LOUIS: (za pultem) "Co si dáte?"
ZÁKAZNÍK: "Co dělá takový anděl za pultem?" (nahodí flirtující úsměv)
LOUIS: (zčervená) "Já, eh..."
ZÁKAZNÍK: "Jsem Jayden, love."
LOUIS: (v rozpacích) "J-jo.. ahoj...."
ZÁKAZNÍK/JAYDEN: (zasměje se) "Roztomilý."
LOUIS: "Děkuju..."
JAYDEN: "Jak se jmenuješ baby?"
LOUIS: "L-Louis..."
JAYDEN: "Louis.... krásné jméno pro krásného anděla."
LOUIS: (červený jako rajče) "C-co si dáte?"
JAYDEN: "Dám si karamelové frapuccino a tvůj úsměv."
LOUIS: (roztomile se zachichotá) "Hned to bude.... (škádlivě) Jaydene..."
JAYDEN: (rozšíří se mu oči, uchváceně) "Tak malinký.... tak drzý...."
LOUIS: (podá mu kelímek) "Drink pro gentlemana."
JAYDEN: (vezme si kelímek a políbí hřeb Louisovy ruky) "Děkuji, ma chérie." (nechá účtenku na pultu a odchází)
LOUIS: (omámeně ho sleduje, koukne se na účtenku a všimne si napsaného telefoního čísla) "Oh..."
LIAM: (přijde za ním) "Co to bylo?"
LOUIS: "To byl Jayden."
LIAM: "Neříkal jsi, že nikoho nehledáš?"
LOUIS: "Taky že ne. Jayden byl milý."
LIAM: "Bože Louisi, vždyť s tebou flirtoval!"
LOUIS: "Neflirtoval."
LIAM: "Říkal ti love, baby a ma chérie."
LOUIS: (smutně) "Už je to dlouho co mně takhle někdo nazval...."
LIAM: (pochopí) "Louisi..."
LOUIS: (otočí se na něj) "Je špatné, že se chci bavit, Liame?"
LIAM: "Samozřejmě, že není. Jen.... jen si dej pozor, ano?"
LOUIS: "Vždycky dávám pozor."
---
LOUIS: (zívá) "Je tu nuda."
ZAYN: "Je to práce."
LOUIS: "Práce je nuda."
ZAYN: "Jsou to peníze."
LOUIS: "Miluju práci!"
ZAYN: (pobaveně se zasměje) "Jsi něco, Lou..."
LOUIS: (jde obsloužit zákazníka a všimne si Jaydena, který vejde do kavárny s kyticí v ruce a postaví se do řady) "7, 25 liber prosím..... Děkuji, nashledanou. Další."
JAYDEN: "Ahoj love."
LOUIS: "A-ahoj Jaydene..."
JAYDEN: (podá mu kytici) "Pro tebe."
LOUIS: (zaskočený) "W-wow, děkuji." (čichne si ke květinám a všimne si Liamova pohledu, který mu přes místnost pošle) "Jaydene já.... vážím si toho, ale... zrovna nehledám vztah..."
JAYDEN: (smutně) "Oh? Um, promiň."
LOUIS: "Ne, to já se omlouvám."
JAYDEN: "V pořádku. Můžeme být přátelé."
LOUIS: (úlevně) "Děkuju."
JAYDEN: (obejme ho a zašeptá mu do ucha) "Já si na tebe klidně počkám, ma chérie."
LOUIS: (usměje se) "Jsi až moc hodný, víš to?" (přes průhlednou stěnu si všimne osoby blížící se ke dveřím kavárny) "Sakra..."
JAYDEN: (odtáhne se) "Už budu muset jít, ale ještě ti napíšu."
LOUIS: "Budu čekat. Měj se a ještě jednou děkuji za tu kytici."
JAYDEN: "Nemáš zač. Ahoj."
LOUIS: (zamává mu, poté přesune pohled na postavu, která věnuje vražedný pohled Jaydenovi, když kolem prochází a poté se zamračeně podívá na něj, povzdychne si) "A je to tady."
---------------------------------------
Kdo asi je ta postava? :)
#LOUDEN někdo? Nebo #LOYDEN ?
Jaký máte z Jaydena pocit? Snažila jsem se, aby vypadal tak, jak si ho představuju. Mile.
Máte nějaké nápady?
Nějaké opravdu crazy nápady? (abychom se všichni zasmáli)
Chci se vás zeptat, jestli bych díly měla psát v pořadí TEĎ, POTOM, PŘEDTÍM nebo TEĎ, PŘEDTÍM, POTOM.
Když bude POTOM před PŘEDTÍM, první budete číst, jak se Larry usmíří a něco, co by bylo v normální knize konec a epilog, i když nevím, jak bych to napsala, aniž bych prozradila co se stalo, zase by jste četli to, co se stalo až nakonec, což jsem měla původně v plánu.
Když bude PŘEDTÍM před POTOM, první budete číst, co se stalo (což je mi trochu líto, jelikož jsem škodolibá svině a chtěla jsem vás napínat co to jde) a poté by jste četli usmíření, konec atd. jenže do té doby by jste už mohli zapomenout, kde jsme u TEĎ skončili, jelikož poslední díl TEĎ bude jakoby polovina Larry usmíření a připadá mi, že kdybych dala PŘEDTÍM za TEĎ bylo by to něco jako vsunutí něčeho, co sem nepatří doprostřed povídky.
Snad jste to pochopili :'D
Prosím, rozhodněte to a nepište mi, že je to na mně, jelikož já vážně nevím.
Od teď už se to bude jen zamotávat, jak jste si snad všimli, když už se tu objevila první překážka na cestě za Larry usmířením.
(pssst, možná, jenom možná bude někde ke konci povídky smut, ale moc tomu nevěřte :D Navíc předpokládám, že povídka bude aspoň trošičku delší, takže si ještě počkáte, pokud vůbec :/)
NAPROSTO JSEM SI ZAMILOVALA FIGHT SONG OMG ↑
Jste Jerrie af nebo Pesy af?
Kdyby byli Niam hetero (což jsou, ale v mém světe jede Niam), shippovali by jste Nialla a Jade a Liama a Perrie/Jesy?
Těším se na vás u dalšího dílu Vaše Dee ♥
ČTEŠ
Are you truly sorry? │Czech Larry FF│
FanfictionHarry udělal chybu a teď se pokouší ji napravit. Je jenom na Louisovi, zda mu odpustí. #2 v kategorii gayxgay #262 ve Fanfikce obálka- Dee0Toustova