İTS- BÖLÜM 1

126 9 8
                                    

Her şey daha 6 yaşımdayken başlamıştı. Hayatım tamamen kusursuz ilerlerken babamın batmasıyla her şey mahvolmuştu. Ailemle sorun yaşamadan mutlu mesut yaşardık. İstediğim her şey elimde olurdu. Mutluydum. Zenginler genelde mutsuz diye düşünebilirsiniz. Ama benim kisi farklıydı. Elimde her şey olmasına rağmen gerçekten mutluydum. Sonra bize dava açılmıştı. Evde kavgalar başlamıştı. Üç kardeştik. İki tane ablam,bir tane de abim vardı. Ablalarım evlenmişti. O yüzden de evde abim ve ben vardık. Annemle babamın kavgalarına oda ortak olurdu. Genelde ikisi de babama yüklenirlerdi. Onları bir gün dinlemeye karar verdiğimde şu kelimeleri duymuştum.
Abim, " Baba o şirkete güvenilmeyeceğini bilmen gerekirdi. Azra'nın yaşında erkek çocukları var. O çocuğu gördüğümde bile içim ısınmamıştı. Sen nasıl babasına inanırsın !" demişti. Babam ise "Oğlum onlarda Türk diye güvendim. Hata ettim." demişti yüzünden pişmanlık akarcasına. Yani anlayacağınız dolandırılmıştık. Peki kim bizi böyle dolandırabilirdi ki ? Eğer o kişiyi bulsaydım yüzüne tükürürdüm. Neyse geçmiş geçmişte kalmıştı. Türkiye ye geri döndüğümüz zaman ise çok acılar çekmiştik. Ablamların zengin kocaları sayesinde birazda olsa rahat etmiştik. Benim eğitimime çok yardımcı oluyorlardı. Onlar olmasa herhalde sokakta çöp karıştırıyor olacaktık. Çünkü hiçbir mal varlığımız kalmamıştı. O acıları yaşarken ise sadece birbirimize tutunup güç aldık. Yanımızda başka hiç kimse yoktu. Arkadaşlarım bile beni engellemişti. Bunları düşünürken kendimi kaybedip hüngür hüngür ağlamaya başlamışım ki yanımdaki kız bana "İyi misin ? "demişti. Dalmışım işte her zaman ki gibi. Size geçmişimi anlattığıma göre artık beni tanıyorsunuz. Şimdi ise ben 17 yaşımdaydım. Çektiğim acılar beni olgunlaştırmıştı. Ama yaşımla hala gençtim. Normal devlet okulunda okuyordum. 11. Sınıftım. YGS-LYS sınavlarına 2 yıl kalmıştı. İyi bir meslek sahibi olmak için çok çalışıyordum. Derslerimden başka bir şey düşünmüyorum. Benim yaşıtlarım sevgilisiyle kafeleri gezerken ben okuldan sonra garson olarak kafede çalışıyordum. Aslında babamın işleri yavaş yavaş düzelmişti. Ama hala ben ona yük olmak istemiyorum. Eskiler aklıma geliyordu yoksa. Annem ve babam ise o pislikler yüzünden ayrılma noktasına gelmişlerdi. Ama biz onlara engel olmuştuk. Kimse geçmişte yaşadıklarımı anlayamazdı. Neyse geçmiş geçmişte kaldı. Tekrardan yine geçmişe dalacakken, bana engel olan okulun zil sesi olmuştu. İlk ders bitmiş İkinci ders başlayacaktı. En iyi arkadaşım Gaye'idi. Aslında arkadaş dediğim insanlar beni sırtımdan bıçaklıyorlardı. Ama bu kız nedense tüm sorunlarımda yanımda olmuştu. Belkide en iyi arkadaşım olabilirdi. Fiziksel görünümü ise şahaneydi. Tüm erkeklerin dikkatini çekiyordu. Ama bazı erkekler için fazla çocuksu gelebilirdi.

Gaye ile beraber kantine indik. Alacaklarımızı alıp boş bir masaya oturduk. Kendi kendime artık geçmiş yok geleceği düşün derken. Bana Gaye tuhaf tuhaf bakıyordu. " Ne var Gaye bu sefer ne oldu ?" dedim sitem edercesine.

" Yine okulun popisi sana bakıyor. Niye bu kadar güzelsin ki."

"Of Gaye bende bir şey oldu sandım. Bak işim olmaz öyle şeylerle. Bu dertte mıy mıy çekemem."

"Biliyorum Azra. Ama biraz gençliğini yaşamalısın. Sürekli dertleri düşünürsen bir bakmışsın ölmüşsün. Ayyy töbe töbe. Ama gerçekler bu Azra. 17 yaşımız seneye 18 farkındaysan. Akışına bırak biraz hayatı." dedi gözlerini açarak. Mantıklı konuşuyordu. Şuana kadar hiç sevgilim olmamıştı. Birisini sevdim ama uzun sürmedi. Zaten Aşk diye bir terim yoktu. Vardı ama bu dönemde o kadar basitleşmişti ki. Her kez önüne gelene seni seviyorum diyordu. Bu dönemde gerçek Aşkı bulmak zordu. Bazen bende sevgilim olsun istiyordum tabi ki de. Birden o çocuğa bakma isteği doğdu içimde. Arkamı dönüp baktığımda baya bir yakışıklı çocukla karşılaştım. Saçlarını özenle yukarıya ittiğinde onu süzdüğümü fark etti. Tebessüm ettiğinde baya tatlı oldu. Başka bir kıza böyle tebessüm etse eriyebilirdi. Ama bana çekici gelmemişti. Hayatımın aşkı buda olamazdı. Önüme döndüğümde Gaye öküz gibi sırıtıyordu. "Gaye etkilenmedim sadece çekici biri. Her erkek gibi oda ihtiyaçları için kızlarla çıkıyor."

İçimdeki Tek SEBEPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin