Gözlerimi aralayarak kendime geldiğimde yanımda aybarsın olmadığını farkettim.Ayağa kalkıp odalara bakacaktım ki çıplak olduğumu anlayıp hemen çarşafı üzerime çektim.Mutfağa gidip aybarsa baktım mutfakta yoktu ama masanın üzerine konulan kahve fincanına dokunduğumda yeni içilmiş olduğunu anladım.Bahçeye doğru yöneldim ve aybarsa bakındım.Ama yoktu.
Aybars!!! Diye bağırdım ama ses yoktu aybars evden çıkmıştı.
AYBARS'tan;
Gözlerimi araladıktan sonra yanımda uyuyan kıza baktım.Uyuyordu tamamen çıplaktı seksi ve alımlı bir vücudu vardı.Göğüsleri avucu kaplayan boyuttaydı.
Bakire olduğu belliydi.Daha önce hiç erkek eli değmemiş gibi kendine has bir kokusu vardı.
Kızlığındaki darlık beni içine girmeye teşvik etsede Girmemeliydim.Birde gayri meşhur lanet olasıca bir bebekle uğraşamazdım.
Zaten küçük ve bu acıya dayanamayacak bir kıza benziyordu.
Güzel bir tadı vardı.Yataktan yavaş hareketlerle kalkarak mutfağa gittim.Bu zevkin ardından güzel bir kahve iyi gelecekti.
Kahvemi hazırlayıp Fincana koydum ve yudumlamaya başladım
Sonunda kahve bitmişti.Kahve fincanını masaya bıraktım ve üzerimi giyinmek için odaya gittim.
Kücük kız hala uyuyordu.Uyandığında yüzündeki şapşallığı tahmin edebiliyordum.Ama ona aşık olduğumu yada onunla olmak istedeğimi düşünecek kadar aptal olamazdı.Ben ona seni istiyorum dememiştim bedenini istiyorum demiştim ve bu ona rağmen bana karşılık verdi.
Bu tamamen onun aptallığıydı.
Bunları düşünürken pis pis sırıtıyor gömleğimin düğmelerini ilikliyordum.
Hazır olduğumda yine geldiğim gibi bahçe kapısından çıktım ve hemen oradan uzaklaştım.DURU'dan;
Aybars hiç biryerde yoktu üzerindeki eşyalarınıda almıştı.Peki ya Gitmişmiydi?
Gidemezdi ben onun bana bakan güvenli gözlerini gördüm ben ilk defa bir erkeğe güvendim yanılmıştım.
Kendime küfürler saydırıyor bir türlü kendime olan öfkemi yenemiyordum.
Çıplak halime baktıkça kendimden utanıyor annemin bunları görse nasıl bir hayal kırıklığına uğrayacagını düşünüyordum.Gözlerimden yaşlar akıyor bir türlü kendime olan sinirim geçmiyordu o adi beni nasılda kullanmıştı.Bunları düşünüp kendime küfürler savururuyordum.Hızla banyoya koştum burada bile kokusu vardı.Hemen suyu açtım ve o adamın tenime değen heryerini kazırcasına çıkarmaya çalıştım.
Ama fayda etmiyordu kalbime işlemişti.
Sinirden napacağımı bilmiyordum.
Heryerimi kazırcasını yıkamaya başladım.
Banyodan çıktıktan sonra aynanın karşısına geçtim.Çıplaktım kullanılmış vücudumu izlemeye başladım.Gerçekten güzel bir fiziğim vardı.Oldukça seksiydim.Ama kullanılmıştım Lanet olsun neye yarardıki
Hemen üzerime lacivert spor bir elbise ve beyaz converse ayakkabımı giydim.Mutfağa gittim ve bahçeye girdim.Tahta merdiveni alarak ağaca çıktım Aybarsı burada görmüştüm.Hemde gecenin karanlığındaki yalnızlığımda yanımda olan tek oydu.Ama beni kulllanmıştı.Tıpkı bir kağıt gibi kullanmış ve atmıştı.Ağlıyordum yine terketdilmiştim.Annemde gitmişti güvendiğim adamda artık tamamen yalnızdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPTELA
RomanceHer zereme işliyordu dokunuşları beni benden alırken inliyordum oda nefes nefese kalmıştı dili kızlığıma değdiği an azımdan çıkan çığlıkla yorganı sıkarak inledim beni delirtiyordu boğazım kurumuştu zorla konuşmaya çalıştım Ahh!! Aybars yapma ahh ö...