7.Bölüm

30.1K 219 22
                                    

İçeriye doğru ilerledikçe sigara. ve alkol kokusu artıyordu.Bu kokudan rahatsız oluyordum.Cansu bana yaklaşıp ben barmene gidiyorum dedi.Barmen neydi onu bile bilmiyordum cansunun peşinden gidiyordum.Müzik aşırı yüksekti etraf genellikle karanlıktı ama ortama hava katan farklı renkte ışıklar vardı.Herkes delice dans ediyor kimisi öpüşüyor hatta öpüşmeyide aşıp birbirinin üzerine çıkanlar bile vardı.Ben etrafi incelerken cansu çoktan gözden kaybolmuştu barmen neydi o herneyse orayı bulmalıydım.Cansu orada olmalıydı.Ben kalabalığın içine girip cansuyu aramaya çalışırken çılgınlar gibi dans edenler,öpüşenler vardı.Sonunda içki içilen yerde cansuyu gördüm ve hemen oraya doğru ilerlemek için kalabalıktan geçmeye çalışırken ayakkabı yüzünden ayağım takıldı ve aniden kendimi düşmemek için tuttuğum birinin güçlü omuzlarında buldum.Beni fark bile etmemişti. Çünkü o şuan bir kızı becermeye çalışıyordu kızın mini elbisesini kaldırmış adete kalçasını parçalarcasına avuçluyor dudaklarını somuruyordu.Kızı kendine iyice çekmiş kızlığını aletine dayamıştı.Yüzünü net görmek için gidecektim ki Cansu kolumdan tutup beni barmene doğru götürdü.Barmen içki verilen ve oturup içki içilen yermiş.

Barmenin önünde oturduğumuzda cansu barmene yüksek sesle;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barmenin önünde oturduğumuzda cansu barmene yüksek sesle;

-En ağır viski istiyorum 2 bardak.Dedi

Barmen cansuya karşılık sırıtarak söylendi;

-Ağır gelmesin bebeğim.

Barmen 2 tane viskiyi bize uzattıktan sonra arkasını dönerek kendi işine yöneldi.

Cansu viskinin tekini bana uzattıktan sonra kendi viskisini içmeye başladı.Daha önce hiç alkol almamıştım ve tadı nasıl birşey onu bile bilmiyordum.Ama aklıma yine aybars gelmişti.Lanet olsun hiç gitmiyordu ki bu gece aybars için içecektim.Ilk defa bu lanet olasıca içkiyi içecektim.Bir anda viski bardağını alıp kafama diktim ve tek hamlede içtim.Tadı ilk defa içtiğim için acı gibiydi ve sert bir tadı vardı.Barmene bardağı uzatıp 2.bardağı istedim.Barmen bardağı doldurup bana uzattı bunuda tek hamlede içmiştim.Nedense hafiften kafamın hoş olduğunu hissettim ama bilincim yerindeydi ve hayla sarhoş sayılmazdım.Barmene tekrar söyleyip bardağı doldurmasını bekledim.Başım dönmeye başlamıştı bile heryeri görüyor ama insanları seçmekte zorlanıyordum.Barmenin yeniden doldurduğu bardağı yavaşça yudumlamaya başladım.Cansu benden daha aygın haldeydi kolumdan tutup beni aniden kalabalığın içeririsine sürükledi delicesine dans ediyordum müziğin ritmine kendimi kaptırımıştım.Başım hayla fena bir şekilde döndüğünden dengemi sağlayamıyor etrafıma zendeleniyordum.Karşımdan oldukça yakışıklı mavi gözlü sarışın bir erkek bana doğru yaklaşıyordu.Başım dönmeye devam ediyordu topuklu ayakkabımında etkisiyle yere düşecekken beni belimden yakaladı ve ellerimi tutup şarkının ritmine kapıldı.İkizmizde deli gibi dans ediyorduk.Cansuya bakınmak için kafamı çevirdiğimde arka tarafta düşecekken omuzundan tutunduğum o erkeği gördüm.Bu sefer duvara daha yakın bir yerde başka bir kızla yiyişiyordu.Başım döndüğü için yüzünü pek göremiyordum.Sonunda yüzü bana doğru döndüğünde sadece karanlık ve parlak gözlerini görebiliyordum.Gözlerimiz buluşmuştu. Daha dikkatli bakmak için döndüğümde sarışın erkeğin elleri belimden yavaşça aşşağıya doğru iniyordu.Engellemek istiyor ancak sarhoşluğun etkisiyle ona gücüm yetmiyordu.Elleri tamamen kalçamı bulmuş sıkmaya başlamıştı dudağını dudaklarıma doğru götürdüğü an biri hızla kolundan tutup adama yumruk attı adamın dudaklarıma yaklaşacağı sırada yeri boylamasının verdiği korkuyla çığlık atmıştım.Kolumdan sertlikle tutup beni kalabalıktan çıkaran kişiye dikkatle baktığım zaman onun siyah gözleriyle buluşan gözlerim çoktan dolmuştu.Bu aybarstı evet sarhoştum bu bir benzetme olabilirdi ama bu aybarstı emindim.Ama bu çarpıştığımda bir kızı becermeye çalışan az önce duvarın kenarında başka bir kızla yiyişen siyah ve parlak gözleriyle bana bakan adamdı bu aybarstı.Beni kullanıp atan şimdide başka kızlarla yiyişen piçin tekiydi.Bunları düşündüğüm sırada kolumu daha sert tutup bana bağırmaya başlamıştı.

-Senin burada ne işin var???

Gözlerindeki sinir resmen alev saçıyor bunu söylerken aslan gibi kükrüyordu.

Bana bağırmaya zerre hakkı yoktu ben onun yiyişip yol verdiği sürtük fahişelerden değildim. Kolumu hızla ondan kurtarıp sinirle bağırmaya başladım.

Sen kimsin ya sen kimsin söylesene bana yeni mekanın burasımı kaç kızı daha becerip kullandın?Kaç kıza daha güven veren gözlerinle baktın kaç kızı daha kendine güvendirdin.Senin isminde farklıdır her kıza farklı isim söyleyip beceriyorsundur.Ama ben onlardan değilim ben sikilmeye meraklı yanan o fahişelerden değilim!!

-Küfür etme!

Hayla beni çocuk gibi uyarmasına dahada delirmiş ve küfürler saydırmaya başlamıştım.

Ne o zorununa mı gitti Becermeye çalıştığın kandırıp kullandığın kızdan ağır sözler duymak zoruna mı gitti.Sen bir piçsin.

Siz erkek olduğunuzu ucuz kadınlara attırdığınız çığlıklarla ölçersiniz.!!

Ellerim titriyor başım daha çok dönüyordu. Konuşmakta zorlanmaya başlamıştım.Ama devam ediyordum susmuyor içimdeki acıyı onun dahada koyulaşmış gözlerine bakarak döküyordum.

Git hadi gitsene şimdi git sen tarafından sikilmeyi bekleyen çok fahişe var gitsenee!!!!

Son sözümü söylememle beni kucaklayıp beline almıştı.Ne olduğunu anlamama fırsat kalmadan kendimi aybarsın omzunda bulmuştum ellerimle beline vuruyor beni bırakması için bağırıyordum.Ama buna hiç niyeti yoktu.Başım aşşağıda olduğu için midem bulanmaya başlamıştı.Hızla gece kulübünden çıkmış siyah lüks bir arabaya doğru ilerlemeye başlamıştı ben sinirle bağırmaya devam ediyordum.

-Bırak beni.Seni adi şerefsiz.!

Siyah lüks arabanın kapısını açmış beni arabaya oturtmuştu.Kapıyı kapatıp kendiside arabaya bindikten sonra hızla arabayı sürmeye başladı.Başım dahada fazla dönüyor aynı zamanda midem de bulanıyordu.Aybars midemin bulandığını farketmiş olmalıki camı açıp soğuk rüzgarın yüzüme çarpmasına izin verdi.Soğuk rüzgarın etkisiyle gözlerimi kapatmış ve kendimi uykuya teslim etmiştim.

Canlarım bu bölümüde burada bitirmeye karar verdim.Umarım beğenirsiniz Bu bölüm hakkındakı düşüncelerinizi yorumlarsa belirtirseniz memnun olurum.Devam edip etmeme konusunda da kararsızım.Fikir ve düşüncelerinizi yorumlarsanız sevinirim.
Sizleri öpüyorum canlarım 😘😘😍😍

MÜPTELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin