i love you 'too'

599 89 53
                                    

Luke okuldan çıktığı an sahile gitti.

Bugün cumaydı ve bir okul haftasının daha bitişini okyanusu izleyerek kutlamaktan daha güzel bir şey olamazdı.

Kendini bildi bileli suya ve açık denizlere karşı bir ilgisi vardı. Yüzmeyi seviyordu, okul yüzme takımının kaptanıydı ve bir sürü de madalyası vardı. Ama genellikle havuzlarda yüzmektense okyanusu daha çok severdi. Okyanusta yüzdüğü zamanlar kendini daha özgür hissediyordu, yüzerken genizlerini yakan tuzlu su ve altından geçip giden balıklar onun arkadaşı gibiydi.

İç çekti ve üstünün kum olmasını umursamadan yere oturdu. Evi yakındı zaten. Ailesini ikna edip de okyanus manzaralı bir eve taşındıklarında Luke neredeyse her gün buraya geliyor; gelemediği zaman da odasının balkonundan izliyordu güneşin berrak sular üzerindeki parlamasını, ve bazen de gökyüzündeki dolunayın oluşturduğu yakamozu. Bunlar mükemmel, paha biçilemez manzaralardı onun için.

Etraftaki kuşların sesi dalgaların sesine karışıyor ve bu sarışın çocuğun kulağına bir müzik gibi geliyordu. Pek de uzakta olmayan iskeleye baktı ama oraya gidemeyecek kadar yorgun hissediyordu kendini. Oturduğu yerden karşısındaki manzarayı izlemeye devam etti, yanından bir yengeç geçtiğinde gülümsedi.

Etrafına tekrar bakındı ve bir dal parçası gördü. Uzanıp onu eline aldı, dalgaların kıyıya vurup ıslattığı kumlara doğru yaklaştı. Dal parçasının ucunu kuma sapladı ve hareket ettirmeye başladı. Aklından geçen harfleri yazıyordu kuma.

Dal parçasının ucunu kumdan kaldırıp yazıya baktı. "Seni seviyorum" yazmıştı. Bunu neden veya neyi düşünerek yazdığını bilmiyordu, sadece içinden gelmişti. Aklına gelen ilk şey buydu. Belki bilinçaltı bir şarkı falan söylüyordu belki de okyanusa aşıktı, kim bilir?

Okyanusun dalgaları neredeyse spor ayakkabısının ucuna kadar gelip az önce yazdığı yazının üzerini kapladı. Sarışın çocuk gözlerini kapatıp gülümsedi ve derin bir nefes alıp okyanusun tuzlu ve ağır kokusunun ciğerlerine dolmasına izin verdi. Gözlerini açtı ve elindeki dal parçasının sapını daha sıkı kavradı, az önce gelen dalga ile temizlenmiş olduğunu düşündüğü kuma yeni bir şeyler yazacaktı ki aniden az önce yazdığı şeylerin hala orada olduğunu fark etti.

Hatta başka harfler daha da eklenmiş gibiydi.

"Ben de" yazıyordu nereden geldiği belli olmayan kuma kazınmış yazıda.

Luke ayağa kalktı, şaşkınlık ve biraz da korkuyla geriye doğru bir adım attı. Dalganın oluşturduğu cümlenin tamamını okudu.

"Ben de seni seviyorum."

~
Selam! Bu kitabı yayınladım ama yeni bölümleri baya uzun bir arayla atarım ya da herhangi bir devam eden kitabım bitince düzenli olarak bölüm atarım bilemiyorum, sadece bu kurgunun taslaklarımda kalmasını istemedim. Ayrıca taslaklarda 8 Muke hikayesi daha var onları ne ara atarım bilmiyorum gdjdnsjdj.

Bu arada bu hikayenin ilhamını bir Tumblr postundan aldım, haberiniz olsun...

Şahsen denizlere ve suya aşık olan biri olarak kurgu hoşuma gitti umarım siz de sevmişsinizdir 💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

waves //mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin