19. gestolen dagboek

17.4K 481 208
                                    

P.o.v Sophie.

Ik voel hoe twee sterke armen mij dragen, langzaam doe ik mijn ogen open om te kijken wie het is. Straks is het een kidnapper ofso. Ik kijk omhoog recht in de chocolade bruine ogen die me zo bekend voorkomen.

"Slaap maar verder prinses." Fluistert hij.

Het is dus Jake, want hij is de enige met zulke mooie bruine ogen en de enige die mij zo noemt. Ik sluit mijn ogen weer als Jake de marmeren trap oploopt die naar ons appartementje leid.

De stevige armen om me heen voelen vertrouwd, alsof ik in de armen lig van iemand die ik al jaren ken in plaats van een paar maanden.

Als we bovenaan de trap zijn staan we in een lange gang waar allemaal deuren met nummers erop- zijn. We lopen -Jake loopt met mij in zijn armen- naar nummer 103. En hij doet de deur dan open.

Ik ben nog steeds moe, maar ik wil me graag gaan omkleden. Deze jurk zit iets te strak om mee te slapen.

Ik trek een wit klein comfortabele broekje aan en daar bovenop een simpele pyjamashirtje. Slaapdronken kleed ik me om in onze slaapkamer want het is toch donker dus hij ziet niks. Mijn make-up laat ik voor morgen daar ben ik nu gewoon te moe voor.

En eindelijk lig ik in mijn vertrouwde bedje en niet veel later val ik alweer in een diepe slaap.

~*~

Ik word wakker van een stekend gevoel in mijn buik. Op de klok zie ik dat het pas 08.00 uur is veelte vroeg dus voor een zondag. Weer voel ik een stekend gevoel in mijn buik en niet veel later zie ik hoe mijn bed rood is gekleurd. Ik kreun van de pijn en het idee dat het weer de tijd van de maand is. Nog nooit ben ik zo erg doorgelekt, ik ben gewoon een week te vroeg. Snel stap ik mijn bed uit, Jake ligt nog te slapen geluksvogel.

Hij mag hier niet achter komen, hoe gênant zou het zijn als hij dit ziet. Of eerder hoe vies -voor hem natuurlijk- want het is niet bepaald een smakelijk idee om al dat hoeveelheid bloed op iemands bed te zien. Maar aan de andere kant hij moet er mee zien te leven met een meisje als kamergenoot.

Snel stap ik de badkamer in om te gaan douchen. De vieze pyjama trek ik uit, ik pak een handdoek en stap dan onder de douche. Ik was mijn haar met mijn favoriete shampoo en douchegel. De warme stralen tintelen op mijn huid en geven me een rustgevend gevoel. Totdat

''Soof!!!'' hoor ik boven de douchestralen komen. Oh nee, hij mag nog helemaal niet wakker zijn nu weet ik zeker dat hij mijn bed heeft gezien. Ik had het ook beter meteen moeten verschonen, ugh stupid me ook. Ik dacht dat hij nog wel even door zou slapen.

Ik draai de douche uit. ''Ik ben in de badkamer'' roep ik zo zelfverzekerd mogelijk terug. Het is gewoon echt niet leuk, het idee dat iemand 'het' heeft gezien.

Ik droog mijn haar met een handdoek en met een andere handdoek droog ik mijn lichaam. Ik heb nu echt geen zin om mijn haar te föhnen.

Als ik dan klaar ben merk ik dat ik uit alle haast mijn kleren ben vergeten mee te nemen, ik sla de handdoek om me heen. Er is maar èèn oplossing en dat is Jake, ik kan natuurlijk ook zelf gaan maar ik ben gewoon bang dat ik op de vloer ga le- ik bedoel ik neem liever geen risico's

''uhm Jake'' vraag ik aarzelend.

''Alles oke?'' word er meteen gevraagd aan de andere kant van de deur, zou hij daar al de hele hebben gestaan? Of is hij gewoon snel?

''Zou je...'' ik kuch ''zou je misschien kleren voor me willen pakken''

''Tuurlijk prinses, ook lingerie?'' hoor ik weer aan de andere kant.

''Ja graag'' antwoord ik beschaamd.

''Komt eraan.''

Het idee dat Jake nu in mijn ondergoed zit te graaien is gewoon echt niet fijn.

Roommates with the BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu