- Încă puțin si vom ajunge în siguranță. Trebuie să reusim,strig în timp ce eram urmată de Josh.
Mai aveam doar câteva minute până ce ajungeam în padure.Acolo era casa noastră , fiind si cel mai sigur loc de altfel.
Luna părea că numai avea răbdare până ce nu va atinge apogeul maxim.
Spre deosebire de Josh si restul haitei,eu si Kol nu ne transformam in lupi când era luna plină.
Bunica ne-a crescut invătându -ne cum să ne apărăm de pericol si pentru ca ea a fost un simplu om la început, noi avem o putere mult mai mare de control asupra noastra față de restul haitei care se transformă fara voia lor.
Eu si Kol putem alege de fiecare dată dacă vrem să fim lupi sau nu.In seara asta am ales să petrec putin timp singura in oraș. Kol a vrut să stea cu haita, alegând să se transforme.
Intotdeauna imi plăcea să fiu in unele momente doar eu cu mine .Atât.
Îmi plăcea să analizez asupra vieții, asupra a ceea ce am facut in aceea zi ,ce a fost bine si ce a fost rău ..
Să îmi dau seama de greselile pe care le-am facut,să pot să plâng fără ca cineva să ma judece.SĂ FIU UN SIMPLU OM!
Să nu fi fost "blestemată " să fiu ceea ce nu am vrut ,să am prieteni , să nu imi fie frică să rănesc pe cine iubesc,să nu fiu izolată ,in caz că, într -o zi,nu voi mai rezista tentatiei si mă voi transforma in fața tuturor.
Stam pe o bancă in fața lacului din parcul central. Priveam luna ca pe o comoară, dar care totodata ,îmi luase o parte din libertatea pe care trebuia să o am.
Era destul de tarziu ,aşa că am ales să merg iar in pădure.
Mă simteam foarte agitată, si nu stiu de ce. Sunt slabe sansele ca să fie de la Lună.
Parcă nu am mai simțit asta niciodată.
Am ales să îmi continui drumul.-Pleacă!
Aud o voce care strigă. Se auzea de pe strada laturalnică din fața mea.
Nu voiam să merg,însă ceva mă atrăgea acolo.M-am ascuns după cosul de gunoi pentru nu a fi văzută. Erau doi bărbați care se certau si alți 3 oameni mai în spate ce țineau niste câini în lesă.
-Idiotule! De ce le-ai dat drumul?spune o voce pe care as fi recunoscut-o dintr-o mie.
-Zayn? Spun şocată, in timp ce îl întrerup din al mai lovi pe bietul băiat.
-Ev..ce cauti aici? Întreabă el curios.
-Cum îți permiți să îl lovesti aşa? Nu ai inimă? Iar cu câinii ăstia ce sunt?Spun nervoasă in timp ce mă pun in fața băiatului agresat pentru a-l feri si pentru a privi in ochii plini de răutate a lui Zayn.
-Stai cuminte ,Javră! Aud din spate un om tipand la un catelus in timp ce îl loveste cu piciorul.
Cand am auzit asta ,m-am dus la acel om si am inceput să îl lovesc cu toată puterea.Nu pot să îmi activez puterile in fața lor,deci am încercat să fiu cat se poate de normală.
-Oo. .nu stiam ca stii sa lovesti. Good job!spune Zayn batjocoritor in timp ce bate din palme
-Taci!spun nervoasă la maxim in timp ce incerc să îl lovesc ,dar el mă opreste,ochii lui căpătând o culoare rosiatică.
-Tu...încerc să spun ,dar rămân mută de uimire când văd acest lucru.
ESTE VAMPIR!
-Dacă nu o sa fugi în urmatoarele 10 secunde,s-ar putea să la hrănesc cu sângele tău, dacă sti la ce mă refer,drăguță .
In acel moment,m-am uitat in spate si am vazut chipul dezamăgitor al băiatului agresat ,aşa că l-am luat de mână si am fugit val -vârtej.
Probabil că Zayn a rămas mut de uimire cand a vazut ca nu numai el a singura creatură specială de aici.
-Esti bine ?îl intreb intr-un final pe băiatul care rămăsese uimit din cauza mea,cand am ajuns aproape de padure.
-Da ...oarecum...te rog,nu imi face rău. Spune el implorator.
-Stai linistit,nu sunt genul. Aaa...Evelyn,dar îmi poti spune Ev.
-Nick. Si tu ce esti mai exact?
-Lup. Adică varcolac.zic usor timidă.De unde îl stii pe Zayn?
-Sunt fratele lui...
-Adică esti si tu vampir? Întreb curioasă.
-Da...oarecum...dar el e mult mai puternic decât mine..a fost primul născut. Eu am puteri doar odată la 3 luni pline. Azi trebuia să am ,dar se pare că puterile mele se termină cu cat mă apropi mai mult de 20 de ani. Atunci voi fi un om normal. La Zayn vor fi pentru totdeauna.
-De ce nu ai reactionat ?
-Pentru că stiam că nu am nicio sansă. M-am saturat de el.
-Ce vei face acum? Dacă vrei,poti veni cu mine in pădure. Acolo vei fi în siguranță. Sper...
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Heeey :))scuze de întârziere ,săptămâna asta am fost plecată intr-o tabără si nu am avut cum să postez pentru că nu am avut nici net,nici semnal la telefon😂
Anyway,cum vi se pare cartea?
Astept păreri in comentarii:))
Love you all🙈🙉🙊💜💙💚❤Ps.poate va interesează si cartea " I want to forget you .." scrisă tot de mine:))
Bye💋❤❤
CITEȘTI
I Lost you..
Manusia SerigalaEvelyn încearcă din greu să ascundă secretul familiei sale cu care nu a avut o relație prea frumoasă. Fiind viitoarea regină a lupilor -varcolaci, Ev isi protejează haita de pericole, inclusiv locul natal,până cand a aparut cineva pentru care avea...