustite si:
❤Signum Regis
❤Swan bride
❤Eleven Hill
❤Orkrist
❤Galadriel

Povinne pustiť, hrabala som sa na nete cez tri hodiny😅. Vybrala som tie najlepšie. Chcem vám len oznámiť, že dnes konečne zverejním She is gone...forever a dám vám tam aj tie sľubované fotky z Drakulovho hradu. Ospravedlňujem sa, že som tu nič nedala ale boli sme v Prahe a na chate.

Metalheads And Goths ProblemsOnde histórias criam vida. Descubra agora