1. New York

35.6K 648 218
                                    

Pov Sophie

We zitten in het vliegtuig richting New York we zullen daar ons toekomst moeten opbouwen, ik vind het zelf echt super leuk! Ik heb altijd al naar New York willen gaan en nu gaan we er zelfs wonen! De reden dat we daar gaan wonen is omdat mijn ouders altijd ruzie hebben en nu zijn ze gaan scheiden. Ik vind het niet erg het is beter zo. "Doe uw gordels om we gaan landen" hoor ik verderop. Snel doe ik mijn gordel om.

We zitten in de taxi we hebben net onze koffers gepakt mama heeft al foto's laten zien van het huis het is super mooi. Jammer dat ik daar niet ga wonen ik moet namelijk naar een kostschool samen met mijn broer Shane omdat mama altijd heel veel moet werken en niet veel thuis zou zijn. Ze heeft een eigen modebedrijf dat goed verdiend en ook nog eens heel beroemd over de hele wereld is daarom zijn wij best rijk en heb ik ook echt heel veel kleren. Ik wil later hetzelfde doen als m'n moeder.

We staan voor ons huis. "Wauw wat is het mooi" zeg ik "ja mam je hebt goed uitgekozen" zegt Shane, mama lacht "het is inderdaad mooi fijn dat jullie zo enthousiast zijn" ik grinnik. "Ik leg mijn koffer boven en dan ga ik slapen ik moet morgen al naar school en het is al laat" zeg ik "ja k ga ook mee" zegt Shane. Ik neem grootste kamer en leg mijn koffer op het bed neer. Gelukkig staan alle meubels er nog van de vorige bewoners anders zouden we nu alles moeten inrichten. Ik poets mijn tanden, haal mijn make-up eraf en doe mijn pyjama aan en ga slapen.

De volgende morgen:

Ik word wakker als ik mijn wekker hoor wat heerlijk ik heb eindelijk geslapen zonder wakker te worden van geschreeuw van mama en papa. Vandaag is de eerste schooldag ik pak mijn ondergoed en kleren; een grijze croptop een witte vest en een zwarte broek.

 Ik loop naar de badkamer en neem een douch als ik klaar ben doe ik mijn bruin golvend haar losjes over mijn schouder en pak ik mijn mascara

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar de badkamer en neem een douch als ik klaar ben doe ik mijn bruin golvend haar losjes over mijn schouder en pak ik mijn mascara. Ik draag alleen mascara ik heb vind ik zelf niet veel make-up nodig. Als ik klaar ben doe ik alles terug in de koffer en loop ik naar beneden ik pak een appel als ik Shane naar beneden hoor komen. "Hey zusje" "hey" "klaar voor de eerste schooldag?" "ja hoor ik moet alleen nog mijn koffers naar beneden pakken" "die van mij staan al beneden" zegt Shane.
Als ik mijn koffers eindelijk beneden heb is het tijd om te vertrekken ik pak mijn witte all stars en loop naar buiten, als ik de deur open heb gedaan komt er een heerlijke frisse wind op mijn gezicht. Shane doet zijn koffers in zijn auto en ik doe mijn koffers in mijn auto

 Shane doet zijn koffers in zijn auto en ik doe mijn koffers in mijn auto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Sophies auto


Ik heb mijn auto op mijn 16de verjaardag gekregen en ik ben er nog steeds super blij mee!

Aangekomen op school

We staan voor het schoolgebouw "man wat is dit groot" zeg ik, Shane knikt "ik ga alvast naar binnen zusje" "is goed" Ik kijk nog even om me heen en loop dan door de schoolpoorten naar binnen. Ik kijk nog een keer om me heen en voel opeens een pijnlijke steek in mijn schouder "kijk is uit!" Zeg ik als ik merk dat er iemand tegen me aan is gelopen. Als ik kijk wie er tegen me aan botstte holy crap wat is hij knap! Hij heeft chocoladebruine ogen een perfecte kaaklijn bruin haar een jongen waar iedereen gelijk verliefd op zou worden. Iedereen behalve ik, ik ben niet van plan om nog een relatie te beginnen of om verliefd te worden! Niet na alles wat er is gebeurd. Ik kijk de jongen boos aan als ik zie dat mijn koffer aan de andere kant van de gang ligt. "Hoezo moet ik uitkijken als jij in de weg loopt" zegt de jongen nu ook boos. Ik wil terug tegen hem schreeuwen als ik hoor dat iemand mijn naam roept ik kijk achter me. Er staat een meisje met mijn koffer in haar hand ze heeft blond haar en blauwe ogen ze hoor zeker bij de populaire aan haar uiterlijk te zien want ze is echt heel erg knap "hey jij bent Sophie toch?" ze geeft me mijn koffer "Ja klopt en thanks" "ik ben Sarah ik moet je rondleiden" ze geeft me een hand. Als ik achter me kijk zie ik dat de jongen al weg is. "Dat was Jake, ik zou beter uit de buurt blijven van hem hij is de grootste player van de school en niemand heeft een grote mond tegen hem" "ohh komt goed ik mag hem nu al niet en ik ben echt niet bang voor hem" ze kijkt me verbaasd aan "meestal zijn alle meiden gelijk gek op hem" "alle meiden behalve ik ja" we schieten in de lach. Wanneer we zijn uitgelachen lopen we weer verder "We gaan eerst je kamersleutels ophalen bij de balie" "oke". Bij de balie geeft de vrouw me een sleutel "hier zijn je sleutels kamer 103 en je hebt ook nog een kamergenoot" "aah wat leuk ik zit in de kamer naast je" zegt ze "alleen denk ik niet dat je je kamergenootje zo leuk gaat vinden"

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

{A/N}

Heyy, dit is mijn eerste boek die ik ooit heb geschreven en ik hoop echt dat jullir hem leuk vinden! Sorry als er fouten in staan maar ik wilde zeggen dat ik echt ga proberen om zoveel mogelijk te updaten ik heb echt een heel idee in mijn hoofd voor dit verhaal! Ik heb zoveel inspiratie. Maar zoals ik al zei dit is het eerste boek dat ik ooit heb geschreven dus het zal niet meteen goed zijn en ik zou het leuk vinden om feedback te krijgen zodat ik mezelf kan verbeteren! Natuurlijk geen haat😊❤
Lots of lovee xoxo

Roommates with the BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu