Σημερα ειναι τα γενεθλια του Λουκας.
Η Ραιλι , η Μαγια και ο Φαρκλ θελουν να του κανουν ενα παρτι εκπληξη.Το κουδουνι χτυπαει για διαλειμμα. Τα παιδια βγαινουν απο την ταξη με θορυβο οπως παντα.
Και ξεκιναει ο διαλογοοος.....- Θα εχει πολλα μπαλονια το παρτι, λεει η Ραιλι.
(Ο Λουκας δεν ειναι εκει αυτη την στιγμη φυσικα)
- Τα μπαλονια ειναι ξενερωτα. Να βαλουμε ψευτικες βομβες! Λεει με ενθουσιασμο η Μαγια.
Η Ραιλι οπισθοχωρει με φρικη.
- Εγω λεω να εχουμε ρομποτ που εκρηγνονται, λεει ο Φαρκλ.
- Μεσα! Λεει η Μαγια που το θεωρει καλυτερη ιδεα κι απο την δικη της.
- Ενταξει τερμα τα αστεια. Θα εχουμε πρασινα μπαλονια γιατι αρεσουν στον Λουκας. Θα του θυμιζει την φυση ,το Τεξας.
- Μηπως να το κανουμε και σε κανενα αγροκτημα για να ειναι ο Λουκας στην φυση του; Λεει η Μαγια ειρωνικα.Εκεινη την ωρα, ερχεται ο κ. Μαθιους ο μπαμπας της Ραιλι και καθηγητης ιστοριας.
- Τι λετε παιδια; Ρωταει.
- Για το πα...παει να πει η Ραιλι αλλα η Μαγια την διακοπτει.
- Τιποταααα! Για τα μαθηματα λεμε.
- Εσυ Μαγια ασχολεισαι με τα μαθηματα; Ρωταει ο Μαθιους με φανερη απορια.Η Μαγια κουναει το κεφαλι.
- Καλα. Παω εγω τωρα.. λεει ο Μαθιους.
*φευγει*
- Που θα κανουμε το παρτι τελικα; Ρωταει η Ραιλι.
- Στο γκαραζ μου. Λεει ο Φαρκλ.Τοτε ομως ηρθε ο Λουκας και ετσι σταματησαν να μιλανε.
- Γεια τι κανετε, λεει ο Λουκας.
- Καλα...τωρα ομωςπρεπει να φυγουμε γιατι εχουμε μια εργασια...λεει η Μαγια.
- Απο ποτε εγινες καλη μαθητρια; Ρωταει ο Λουκας.
- Ααααα! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ολοι αυτο ρωτατε. Αποφασισα να γινω φυτο πωωω...
*η Μαγια φευγει νευριασμενη και τραβαει και την Ραιλι μαζι της*Στο γνωστο παραθυρο της Ραιλι, στο σπιτι της Ραιλι.
-Ξες κατι; Δεν ειναι το παρτι καλη ιδεα... λεει η Μαγια.
- Γιατιιι;;; Εγω λατρευω τα παρτιιι! Κι επισης ο Λουκας το αξιζει. Δεν του εχουμε ξανακανει παρτι... λεει η Ραιλι.Η Μαγια κουναει το κεφαλι σαν να μην ξερει τι να πει.
- Ελα τι επαθες τωρα; Ρωταει η Ραιλι κοιτωντας την Μαγια.
- Τιποτα απλως...κι εγω εχω πολυ καιρο να γιορτασω τα γενεθλια μου..με παρτι.Η Ραιλι καταλαβε και αγκαλιασε την Μαγια.
- Ειμαι σιγουρη πως στα επομενα σου γενεθλια ολα θα ειναι διαφορετικα. Ειπε η Ραιλι.
Η Μαγια αγκαλιαζει την Ραιλι και συνεχιζουν να καθονται σιωπηλες στο παραθυρο.Μικρουλι ηταν αλλα τα επομενα θα ειναι μεγαλυτερα.
Ελπιζουμε να σας αρεσεΕλενη και Κατερινα❤
VOUS LISEZ
Ραιλι και Μαγια
Roman pour AdolescentsΗ Ραιλι ειναι ενα κοριτσι σαν ολα τα αλλα, που προσπαθει να γνωρισει την ζωη μεσα απο απλα γεγονοτα που συμβαινουν στην καθημερινη της ζωη. Η κολλητη της φιλη Μαγια, ειναι μαζι της σε ολα τα προβληματα και τις δυσκολιες της. Βασισμενο στην σειρα του...